трансфер М20Б20>Б23 линк
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
трансфер М20Б20>Б23 линк
значи имам едно питане ако някои има линк към добре обяснено преминаване на М20Б20>Б23 ще съм благодарен защото гледах че има много но неможах да ги схвана. Аз имам М20Б20 които е на купето и един които е в гаража М20Б23. Какво трябва да прехварля от М20Б23 на Б20-то чувал съм че трябва коляновия вал с буталата ма освен тях какво още.
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Колега, преди време и аз имах такива мераци и бях търсил и даже и тема имах. И накрая намрих долу горе следното: ако Б20-ката ти е L-Jetronic само прехвърляш вал и бутала и всичко е готово, но ако е Motronic там ясен отговор така и неможах да открия. Някой казват че няма нужда да сме сменя нищо друго освен буталата и вала, други казват че трябва и дебитомера да се смени. Общо взето това е което открих - обобщено. Надявам се че съм бил полезен
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
вадиш вала с буталата и биелите от 2.3 то и ги слагаш на другия блок , смени си и лагерите и сигментите да знаеш че мотора е освежен ще тръгне бая подобре в ниските 

- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Намери ми и на мен едно валче от 23-ка и ще ги правим заедно
Иначе само бутала и вал ти трябват тва с електрониката и аз незнам трябва да се пробва!!!

Иначе само бутала и вал ти трябват тва с електрониката и аз незнам трябва да се пробва!!!
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Бутала+вал и после правиш Л-жетроника на Мууууутроник и става още по добре а и малко по-икономично макар че стоя матор икономията и вървенето са на последно място но звука е 

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
.
добре как от мутроник става на жетроник само се сменя компютара или
щото единия е мут. а другия е жет а аз имам всичко и на двата ДВГ и затова питам кое трябва да прехварля..

- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
tonkata Пуснато на: 22 Фев 2009, 17:40 Заглавие:
е зимаш една 320 троен стоп с мотроник и сменяваш само вала и буталата.
Туй съм го свършил вече
и от 323 вземам вала и бутлата без никакви троници слагам ги и карам.
е зимаш една 320 троен стоп с мотроник и сменяваш само вала и буталата.
Туй съм го свършил вече

- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
hipo написа:tonkata Пуснато на: 22 Фев 2009, 17:40 Заглавие:
е зимаш една 320 троен стоп с мотроник и сменяваш само вала и буталата.
Туй съм го свършил вечеи от 323 вземам вала и бутлата без никакви троници слагам ги и карам.
ше се сетиш

tonkata написа:hipo написа:tonkata Пуснато на: 22 Фев 2009, 17:40 Заглавие:
е зимаш една 320 троен стоп с мотроник и сменяваш само вала и буталата.
Туй съм го свършил вечеи от 323 вземам вала и бутлата без никакви троници слагам ги и карам.
ше се сетиш
Пак да питам и я!А ако решиме,че карантията ще е кована и ще надуваме и искаме да ползваме части от дизела какво ще да ни е нужно!

- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
.
Е човек ти си супер, ма ако си правил или знаиш как става не може ли да ми обясниш по обстойно щото съм го разглобил в гаража и чакам помощ някой да каже как и какво.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
бухай вала и буталата в дваеската муутроник и си ти...разликата е кат 2.0<2.3..2.5<2.7..2.5<2.8..2.8<3.0...3.0<3.2/тоя последния само за стоковоци важи
..верно,че някой М-матори не вървят колкото м20б25 сток,амо то си зависи и от човека дет го е правил или кара
..кат събираш ,пробвайте с нови сигменти и то правилно сложени
и лагерите не се стягат на усет 





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Явор написа:бухай вала и буталата в дваеската муутроник и си ти...разликата е кат 2.0<2.3..2.5<2.7..2.5<2.8..2.8<3.0...3.0<3.2/тоя последния само за стоковоци важи..верно,че някой М-матори не вървят колкото м20б25 сток,амо то си зависи и от човека дет го е правил или кара
..кат събираш ,пробвайте с нови сигменти и то правилно сложени
и лагерите не се стягат на усет
A кованият варянт няма ли да е по добър като цяло!
Предполагам пробвал си и 2та и доста други та били споделил!?

А м/у другото ако не е мутроник няма ли да го бъде?

И като цяло струва ли си инвестицията!?М/у другото имаш ли нужните матеряли за конверсията!Как стоят нещата в еуро!?
Към Явор са въпросчетата!?

Благодарим предварително за отзивчивоста!

36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани