трансфер М20Б20>Б23 линк

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: У селу
Пол: Мъж
Кара: само COUPE-та
Мечтае да кара: М3 pick up

трансфер М20Б20>Б23 линк

Мнение от hipo » 21 Фев 2009, 19:23

значи имам едно питане ако някои има линк към добре обяснено преминаване на М20Б20>Б23 ще съм благодарен защото гледах че има много но неможах да ги схвана. Аз имам М20Б20 които е на купето и един които е в гаража М20Б23. Какво трябва да прехварля от М20Б23 на Б20-то чувал съм че трябва коляновия вал с буталата ма освен тях какво още.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

Мнение от zoomer » 21 Фев 2009, 21:42

Колега, преди време и аз имах такива мераци и бях търсил и даже и тема имах. И накрая намрих долу горе следното: ако Б20-ката ти е L-Jetronic само прехвърляш вал и бутала и всичко е готово, но ако е Motronic там ясен отговор така и неможах да открия. Някой казват че няма нужда да сме сменя нищо друго освен буталата и вала, други казват че трябва и дебитомера да се смени. Общо взето това е което открих - обобщено. Надявам се че съм бил полезен
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 21 Фев 2009, 22:45

вадиш вала с буталата и биелите от 2.3 то и ги слагаш на другия блок , смени си и лагерите и сигментите да знаеш че мотора е освежен ще тръгне бая подобре в ниските ;)

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 21 Фев 2009, 23:50

Намери ми и на мен едно валче от 23-ка и ще ги правим заедно :mhihi:
Иначе само бутала и вал ти трябват тва с електрониката и аз незнам трябва да се пробва!!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 22 Фев 2009, 14:46

Бутала+вал и после правиш Л-жетроника на Мууууутроник и става още по добре а и малко по-икономично макар че стоя матор икономията и вървенето са на последно място но звука е :twisted:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: У селу
Пол: Мъж
Кара: само COUPE-та
Мечтае да кара: М3 pick up

.

Мнение от hipo » 22 Фев 2009, 18:29

добре как от мутроник става на жетроник само се сменя компютара или :?: щото единия е мут. а другия е жет а аз имам всичко и на двата ДВГ и затова питам кое трябва да прехварля..

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 22 Фев 2009, 18:40

е зимаш една 320 троен стоп с мотроник и сменяваш само вала и буталата бе кво толко трудно има :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: У селу
Пол: Мъж
Кара: само COUPE-та
Мечтае да кара: М3 pick up

Мнение от hipo » 22 Фев 2009, 19:40

tonkata Пуснато на: 22 Фев 2009, 17:40 Заглавие:

е зимаш една 320 троен стоп с мотроник и сменяваш само вала и буталата.
Туй съм го свършил вече :D и от 323 вземам вала и бутлата без никакви троници слагам ги и карам.

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 22 Фев 2009, 20:12

hipo написа:tonkata Пуснато на: 22 Фев 2009, 17:40 Заглавие:

е зимаш една 320 троен стоп с мотроник и сменяваш само вала и буталата.
Туй съм го свършил вече :D и от 323 вземам вала и бутлата без никакви троници слагам ги и карам.

ше се сетиш ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 22 Фев 2009, 20:58

tonkata написа:
hipo написа:tonkata Пуснато на: 22 Фев 2009, 17:40 Заглавие:

е зимаш една 320 троен стоп с мотроник и сменяваш само вала и буталата.
Туй съм го свършил вече :D и от 323 вземам вала и бутлата без никакви троници слагам ги и карам.

ше се сетиш ;)

Пак да питам и я!А ако решиме,че карантията ще е кована и ще надуваме и искаме да ползваме части от дизела какво ще да ни е нужно! :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: У селу
Пол: Мъж
Кара: само COUPE-та
Мечтае да кара: М3 pick up

.

Мнение от hipo » 24 Фев 2009, 10:08

Добре де буталата на 20-ката и на 23-ката един и същ ли е диаметарът им.

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: .

Мнение от tonkata » 24 Фев 2009, 14:42

hipo написа:Добре де буталата на 20-ката и на 23-ката един и същ ли е диаметарът им.

80mm

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: У селу
Пол: Мъж
Кара: само COUPE-та
Мечтае да кара: М3 pick up

.

Мнение от hipo » 24 Фев 2009, 21:14

Е човек ти си супер, ма ако си правил или знаиш как става не може ли да ми обясниш по обстойно щото съм го разглобил в гаража и чакам помощ някой да каже как и какво.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Фев 2009, 22:14

бухай вала и буталата в дваеската муутроник и си ти...разликата е кат 2.0<2.3..2.5<2.7..2.5<2.8..2.8<3.0...3.0<3.2/тоя последния само за стоковоци важи :D..верно,че някой М-матори не вървят колкото м20б25 сток,амо то си зависи и от човека дет го е правил или кара :shock: ..кат събираш ,пробвайте с нови сигменти и то правилно сложени :shock: и лагерите не се стягат на усет :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 24 Фев 2009, 23:44

Явор написа:бухай вала и буталата в дваеската муутроник и си ти...разликата е кат 2.0<2.3..2.5<2.7..2.5<2.8..2.8<3.0...3.0<3.2/тоя последния само за стоковоци важи :D..верно,че някой М-матори не вървят колкото м20б25 сток,амо то си зависи и от човека дет го е правил или кара :shock: ..кат събираш ,пробвайте с нови сигменти и то правилно сложени :shock: и лагерите не се стягат на усет :D

A кованият варянт няма ли да е по добър като цяло!
Предполагам пробвал си и 2та и доста други та били споделил!? :mhihi:
А м/у другото ако не е мутроник няма ли да го бъде? :help:
И като цяло струва ли си инвестицията!?М/у другото имаш ли нужните матеряли за конверсията!Как стоят нещата в еуро!?
Към Явор са въпросчетата!? :roll:
Благодарим предварително за отзивчивоста! :bowdown:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook