.!.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Мда, интересна тема. Решил съм ако остане време и най-вече средства да правя подобно нещо, ДВГ-то ми е М40Б18.
- MeTo_BMWto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ките на безин
- Мечтае да кара: e24
..
колега ще ти е трудно защото м40 е с 1 бубина а м42 е с 4NikiNikolov написа:Мда, интересна тема. Решил съм ако остане време и най-вече средства да правя подобно нещо, ДВГ-то ми е М40Б18.

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
ludiagsm го е правил това, питай обади му се 100% знае
EDIT: Също така сега се сетих в m42club.com го имаше описано как става coil on plug се казва на английски
EDIT: Също така сега се сетих в m42club.com го имаше описано как става coil on plug се казва на английски
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
простичко е батко ... казва се магнитопровод ...
без него забрави за искра
а да се пили или намали ... ами не е хубаво ... разваля се структурата на стоманата и се получават така наречените вихрови токове ... /абе бела не ти трябва/ започва едно греене ... и съответно .. Дъ еНд на бубинката /съответно трансформатора/
в другите бобини от м5Х както си казал също имат такива но са вътре и са с намалени размери и подобрено качество ... нещата еволюират ...
аз съм с м40б18 и съм го мислил тоя вариант но под друга форма .. просто да избегна капачка и палец ... е няма как да стане защото има датчик който следи искрата на един от кабелите ...
късмет с начинанието ... подкрепям идеята ! страхотна е !
без него забрави за искра

а да се пили или намали ... ами не е хубаво ... разваля се структурата на стоманата и се получават така наречените вихрови токове ... /абе бела не ти трябва/ започва едно греене ... и съответно .. Дъ еНд на бубинката /съответно трансформатора/
в другите бобини от м5Х както си казал също имат такива но са вътре и са с намалени размери и подобрено качество ... нещата еволюират ...
аз съм с м40б18 и съм го мислил тоя вариант но под друга форма .. просто да избегна капачка и палец ... е няма как да стане защото има датчик който следи искрата на един от кабелите ...
късмет с начинанието ... подкрепям идеята ! страхотна е !

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Май няма никакъв смисъл да правя подобна интервенция. Не че не става, но трябва и друго ЕКУ и много неща още и много $$$$. Ако искам да постигна нещо ще трябва да се насоча в тази насока: http://www.streetperformance.com/part/msd/ignition-amplifier/38445-6246.html, а това е производителя му: http://www.msdignition.com/. Има още нещо, намерих една фирмичка в софето, и ще я посета тази седмица, става въпрос за плазмен катализатор, или просто го напишете в гугъла и четете, доста инфо има. Вижте и тука:http://www.machv.com/hkstwinpowig.html
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани