СМЯНА НА ДВИГАТЕЛ ???
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- IGRATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 10.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 много бързоооо...
- Мечтае да кара: БМВ Е46 G-power...
СМЯНА НА ДВИГАТЕЛ ???
Здравейте ще се радвам да се запозная с нови хора...
Иаскам да помоля за малко информация относно смяна а двигател от
Е30 1.8и сас 2.0и или 2.3и колко г/у ще ми струва,какав ще е резултата и дали може да не сменям окавването(разбира се,4е с спортно окачване ще е много по-добре но.... )
Иаскам да помоля за малко информация относно смяна а двигател от
Е30 1.8и сас 2.0и или 2.3и колко г/у ще ми струва,какав ще е резултата и дали може да не сменям окавването(разбира се,4е с спортно окачване ще е много по-добре но.... )
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
ми ше има разлика ма поне 2,3 да е,ина4е м50б25 е прили4на работа и ще си много доволен,ма що пускаш сто теми незнам
е
Дори с м20б20 разликата ще е доста голяма.А ако си готов за по-сериозни неща М20B27 по мое мнение!
- IGRATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 10.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 много бързоооо...
- Мечтае да кара: БМВ Е46 G-power...
M20 shte re4e 2.0i taka li hubav li e motora i kakvo shte struva...
oka`vaneto shte trqq li da smena???
oka`vaneto shte trqq li da smena???
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
ако искаш да сменяш мотор от 4 с 6 цил при всички случаи сменяш окачването-други пружини,други амортесиори,макферсони,дискове и спирачни апарати....като цяло слагането на М20Б20 си е чиста загуба на време и пари защотото ще инвестираш като за мотор като хората ,а ще сложиш 20ка...по-добре се насочи към М50Б20 или наи добре Б25
,поне ще знаеш за какво си си дал парите.....и си приготви поне 2000 за да започнеш проектчето...

- IGRATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 10.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 много бързоооо...
- Мечтае да кара: БМВ Е46 G-power...
Да така е сагласен сам с теб Мечо пух като ще правим нещо поне да е както трябва....
Благодаря и на Поросторм за отношението кам неразбиращите не виждам какав е проблема в това човек да не разбира,на ли все пак затова са и тези форуми 4овек да нау4и нещо... Никой несе е родил нау4ен ОК ???
Намерих си спортно окачване КОНИ (жълти амортесиори и зелени прожини от М-ка 2.3) та въпроса ми е дали прожините ще станат на оригиналните ми амортесиори... (каква цена е един амортесиор КОНИ или едно палнене )
защото тези амортесиори били запазени и здрави но дакато несе сложат не може да се говори....
Благодаря и на Поросторм за отношението кам неразбиращите не виждам какав е проблема в това човек да не разбира,на ли все пак затова са и тези форуми 4овек да нау4и нещо... Никой несе е родил нау4ен ОК ???
Намерих си спортно окачване КОНИ (жълти амортесиори и зелени прожини от М-ка 2.3) та въпроса ми е дали прожините ще станат на оригиналните ми амортесиори... (каква цена е един амортесиор КОНИ или едно палнене )
защото тези амортесиори били запазени и здрави но дакато несе сложат не може да се говори....
- Zdravkoe30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340i
- Детайли за колата: Жълта...
щом ще почваш да сменяш мотор,по-добре го сменяй 1 път...имам предвид да го смениш не със някаква 20-ка която след 3-4 месеца да ти стане слаб и да искаш пак да сменяш,става на въпрос за нещо от сорта на 2.8 м52 и в тия граници 

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: .
аз не съм съгласен и за м50б20 за да се захвана да го правя за който и да било б25 без значение м20 или м50 да знам за какво си губя времето!!Mecho Puh написа:ако искаш да сменяш мотор от 4 с 6 цил при всички случаи сменяш окачването-други пружини,други амортесиори,макферсони,дискове и спирачни апарати....като цяло слагането на М20Б20 си е чиста загуба на време и пари защотото ще инвестираш като за мотор като хората ,а ще сложиш 20ка...по-добре се насочи към М50Б20 или наи добре Б25,поне ще знаеш за какво си си дал парите.....и си приготви поне 2000 за да започнеш проектчето...

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- IGRATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 10.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 много бързоооо...
- Мечтае да кара: БМВ Е46 G-power...
Естествено голямото си е голямо наистина наи-малкото което мисля да е 2.3 но нека видим как ще се стекат нещата...
А по вапроса за (предишното саобщение) окачването което сам намерил ще може ли малко инфо ???
А по вапроса за (предишното саобщение) окачването което сам намерил ще може ли малко инфо ???
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани