M20B25 въпроси и проблемчета
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
M20B25 въпроси и проблемчета
поизчетох доста теми за този мотор , но повечето не засягат моите проблеми. Това ми е първата М20ка и малко трудно свиквам с характерния мирис на масло като спра не сфетофара
Смених го преди 2000км , сипах 10на40 да видя колко харчи реално и досега май една половинка е отнесъл ... Откъде да го започна - нови сегменти или откъм главата ? Гумичките на клапаните могат ли да се сменят без да се сваля тиквата ?
Мотора е саден допълнително в кошарата (повечето тук сигурно знаятІ .Имам едно неприятно прекъсване на 5500 оборота , като на 2ра може да стигне и до 6000 , но на 4та примерно пада на 5000 - много гадно спира като прекъсвач . Според мен е от износен вал , сега последно погледнах ВИНа на ЕЦУто (лепенката на капака) и отговаря на 89та 325и автомат за щатите правен... Възможно ли е да е направен да прекъсва по-рано , но пък в софта като гледам обаче си е заложено 6400...
Мотора няма ламбда сонда , Мотроник 1,1 и минавам над 600км без да светне лапмата на резервата , това нормално ли е
Като цяло си върви нормално , пали и работи без смущения но съм чувал , че под 13 /100 трудно падат та се чудя дали му има нещо ...

Мотора е саден допълнително в кошарата (повечето тук сигурно знаятІ .Имам едно неприятно прекъсване на 5500 оборота , като на 2ра може да стигне и до 6000 , но на 4та примерно пада на 5000 - много гадно спира като прекъсвач . Според мен е от износен вал , сега последно погледнах ВИНа на ЕЦУто (лепенката на капака) и отговаря на 89та 325и автомат за щатите правен... Възможно ли е да е направен да прекъсва по-рано , но пък в софта като гледам обаче си е заложено 6400...
Мотора няма ламбда сонда , Мотроник 1,1 и минавам над 600км без да светне лапмата на резервата , това нормално ли е

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Колега с това масло ако я ръчкаш ще си изчезва
И сегменти да смениш и главата да направиш пак ще го харчи като се юркаш!
На въпроса за прекъсването - мерил ли си налягането на бензина?!?

И сегменти да смениш и главата да направиш пак ще го харчи като се юркаш!
На въпроса за прекъсването - мерил ли си налягането на бензина?!?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Колега,ако това ти е от полза за прекъсването...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%EC%EE%F9
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%EC%EE%F9
The fun is not in the straight line...!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
не я ръчкам въобще , с това прекъсване накъде .... Преди това беше заредена с 10в60 Кастрол и пак си дава 2 кила от смяна до смяна. Ясно е ,че в обороти ще харчи , но идеята е поне на леко каране да не пахне...
За регулатора се сетих и аз да премеря , но нямам подходящ уред. Още един феномен , след дълго каране (500км наведнъж) мотора започна да прекъсва за няколко секунди и след това изведнъж се изтрелва... помпата не нова , в резервара бяха останали 15ина литра. Долях 30литра и проблема се разреди , но пак го имаше . Та и аз се насочих към регулатора по пътя налогиката , дошла му е жегата в повече може би
За регулатора се сетих и аз да премеря , но нямам подходящ уред. Още един феномен , след дълго каране (500км наведнъж) мотора започна да прекъсва за няколко секунди и след това изведнъж се изтрелва... помпата не нова , в резервара бяха останали 15ина литра. Долях 30литра и проблема се разреди , но пак го имаше . Та и аз се насочих към регулатора по пътя налогиката , дошла му е жегата в повече може би
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
не рагулатора, може да имаш проблем с налягането на бензина от друго место
Помпа, филтър, цедка!
Пиши ми ЛС и ще ти кажа как да си опраиш мотора да не харчи масло

Пиши ми ЛС и ще ти кажа как да си опраиш мотора да не харчи масло


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
филтъра е точно сменен, стария си беше ОК . Обмислям сваляне на резервара , да се види тъмната страна на нещата
Лесно ли става , евентуално като слагам тампоните на задния мост ще е удобно


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
тва е абсурдно
не си се справил със задачата , да не сложихте по-малки сегменти , нещо сте оставили отворено
с 5 литра разход се движиш кат трабант 100% 



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Toва само за Б25/Б27 ли важи, защото за пример мога да дам E30 и E34 с М20Б20, които карах и не пипаха маслото въобще, карани са с 10/40 Е30-ката, а Е34-ката май даже 15/40 в разнообразен режим
Е34-ката с М20Б20 беше на около 540 000 реални километра и на газ !!!

BMW only!
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Шегуваш се, та ти си от старите в тоя форум.danini написа:кво да ти кажа? няма да оправиш харчлъка на маслото на тоя двигател Sad аз направих основен ремонт с абсолютно всичко чисто ново и сега харчи по 5 литра масло от смяна до смяна, а преди ремонта харчеше 1-1.5 литра
Единственото обяснение е, че повечето гориво охлажда помпата, която е тръгнала да си ходи най-вероятно повече.V-max написа:.....в резервара бяха останали 15ина литра. Долях 30литра и проблема се разреди.....
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
М20Б25
Аз го ядох този проблем зимата с помпата,колата с 10 литра бензин пали загравя и като я угася няма палене...сипвам бензин и пали,оказа се точно това студения бензин я охлажда...говорим за варианта в който имаш потопяема помпа освен външната,та така докато не я смених...
Споко твоита не харчи!! моита е около 1л на 1000км.danini написа:кво да ти кажа? няма да оправиш харчлъка на маслото на тоя двигателаз направих основен ремонт с абсолютно всичко чисто ново и сега харчи по 5 литра масло от смяна до смяна, а преди ремонта харчеше 1-1.5 литра
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
jorofaceoff написа:Споко твоита не харчи!! моита е около 1л на 1000км.danini написа:кво да ти кажа? няма да оправиш харчлъка на маслото на тоя двигателаз направих основен ремонт с абсолютно всичко чисто ново и сега харчи по 5 литра масло от смяна до смяна, а преди ремонта харчеше 1-1.5 литра


Това е направо не реално за да харчи толкова много масло или трябва да тече от някъде или главата да е пукната и да влиза във антифриза или да го харчи ама ако го харчи отзад трябва да пуши яко

Моята харчеше 1л на 1000км когато карах със спуканата глава и охладителната система ми беше пълна с масло ама от както смених главата вече не го пипа

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани