M20B25 въпроси и проблемчета

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

M20B25 въпроси и проблемчета

Мнение от V-max » 12 Фев 2009, 1:43

поизчетох доста теми за този мотор , но повечето не засягат моите проблеми. Това ми е първата М20ка и малко трудно свиквам с характерния мирис на масло като спра не сфетофара :confused: Смених го преди 2000км , сипах 10на40 да видя колко харчи реално и досега май една половинка е отнесъл ... Откъде да го започна - нови сегменти или откъм главата ? Гумичките на клапаните могат ли да се сменят без да се сваля тиквата ?

Мотора е саден допълнително в кошарата (повечето тук сигурно знаятІ .Имам едно неприятно прекъсване на 5500 оборота , като на 2ра може да стигне и до 6000 , но на 4та примерно пада на 5000 - много гадно спира като прекъсвач . Според мен е от износен вал , сега последно погледнах ВИНа на ЕЦУто (лепенката на капака) и отговаря на 89та 325и автомат за щатите правен... Възможно ли е да е направен да прекъсва по-рано , но пък в софта като гледам обаче си е заложено 6400...

Мотора няма ламбда сонда , Мотроник 1,1 и минавам над 600км без да светне лапмата на резервата , това нормално ли е :P Като цяло си върви нормално , пали и работи без смущения но съм чувал , че под 13 /100 трудно падат та се чудя дали му има нещо ...

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 12 Фев 2009, 9:46

Колега с това масло ако я ръчкаш ще си изчезва ;)
И сегменти да смениш и главата да направиш пак ще го харчи като се юркаш!

На въпроса за прекъсването - мерил ли си налягането на бензина?!?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Мнение от NEDD » 12 Фев 2009, 10:02

Колега,ако това ти е от полза за прекъсването...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%EC%EE%F9
The fun is not in the straight line...!


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 12 Фев 2009, 10:24

не я ръчкам въобще , с това прекъсване накъде .... Преди това беше заредена с 10в60 Кастрол и пак си дава 2 кила от смяна до смяна. Ясно е ,че в обороти ще харчи , но идеята е поне на леко каране да не пахне...

За регулатора се сетих и аз да премеря , но нямам подходящ уред. Още един феномен , след дълго каране (500км наведнъж) мотора започна да прекъсва за няколко секунди и след това изведнъж се изтрелва... помпата не нова , в резервара бяха останали 15ина литра. Долях 30литра и проблема се разреди , но пак го имаше . Та и аз се насочих към регулатора по пътя налогиката , дошла му е жегата в повече може би

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 12 Фев 2009, 11:22

не рагулатора, може да имаш проблем с налягането на бензина от друго место ;) Помпа, филтър, цедка!

Пиши ми ЛС и ще ти кажа как да си опраиш мотора да не харчи масло ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 12 Фев 2009, 11:29

филтъра е точно сменен, стария си беше ОК . Обмислям сваляне на резервара , да се види тъмната страна на нещата :mhihi: :D Лесно ли става , евентуално като слагам тампоните на задния мост ще е удобно

властелинът на гумите
властелинът на гумите
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 20.08.2002
Местоположение: sofia

Мнение от danini » 12 Фев 2009, 11:30

кво да ти кажа? няма да оправиш харчлъка на маслото на тоя двигател :( аз направих основен ремонт с абсолютно всичко чисто ново и сега харчи по 5 литра масло от смяна до смяна, а преди ремонта харчеше 1-1.5 литра

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Фев 2009, 11:32

:shock: тва е нереално
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

властелинът на гумите
властелинът на гумите
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 20.08.2002
Местоположение: sofia

Мнение от danini » 12 Фев 2009, 11:33

Явор написа::shock: тва е нереално

бате, нереално е, ама е верно :confused:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 12 Фев 2009, 11:40

тва е абсурдно :shock: не си се справил със задачата , да не сложихте по-малки сегменти , нещо сте оставили отворено :D с 5 литра разход се движиш кат трабант 100% :P

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 12 Фев 2009, 15:47

Toва само за Б25/Б27 ли важи, защото за пример мога да дам E30 и E34 с М20Б20, които карах и не пипаха маслото въобще, карани са с 10/40 Е30-ката, а Е34-ката май даже 15/40 в разнообразен режим :) Е34-ката с М20Б20 беше на около 540 000 реални километра и на газ !!!
BMW only!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 12 Фев 2009, 16:12

danini написа:кво да ти кажа? няма да оправиш харчлъка на маслото на тоя двигател Sad аз направих основен ремонт с абсолютно всичко чисто ново и сега харчи по 5 литра масло от смяна до смяна, а преди ремонта харчеше 1-1.5 литра
Шегуваш се, та ти си от старите в тоя форум.
V-max написа:.....в резервара бяха останали 15ина литра. Долях 30литра и проблема се разреди.....
Единственото обяснение е, че повечето гориво охлажда помпата, която е тръгнала да си ходи най-вероятно повече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

М20Б25

Мнение от doctoragsxr » 12 Фев 2009, 18:10

Аз го ядох този проблем зимата с помпата,колата с 10 литра бензин пали загравя и като я угася няма палене...сипвам бензин и пали,оказа се точно това студения бензин я охлажда...говорим за варианта в който имаш потопяема помпа освен външната,та така докато не я смених...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София

Мнение от щирлиц » 12 Фев 2009, 18:22

danini написа:кво да ти кажа? няма да оправиш харчлъка на маслото на тоя двигател :( аз направих основен ремонт с абсолютно всичко чисто ново и сега харчи по 5 литра масло от смяна до смяна, а преди ремонта харчеше 1-1.5 литра
Споко твоита не харчи!! моита е около 1л на 1000км.
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 12 Фев 2009, 18:27

jorofaceoff написа:
danini написа:кво да ти кажа? няма да оправиш харчлъка на маслото на тоя двигател :( аз направих основен ремонт с абсолютно всичко чисто ново и сега харчи по 5 литра масло от смяна до смяна, а преди ремонта харчеше 1-1.5 литра
Споко твоита не харчи!! моита е около 1л на 1000км.


:shock: :shock:
Това е направо не реално за да харчи толкова много масло или трябва да тече от някъде или главата да е пукната и да влиза във антифриза или да го харчи ама ако го харчи отзад трябва да пуши яко ;)

Моята харчеше 1л на 1000км когато карах със спуканата глава и охладителната система ми беше пълна с масло ама от както смених главата вече не го пипа ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook