86 BMW 2,4d въпрос
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
86 BMW 2,4d въпрос
Здравейте! Надявам се да не съм сгрешил мястото на темата. Ако е така, моля да бъда извинен! Колата се застоя около година и половина пред блока. Дойде време, в което започнах да я паля, но ... няма никой. Нафта има, всичкото уж наред, само върти и нищо. Накрая идваха познати и казаха, че не отива гориво до двигателя и наляхме директно след горивния филтър - запали на втората секунда. Но... един кабел, който беше пред счупване от горивния филтър се допря до корпуса и... излезе една иска, след която арматурното табло изгасна и повече не запали. Като се завърти ключа, радиото и всички останали неща работят, дори започва да върти, когато опитам да запаля, но не пали... (и таблото не светва). Мислих, че е от имобилайзера.. да е блокирал нещо, но след като го разачих - пак така.. не палеше. Измерих бушоните - всички са здрави. Днес намерих една малка платка в таблото в една кутиика, възможно ли е да е от нея? Ще бъда много благодарен, ако можете да ми помогнете. Извинявам се за дългото описание.
Последна промяна viko_man на 13 Фев 2009, 18:32, променена общо 1 път
- stefan81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 6.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 90 BMW E34
Re: 86 BMW 2,4d не пали след късо съединение. help!
viko_man написа:Здравейте! Надявам се да не съм сгрешил мястото на темата. Ако е така, моля да бъда извинен! Колата се застоя около година и половина пред блока. Дойде време, в което започнах да я паля, но ... няма никой. Нафта има, всичкото уж наред, само върти и нищо. Накрая идваха познати и казаха, че не отива гориво до двигателя и наляхме директно след горивния филтър - запали на втората секунда. Но... един кабел, който беше пред счупване от горивния филтър се допря до корпуса и... излезе една иска, след която арматурното табло изгасна и повече не запали. Като се завърти ключа, радиото и всички останали неща работят, дори започва да върти, когато опитам да запаля, но не пали... (и таблото не светва). Мислих, че е от имобилайзера.. да е блокирал нещо, но след като го разачих - пак така.. не палеше. Измерих бушоните - всички са здрави. Днес намерих една малка платка в таблото в една кутиика, възможно ли е да е от нея? Ще бъда много благодарен, ако можете да ми помогнете. Извинявам се за дългото описание.
Провери си клапана който пуска гориво към помпата мисля че беше електронен

Re: 86 BMW 2,4d не пали след късо съединение. help!
stefan81 написа:Провери си клапана който пуска гориво към помпата мисля че беше електронен
Добре, но.. в случая не светва таблото. Със сигурност има още проблеми след това, но от както стана късото и.. таблото изгасна и спря да пали, само върти. А пък и като наливахме гориво директно през тръбичката след горивния филтър - палеше. Тоест клапана трябва да си пуска горивото до двигателя.
Някой знае ли каква е тази малка платка на самото табло в едно като чекмедже и възможно ли е да е от нея?
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: 86 BMW 2,4d не пали след късо съединение. help!
viko_man написа:stefan81 написа:Провери си клапана който пуска гориво към помпата мисля че беше електронен
Добре, но.. в случая не светва таблото. Със сигурност има още проблеми след това, но от както стана късото и.. таблото изгасна и спря да пали, само върти. А пък и като наливахме гориво директно през тръбичката след горивния филтър - палеше. Тоест клапана трябва да си пуска горивото до двигателя.
Някой знае ли каква е тази малка платка на самото табло в едно като чекмедже и възможно ли е да е от нея?
тази платка за която говориш ако съм разбрал точно е доло в дясно на таблото и се вади без да сваляш цялото табло та въпросната платка е чип за оборотомера на дали от нея е проблема че не ти свети таблото
Re: 86 BMW 2,4d не пали след късо съединение. help!
sharkvn написа:тази платка за която говориш ако съм разбрал точно е доло в дясно на таблото и се вади без да сваляш цялото табло та въпросната платка е чип за оборотомера на дали от нея е проблема че не ти свети таблото
Ясно. Благодаря ти.



sharkvn написа:таблото само осветлението ли му изгасна в смисъл като дадеш контакт нищо ли не светва
Да. Когато дам на контакт, трябва да изключа имобилайзера с една частичка и светваше таблото и се чакаше зелената лампичка там за подгряващите свещи на дизела, но сега нито лампички, нито стрелките там за дизела, за нищо не мърда...
Радиото, светлината в багажника, чистачките - те работят. Но вентилатора примерно той и преди без да е светнало таблото не тръгваше, както и страничните огледала. Като започна да паля въпреки, че не свети - върти, но... освен да изтощавам акумулатора нищо друго не правя.

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Елиминирай имобилайзера...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

ivantchoG написа:Елиминирай имобилайзера...
Махнал съм капаците проследих кабелите, но от имобилайзера не виждам на къде отиват. Мислех, че към контактния ключ, но - не. Откачих алармата - имобилайзера продължава и централно продължава, но само с ключ. Махнах едни два бушона, които са в кутиика до алармата и при единия - имобилайзера изгасва, но... резултат - нулев.
.
viko_man написа:Някой знае ли и за какво са двете тънки кабелчета, които са закачени за горивния филтър?
с филтъра има свързани 2 вериги:
-това която се навива на него отдолу е датчик за вода във филтъра и ти пали една оранжева лампа с нарисувана дюза и реотан на нея
-това което е включено в горната част (една черна кръгла над филтъра) е за подгрев на горивото което постъва във филтъра (това черното е всъщност въпросния нагревател)
Re: .
Nick написа:с филтъра има свързани 2 вериги:
-това която се навива на него отдолу е датчик за вода във филтъра и ти пали една оранжева лампа с нарисувана дюза и реотан на нея
-това което е включено в горната част (една черна кръгла над филтъра) е за подгрев на горивото което постъва във филтъра (това черното е всъщност въпросния нагревател)
Благодаря за отговора!

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Виж тва ако наистина релето на подгревните свещи не работи колата върти ама не пали ... тва снощи го установих
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани