Проблем м20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: 1100 Wien
Пол: Мъж
Кара: е46 touring

Проблем м20

Мнение от e34_monster » 04 Фев 2009, 1:12

Колеги, имам проблем с е30ката. Като натисна спирачката и колата гасне. Предполагам, че проблема е с маркучите... но уж всичко си е наред пък.. Двигателя е м20б20 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Re: Проблем м20

Мнение от BMWPower » 04 Фев 2009, 1:16

Както сам каза провери си маркучите обстойно и виж от много човъркане по кабеляците да не ти окъсява някъде като натискаш спирачката това е което аз се сещам ;)
Обесни симптомите по конкретно ,притриса и гасне или направо се отрязва и тн. :arrow:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: 1100 Wien
Пол: Мъж
Кара: е46 touring

Мнение от e34_monster » 04 Фев 2009, 1:38

Ами натискам спирачката и колата губи обороти и гасне. При моментно натискане на педала колата притриса само, а ако леко го натисна не се отразява. Все едно като натисна докрай педала и колата губи въздух и гасне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

:)

Мнение от KEVIN-30 » 04 Фев 2009, 2:04

Интересна е темата,и аз имам този проблем като оборотите падат на 300-350 и педала на спирачката става твърд
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 04 Фев 2009, 7:08

е ми според мен или клапана преди него или вакуумния усилвател ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 04 Фев 2009, 19:10

Вакуумния усилвател го проверяваш лесно, като загасиш двигателя педала трябва да е мек още няколко натискания, иначе има проблем с мембраната, уплътнението или маркуча след клапана. Ако е клапана няма да държи разреждане, но не биха се променяли оборотите.
Изображение

Манекенът
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 15.09.2002
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Мнение от Kazaka » 04 Фев 2009, 19:15

Скасана мембрана на сервото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Мнение от gecata73 » 09 Фев 2009, 22:38

и аз предлагам проверка на сервото, но пробвай и капачката на маслото на мотора, като я отвиеш трябва да паднат оборотите ако не имаш проблем при отдушниците-ако трябва нещо само се обаждай

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook