Пръскачките не пръскат!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Пръскачките не пръскат!!!

Мнение от JoRkAtA_pld » 20 Яну 2009, 19:31

Днес сменях самата помпичка защото си мислих че пръскачките не пръскат заради помпичката, оказа се че помпичката работи, но като пробвам да пръскам се чува само едно леко щракане и нищо повече.Ако някой се е сблъсквал със същия проблем да сподели какво е направил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 20 Яну 2009, 19:44

Замръзнало казанче, запушени пръскалки или тройник
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 20 Яну 2009, 19:50

Не е замръзнало казанчето, изчистих всички маркучи.Извинявай колега но какво е тройник.

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 20 Яну 2009, 20:06

там кадето ти се разделя маркуча за 2те прискалки обикновено е платмасов
Като задържиш да пръскаш много време водата изчезва ли ,ако изчезва виж да не е скъсан някаде маркуча
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 20 Яну 2009, 20:07

JoRkAtA_pld написа:Не е замръзнало казанчето, изчистих всички маркучи.Извинявай колега но какво е тройник.
На мен лятото точно той ми се запуши /тройника/.

Намира се в задната част на предния капак, не можеш да не го видиш в средата се пада. Виж и пръскалките да не са се запушили с тънка игла.

Изведнъж ли спряха да пръскат? Да не се е прецакало лостчето :roll:
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 20 Яну 2009, 20:14

Сетих се кое е троиника, нали ви казвам не се губи течност даже не качва до маркучите просто като дам да пръскам се чува леко щракане.Смених помпичката и като пробвах пак същото, само дето взеха да правят 2-3 хода чистачките като пръскам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 20 Яну 2009, 20:19

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=45

15 е тройника.
JoRkAtA_pld написа:Сетих се кое е троиника, нали ви казвам не се губи течност даже не качва до маркучите просто като дам да пръскам се чува леко щракане.Смених помпичката и като пробвах пак същото, само дето взеха да правят 2-3 хода чистачките като пръскам.
а с предишната помпичка не чистиха чистачките като пръскаш, така ли?

според мен
или и това моторче не е наред или лостчето не ти е вчас ;)
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 20 Яну 2009, 20:25

Интересното е че нито с едното нито с другото пръскат, като ги вържа моторчетата директно с акумулатора работят, като ги сложа там и вържа буксата неискат.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 20 Яну 2009, 20:51

Може самата пъчка да се е преебала да има нагар или нещо такова,да не дава хубаво контакт и да не отива достатъчно ток до моторчето.
Виж с еднин мултицет колко ток отива до моторчето като натискаш ръчката.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

Мнение от zoomer » 20 Яну 2009, 21:42

ми колега замери дали идва токо до помпичката, като натиснеш лостчето, ако има почвай бушони, (незнам дали има реле) и лостче. Очевидно щом работи помпичката и не ти е запушена иснталацията проблема е някъде в тока.

П.П. може да пробваш да монтираш помпичката и да й подадеш директно ток от акомулатора за да разбереш със сигурност дали са ти наред мъркучите, тройника и пръскалките
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Яну 2009, 21:56

JoRkAtA_pld написа:...като дам да пръскам се чува леко щракане..., като ги вържа моторчетата директно с акумулатора работят, като ги сложа там и вържа буксата неискат.

Пробвай да натиснеш най-дългото реле в кутията с бушоните. Щракането най-вероятно се чува оттам. При мен беше извадена една от обувките от вътрешната страна и нямаше никакви чистачки :evil: . Ако е добре куплирано - размени го с някой, на който работи нормално ;). За 10 минути ще знаеш релето ли е причина, или нещо друго :roll: . Остават лоста на волана и инсталацията...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Манекенът
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 15.09.2002
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Мнение от Kazaka » 21 Яну 2009, 2:54

Провери бялото клапан4е да не е запу6ено.
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 21 Яну 2009, 9:33

релето ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 21 Яну 2009, 20:57

Вече е вързвах директно и си работи, с-мата не е запушена, остана да проверявам релето и бушоните.Но ми хрумна една леко глупава идея, да направя моторчето да се пуска с отделно копче. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 21 Яну 2009, 21:01

JoRkAtA_pld написа:Вече е вързвах директно и си работи, с-мата не е запушена, остана да проверявам релето и бушоните.Но ми хрумна една леко глупава идея, да направя моторчето да се пуска с отделно копче. :D
не прави циганин тунинк

имам и релета и лостче
:yes:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook