Bilstein B6,B8 или HD

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Bilstein B6,B8 или HD

Мнение от S-stail » 06 Яну 2009, 13:58

Колата се кара както в града така и на писта отвреме на време.
От тая година/ако всичко е ок/ ще се кара малко повече по писти,но все пак колата си остава повече улична.
Та иакам да разбера има ли някой от форума дето кара с такива амортесьори и дали HD-то са по трърди от 6/8-ците щото на сайта няма инфо.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Bilstein B6,B8 или HD

Мнение от oxam » 06 Яну 2009, 15:20

S-stail написа:Колата се кара както в града така и на писта отвреме на време.
От тая година/ако всичко е ок/ ще се кара малко повече по писти,но все пак колата си остава повече улична.
Та иакам да разбера има ли някой от форума дето кара с такива амортесьори и дали HD-то са по трърди от 6/8-ците щото на сайта няма инфо.

разликата между Б6 и Б8 е че едните са по-къси и са за пружини над 40мм сваляне, като твърдост са еднакви, с хубави пружини стават за писта.....За ХД-то не знам
Изображение Изображение Изображение Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 06 Яну 2009, 17:26

Ми зависи за какво каране по пистите говориш, но Б8 е добре, поносимо твърдо, е ХД е по твърдо за същите пари, предполагам за това си се ориентирал и към него, но не се предлага на европейския пазар, ама предполагам си проучил този въпрос ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Мнение от tZv3t0zAr » 06 Яну 2009, 17:28

A горе долу колко пари излиза комплект предни и задни амортесьори от такъв вид (кони или билщайн, или друга марка спортни амортесьори)
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 06 Яну 2009, 18:05

Ми средно от 800-1000 лв до колкото ти стига въображението ;)

Много зависи за кой точно модел става дума :idea:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 07 Яну 2009, 0:26

Значи щом тея хд-то са по твърди от б8 те са за предпочитане.
Ти с такива ли си?
Карането е,че се учим да дрифтим а съм още със стоковите
амортесьори :mhihi:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 07 Яну 2009, 18:12

Аз съм на едното комби с Б6 и пружини с 50мм надолу и е повече от достатъчно,според мен кола която се кара и по улиците не е необходимо чак да е като картинг :mhihi:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 07 Яну 2009, 19:03

S-stail написа:Значи щом тея хд-то са по твърди от б8 те са за предпочитане.
Ти с такива ли си?
Карането е,че се учим да дрифтим а съм още със стоковите
амортесьори :mhihi:


Щом ще се учиш да дрифтираш по-добре ХД-то(с друсането се свиква, само си пази стоковите за зимно време :mhihi: :mhihi: :mhihi: )

Да с такива съм, само требе да проучиш как да се сдобиеш с такива ;)

Успех !!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 07 Яну 2009, 19:08

Е поне намирането им,ми не е никакъв проблем ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Мнение от tZv3t0zAr » 07 Яну 2009, 19:38

Някой запознат може ли да напише парт-номерата на билщайн и кони за е30. Защото аз разглеждах на кони каталога има поне 4-5 вида спортни амортесьори, в зависимост от това дали са мтехник пружините или други ?
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 08 Яну 2009, 19:02

S-stail написа:Е поне намирането им,ми не е никакъв проблем ;)


Туко виж се наложило да се възползваме от твойте връзки тогава ;)

tZv3t0zAr написа:Някой запознат може ли да напише парт-номерата на билщайн и кони за е30. Защото аз разглеждах на кони каталога има поне 4-5 вида спортни амортесьори, в зависимост от това дали са мтехник пружините или други ?


Ако не забравя ще ги препиша и ще ги постна, но наистина е така има по една камара разновидности в зависимост от типа на окачването ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 13 Фев 2009, 1:35

Aз като съм с "M SPORT SUSPENSION" и пружините ми са с жълта маркировка и не са по-ниски от стоковите В6 на билщайн ще ми свърши ли работа и ако да,то на каква цена.Все пак съм с Е36 седан 6-так 2.5 тдс

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 13 Фев 2009, 14:17

Б6+червено ХиР=Идеалка
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 13 Фев 2009, 15:51

BMWPower написа:Б6+червено ХиР=Идеалка

Идеалка и си дрифтиш с мнооооого ниска друсалка :mhihi:
Говоря от опит , такава ми е евридейката (Б6 и Х&Р 60/50 червени) :arrow:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 13 Фев 2009, 16:05

:yes:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook