питане за шпер

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.11.2007

питане за шпер

Мнение от stanimir_stoilov » 08 Дек 2008, 20:54

взех един шпер голямо прасе ,но ми го дадоха без тея за които се захващат полуоските с 6-те болта,в смисъл че се вижда само дупка и не съм се занимавал с такива дейности за да знам.Надявам се да помогнете,понеже сега на е30ката ми полуоските са хванати на по 6 болта и незнам кое трябва да се измести за да стане
http://store.picbg.net/pubpic/22/92/5b6 ... 372292.jpg
ето това се вижда там където трябва да са полуоските

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 21.01.2005
Местоположение: Novi Iskar
Пол: Мъж
Кара: Х5

Мнение от beni barzia » 08 Дек 2008, 21:21

пробвай направо с чашките от стария диф сигурно ще станат ;) :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от stanimir_stoilov » 08 Дек 2008, 21:24

а как се свалят старите чашки,питам така спешно понеже и двата дифа са пред мен,а колата е без диф в момента и не мога да я карам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 21.01.2005
Местоположение: Novi Iskar
Пол: Мъж
Кара: Х5

Мнение от beni barzia » 08 Дек 2008, 21:41

е това да кажат колегите дето са го правили,предполагам от тия болтове дето са отстрани на шпера :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: у гаражу
Пол: Мъж
Кара: Е33 karting edition

Мнение от Bendji » 08 Дек 2008, 21:45

Фланците се вадят много лесно. Взимаш една по-голяма и дебела отверка или нещо по-здраво и широко което да вкараш между фланеца и дифа.След което използваш дифа за опора и избутвал фланеца навън. ;)
Welcome to BMW Airlines !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 09 Дек 2008, 0:23

Bendji написа:Фланците се вадят много лесно. Взимаш една по-голяма и дебела отверка или нещо по-здраво и широко което да вкараш между фланеца и дифа.След което използваш дифа за опора и избутвал фланеца навън. ;)
:yes:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook