прекъсва бензинова помпа
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
прекъсва бензинова помпа
Здравейте! Следя форума от доста време, но до сега не съм имал за какво да пиша. Е, сега вече имам! Става дума за БМВ 316 комби, 92 г., предполагам, че е с М40В16. Колата е на мой познат.Аз се надявам скоро да се присъединя към вас, като се сдобия с индивид от марката. Направо я мечтая!
Та, да пристъпим към проблема! Днес доста си поиграхме, след десетките интервенции на разни майстори, дори и да не са такива, след като ги видях днес как се изказаха за проблема, вече са! Мога да опиша симптпмите, които видях днес и Вие ще имате думата!
1. Пали, когато пожелае-сутрин или след 5-6 часов престой, т.е. при тръгване за работа и след тръгване. Веднъж пали от раз, друг път след чегъртане от 15 минути.
2. Като работи на свободен ход прекъсва и работи неравномерно(както студена, така и загряла). Аха, да изгасне и след това се форсира и подобни.
При високите обороти, не забелязах неравномерна работа.
Големият жокер е, че решихме да пробваме с друга бензинова помпа. Сменихме я с друга работеща на 100 процента и установихме, че при пада на оборотите, помпата прекъсва са момент. Това прекъсване, не е ритмично, а как си му дойде. При поддържане на високи обороти, всичко си е ок, или не чувам прекъсване в цялата шумотевица. Форсира се нормално.
Закачаха я за диагностика, но нищо не показвала, демек добре била, а прекъсва!?
В безизходица съм, давайте идеи!
Уш прегледах темите, но честно казано не открих отговор на въпроса ми!
Благодаря предварително!

Та, да пристъпим към проблема! Днес доста си поиграхме, след десетките интервенции на разни майстори, дори и да не са такива, след като ги видях днес как се изказаха за проблема, вече са! Мога да опиша симптпмите, които видях днес и Вие ще имате думата!
1. Пали, когато пожелае-сутрин или след 5-6 часов престой, т.е. при тръгване за работа и след тръгване. Веднъж пали от раз, друг път след чегъртане от 15 минути.
2. Като работи на свободен ход прекъсва и работи неравномерно(както студена, така и загряла). Аха, да изгасне и след това се форсира и подобни.
При високите обороти, не забелязах неравномерна работа.
Големият жокер е, че решихме да пробваме с друга бензинова помпа. Сменихме я с друга работеща на 100 процента и установихме, че при пада на оборотите, помпата прекъсва са момент. Това прекъсване, не е ритмично, а как си му дойде. При поддържане на високи обороти, всичко си е ок, или не чувам прекъсване в цялата шумотевица. Форсира се нормално.
Закачаха я за диагностика, но нищо не показвала, демек добре била, а прекъсва!?
В безизходица съм, давайте идеи!
Уш прегледах темите, но честно казано не открих отговор на въпроса ми!
Благодаря предварително!
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
брейняк тест
:
тургаш пробна лампа на помпата... палиш :
1. ламбето си свети ок, колата прекъсва - меташ помпата/ите...
2. ламбето прекъсва, помпата тоже - меташ цялата кола
толку в 8 ... в 14ч може и друго...
всъщност, преди да я метнеш, вържи и един манометър за всеки случай
...

тургаш пробна лампа на помпата... палиш :
1. ламбето си свети ок, колата прекъсва - меташ помпата/ите...
2. ламбето прекъсва, помпата тоже - меташ цялата кола

толку в 8 ... в 14ч може и друго...
всъщност, преди да я метнеш, вържи и един манометър за всеки случай

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Тя, или прекъсва изцяло помпата (запича), или на моменти не може да качи небходимото налягане, може и да се дръсти с боклуци. Вземи и аз измети наистина с пробна лампа или с мултицет (трябва да показва 12-14 волта някъде), а ако има ток после и с манометър да видиш налягането. Може и да бръкнеш в резервоара да я извадиш, почистиш цедката, бензиновия филтър ако не си го сменял го виж и него. Нищо чудно на дъното на резервоара да има 2 пръста мръсотия.
BMW only!
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Явно трябва да се доуточня! И двете помпи са АБОЛЮТНО работещи! Пробвани са и на друга кола. Вадих, чистих, гледах. Около тях, за мен всичко е наред, на колата се държат по абсолютно идентичен начин-ПРЕКЪСВАТ! Проблема е другаде, за това пиша тук. Компетенцията ми около електрониката, инжекциона и управлението му се свежда до това да тествам помпите, да замервам датчици и това е! Просто искам насока-къде да търся проблема!
И двете помпи са БОШ, едната е USA, другата Germany. В самите помпи не е проблема, другаде е!
Прекъсването, се получава при свободен ход, така и при движение на скорост!

И двете помпи са БОШ, едната е USA, другата Germany. В самите помпи не е проблема, другаде е!
Прекъсването, се получава при свободен ход, така и при движение на скорост!

- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Хора, не е помпата и не е прекъснат кабел. За идеята направих опита с пробната ламта-премигва, когато помпата прекъсва! С мултицет не съм мерил. Прекъсването е неритмично-когато си пожелае. За мен проблема е в управлението на помпата или някъде там, но не е в самите кабели и помпа, другаде е! Компютър, датчици,релета, някъде там според мен. Ако бъркам, поправете ме. Най-тъпото е, че на диагностика не отчита никакви грешки, а проклетията прекъсва. Всичко води, че проблема е в помпата-но не е!Супер нелогично за мен, но е така. Възможно ли е релето на помпата, да се бъзика, или средно положение няма, т.е. работи-неработи?
Проблема ще го реша, няма да се откажа лесно, но давайте идеи, че безизходицата е почти пълна!
Проблема ще го реша, няма да се откажа лесно, но давайте идеи, че безизходицата е почти пълна!

от кра4е #20 на дме, ток отваря релето на помпата.
махни релето и направи байпас - #38 на буксата за релето на късо със #87-помпата требва да почне да жижи.
ако жужи и прекъсва, значи е кабел, ако не прекъсва първо смени релето.
ако пак прекъсва, отвори дме и го огледай за изгорели елементи / прекъснати писти.
махни релето и направи байпас - #38 на буксата за релето на късо със #87-помпата требва да почне да жижи.
ако жужи и прекъсва, значи е кабел, ако не прекъсва първо смени релето.
ако пак прекъсва, отвори дме и го огледай за изгорели елементи / прекъснати писти.
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
При мен имаше подобни проблеми.
Сутрин, или след повечко време престой, пали от 1 път. Позагрее ли и пали от 6-тия
. На моменти прекъсвашем на моменти не. Смених бензиновата помпа ( падна й дебита ) , почистих стъпковото моторче, и колата заработи нормално.
дано да съм ти помогнал. мотора е м20б20 мотроник 1.3 .. ако има значение
Сутрин, или след повечко време престой, пали от 1 път. Позагрее ли и пали от 6-тия

дано да съм ти помогнал. мотора е м20б20 мотроник 1.3 .. ако има значение
отговор на колегата с проблемната бензинова помпа
Приятел зарежи бензиновата помпа проблемът не е в нея проблемът ти е в ( точно не му знам името там до въздушния филтър има едно желязо то безтуй ляга върху въздушния филтър на него му идва маркуча от колекторите там вътре в него има един клапан който се отваря и затваря с натискането на газта вземи смени това и ще видиш че ще ти спре да прекъсва според мен ) ! съжелявам че незнам името на това нещо надявамсе да си ме разбрал . чао
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Бе то мое и да има значение колко бензин имаш в резервоара, как си я спрел или подскочил(тва прекъсването в движение). Другото с въртенето - вакума на помпата. Погледни дали не си закачил(изкривил) резервоара, щот аз на тия фактори отдавам, тез проблеми дет не са постоянни(рандом). Просто следвай един мой принцип - винаги спирай така, че после да ти е лесно да буташ 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
е
На мен бензиновата ми помпа(външна) си е ок,като изключим че тече доста
Иначе си влиза сериозно в обороти и върви на пушка,но 20-30 разход ми идва в повечко
Та моя въпрос е ще стане ли помпа(външна) от 318ис е30 или 325и е30 на мойто m20b20,понеже ми изпадна от една ис-ка 



- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: е
Абе я си провери резервоара да не образува вакуум. Че май много проблеми чета правят. Отвърти капачката и виж да не влиза въздух. Има и един клапан на цилиндъра с активен въглен. Понякога и той прави мизерии. Симптомите и при двата случая са идентични.
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани