прекъсва бензинова помпа

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София, от как се знам
Пол: Мъж
Кара: BMW E28 M20B20 '84

прекъсва бензинова помпа

Мнение от el cho » 22 Окт 2008, 19:59

Здравейте! Следя форума от доста време, но до сега не съм имал за какво да пиша. Е, сега вече имам! Става дума за БМВ 316 комби, 92 г., предполагам, че е с М40В16. Колата е на мой познат.Аз се надявам скоро да се присъединя към вас, като се сдобия с индивид от марката. Направо я мечтая! :D
Та, да пристъпим към проблема! Днес доста си поиграхме, след десетките интервенции на разни майстори, дори и да не са такива, след като ги видях днес как се изказаха за проблема, вече са! Мога да опиша симптпмите, които видях днес и Вие ще имате думата!
1. Пали, когато пожелае-сутрин или след 5-6 часов престой, т.е. при тръгване за работа и след тръгване. Веднъж пали от раз, друг път след чегъртане от 15 минути.
2. Като работи на свободен ход прекъсва и работи неравномерно(както студена, така и загряла). Аха, да изгасне и след това се форсира и подобни.
При високите обороти, не забелязах неравномерна работа.
Големият жокер е, че решихме да пробваме с друга бензинова помпа. Сменихме я с друга работеща на 100 процента и установихме, че при пада на оборотите, помпата прекъсва са момент. Това прекъсване, не е ритмично, а как си му дойде. При поддържане на високи обороти, всичко си е ок, или не чувам прекъсване в цялата шумотевица. Форсира се нормално.
Закачаха я за диагностика, но нищо не показвала, демек добре била, а прекъсва!?
В безизходица съм, давайте идеи!
Уш прегледах темите, но честно казано не открих отговор на въпроса ми!
Благодаря предварително!

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 22 Окт 2008, 20:19

И аз имам същия проблем и ще следя отговорите... :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 23 Окт 2008, 8:42

брейняк тест :mhihi: :
тургаш пробна лампа на помпата... палиш :
1. ламбето си свети ок, колата прекъсва - меташ помпата/ите...
2. ламбето прекъсва, помпата тоже - меташ цялата кола :mhihi:
толку в 8 ... в 14ч може и друго...

всъщност, преди да я метнеш, вържи и един манометър за всеки случай :mhihi: ...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Окт 2008, 14:11

Тя, или прекъсва изцяло помпата (запича), или на моменти не може да качи небходимото налягане, може и да се дръсти с боклуци. Вземи и аз измети наистина с пробна лампа или с мултицет (трябва да показва 12-14 волта някъде), а ако има ток после и с манометър да видиш налягането. Може и да бръкнеш в резервоара да я извадиш, почистиш цедката, бензиновия филтър ако не си го сменял го виж и него. Нищо чудно на дъното на резервоара да има 2 пръста мръсотия.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София, от как се знам
Пол: Мъж
Кара: BMW E28 M20B20 '84

Мнение от el cho » 23 Окт 2008, 19:25

Явно трябва да се доуточня! И двете помпи са АБОЛЮТНО работещи! Пробвани са и на друга кола. Вадих, чистих, гледах. Около тях, за мен всичко е наред, на колата се държат по абсолютно идентичен начин-ПРЕКЪСВАТ! Проблема е другаде, за това пиша тук. Компетенцията ми около електрониката, инжекциона и управлението му се свежда до това да тествам помпите, да замервам датчици и това е! Просто искам насока-къде да търся проблема!
И двете помпи са БОШ, едната е USA, другата Germany. В самите помпи не е проблема, другаде е!
Прекъсването, се получава при свободен ход, така и при движение на скорост!
:arrow:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 26 Окт 2008, 4:02

прекъснат кабел некаде ?

измери го с мутицет и пиши какъв е резултата, може би ща успеем да ти помогнем ?

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София, от как се знам
Пол: Мъж
Кара: BMW E28 M20B20 '84

Мнение от el cho » 26 Окт 2008, 12:24

Хора, не е помпата и не е прекъснат кабел. За идеята направих опита с пробната ламта-премигва, когато помпата прекъсва! С мултицет не съм мерил. Прекъсването е неритмично-когато си пожелае. За мен проблема е в управлението на помпата или някъде там, но не е в самите кабели и помпа, другаде е! Компютър, датчици,релета, някъде там според мен. Ако бъркам, поправете ме. Най-тъпото е, че на диагностика не отчита никакви грешки, а проклетията прекъсва. Всичко води, че проблема е в помпата-но не е!Супер нелогично за мен, но е така. Възможно ли е релето на помпата, да се бъзика, или средно положение няма, т.е. работи-неработи?
Проблема ще го реша, няма да се откажа лесно, но давайте идеи, че безизходицата е почти пълна! :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 26 Окт 2008, 15:33

от кра4е #20 на дме, ток отваря релето на помпата.
махни релето и направи байпас - #38 на буксата за релето на късо със #87-помпата требва да почне да жижи.
ако жужи и прекъсва, значи е кабел, ако не прекъсва първо смени релето.
ако пак прекъсва, отвори дме и го огледай за изгорели елементи / прекъснати писти.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София, от как се знам
Пол: Мъж
Кара: BMW E28 M20B20 '84

Мнение от el cho » 28 Окт 2008, 19:03

ОК, действаме!
Ще пиша резултати.
Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 02 Ное 2008, 12:35

При мен имаше подобни проблеми.
Сутрин, или след повечко време престой, пали от 1 път. Позагрее ли и пали от 6-тия ;). На моменти прекъсвашем на моменти не. Смених бензиновата помпа ( падна й дебита ) , почистих стъпковото моторче, и колата заработи нормално.
дано да съм ти помогнал. мотора е м20б20 мотроник 1.3 .. ако има значение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.02.2008

отговор на колегата с проблемната бензинова помпа

Мнение от Mr.BoZo » 27 Ное 2008, 18:18

Приятел зарежи бензиновата помпа проблемът не е в нея проблемът ти е в ( точно не му знам името там до въздушния филтър има едно желязо то безтуй ляга върху въздушния филтър на него му идва маркуча от колекторите там вътре в него има един клапан който се отваря и затваря с натискането на газта вземи смени това и ще видиш че ще ти спре да прекъсва според мен ) ! съжелявам че незнам името на това нещо надявамсе да си ме разбрал . чао

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 03 Дек 2008, 9:03

Бе то мое и да има значение колко бензин имаш в резервоара, как си я спрел или подскочил(тва прекъсването в движение). Другото с въртенето - вакума на помпата. Погледни дали не си закачил(изкривил) резервоара, щот аз на тия фактори отдавам, тез проблеми дет не са постоянни(рандом). Просто следвай един мой принцип - винаги спирай така, че после да ти е лесно да буташ :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.09.2008
Кара: E30 320 coupe

Мнение от ISKAM_E30 » 03 Дек 2008, 19:06

mr.bozo, дебитомер се нарича. и аз чета внимателно щото имам подобен проблем. утре ще тествам работещ дебитомер и ще кажа резултата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Sofia

е

Мнение от S-M » 04 Фев 2009, 23:04

На мен бензиновата ми помпа(външна) си е ок,като изключим че тече доста :ok: Иначе си влиза сериозно в обороти и върви на пушка,но 20-30 разход ми идва в повечко :D Та моя въпрос е ще стане ли помпа(външна) от 318ис е30 или 325и е30 на мойто m20b20,понеже ми изпадна от една ис-ка :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: е

Мнение от ивчо3 » 05 Фев 2009, 15:01

Абе я си провери резервоара да не образува вакуум. Че май много проблеми чета правят. Отвърти капачката и виж да не влиза въздух. Има и един клапан на цилиндъра с активен въглен. Понякога и той прави мизерии. Симптомите и при двата случая са идентични.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook