ква е разликата между виско и нормален шпер

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

ква е разликата между виско и нормален шпер

Мнение от misanthrope » 04 Сеп 2008, 19:25

виското с по голям процент ли е ??

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 05 Сеп 2008, 21:07

Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 06 Сеп 2008, 15:09

Абе всичките сте играчи, ама ни един неказа всъщност къкво е вмиското и какво прави, а то е именно, че в покой е примерно 5%, а в движение стига до 80%, това зависи от скоростта на пиньона и разликата в оборотите на полуоските :shock:

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 06 Сеп 2008, 15:15

sonny написа:Абе всичките сте играчи, ама ни един неказа всъщност къкво е вмиското и какво прави, а то е именно, че в покой е примерно 5%, а в движение стига до 80%, това зависи от скоростта на пиньона и разликата в оборотите на полуоските :shock:


Полезно колега полезно! :D Несъм я знаел тази зависимост! :shock:
Иначе за виското убаво,ама младежа май искаше да пита каква е разликата м/у нормалния'отворен"и шпер диференциала!
Поне аз така си мисля де! :mhihi:

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 06 Сеп 2008, 15:27

при виското е полезно зимата като закъсаш некъде по преспите
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 06 Сеп 2008, 15:32

Виско шпер при е30 се слага само иединствено на ИХ, говоря за от завода, инка се среща много рядко при е36, вискот при е30 е само голямо прасе. Това е дефакто неизносваем шпер, само се сменя отвреме навреме някъв семеринг вътре, но за такъв диф, да се усети като хората трябва сила. Лично аз съм по-доволен от него отколкото от нормалния, по-плавен е и е30ката неправи такива камшици каквито прави с нормалния шпер

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 06 Сеп 2008, 20:26

ама не само на иха :mhihi: а и на м3-46 и всички по-нови мки:mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 08 Сеп 2008, 22:53

Що храните човека не можах да разбера само не е учен като вас и да е професор на тема БМВ-пита просто най-лесно е да му се смеем ми кажете му може да няма време като вас да чете по цял ден форума!!!! :dunno: :dunno: :dunno:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 09 Сеп 2008, 0:35

компетенциите по горе сгряха ли че не става въпрос за тва виско дет врътка перката а колегата пита за вид диф дето се монтира на Е30 325ix и както разбрахме на некои по нови модели

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 13 Сеп 2008, 14:53

питах много ясно ква е разликата между виско дифа и шпер дифа
а за знаещите....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Мнение от Louis » 13 Сеп 2008, 15:47

по скоро всички които са писали глупостите не знаят че има виско диф
sonny написа описанието както трябва ;) евала :yes:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 14 Сеп 2008, 2:03

Под това мнение да няма вече офтопик!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

ew

Мнение от doko » 17 Сеп 2008, 15:27

колеги да обясним нана по прост език-разликата между двата вида шперове е че при обикновениа шпер натиска варху дисковете сеупражниава от пружинни шаиби то при другия вид се задеиства от виско устроиство което се намира в единия краи на касетата от към по дългият фланец(виското е със къс и дълъг фланец( и при разлика във въртене на двете полуоси се стреми да изравни разликата им

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: ew

Мнение от Alex 320i Cabrio » 17 Сеп 2008, 19:13

doko написа:колеги да обясним нана по прост език-разликата между двата вида шперове е че при обикновениа шпер натиска варху дисковете сеупражниава от пружинни шаиби то при другия вид се задеиства от виско устроиство което се намира в единия краи на касетата от към по дългият фланец(виското е със къс и дълъг фланец( и при разлика във въртене на двете полуоси се стреми да изравни разликата им


Хайде да не бъркаме - виското на их няма нищо общо с ///М диференциала... ///М е отворен при нормални обстоятелства, при боксуване центробежен регулатор на налягането вътре в прасето включва хидравлична помпа (бутало), която упражнява натиск на плочките и диференциалът се заклюва до 100%.

Подобна система е въведена за първи път в сериен автомобил от Порше в 959 - датчик за ускорение под седалката на водача, данни за скоростта от абс, компютър и външна хидравлична система, която заключва касетата. Монтира се и на 928. Подобна система има и в 997/Кайен...
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

opi

Мнение от doko » 17 Сеп 2008, 21:37

не съм сигурен че ще блокира на 100 процента ;може да се блокира само по механичен начин по друг не става
Последна промяна doko на 17 Сеп 2008, 21:42, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook