ква е разликата между виско и нормален шпер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- misanthrope
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
ква е разликата между виско и нормален шпер
виското с по голям процент ли е ??
sonny написа:Абе всичките сте играчи, ама ни един неказа всъщност къкво е вмиското и какво прави, а то е именно, че в покой е примерно 5%, а в движение стига до 80%, това зависи от скоростта на пиньона и разликата в оборотите на полуоските
Полезно колега полезно!


Иначе за виското убаво,ама младежа май искаше да пита каква е разликата м/у нормалния'отворен"и шпер диференциала!
Поне аз така си мисля де!

Виско шпер при е30 се слага само иединствено на ИХ, говоря за от завода, инка се среща много рядко при е36, вискот при е30 е само голямо прасе. Това е дефакто неизносваем шпер, само се сменя отвреме навреме някъв семеринг вътре, но за такъв диф, да се усети като хората трябва сила. Лично аз съм по-доволен от него отколкото от нормалния, по-плавен е и е30ката неправи такива камшици каквито прави с нормалния шпер
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ама не само на иха
а и на м3-46 и всички по-нови мки:mhihi:


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Що храните човека не можах да разбера само не е учен като вас и да е професор на тема БМВ-пита просто най-лесно е да му се смеем ми кажете му може да няма време като вас да чете по цял ден форума!!!!




Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
компетенциите по горе сгряха ли че не става въпрос за тва виско дет врътка перката а колегата пита за вид диф дето се монтира на Е30 325ix и както разбрахме на некои по нови модели
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
ew
колеги да обясним нана по прост език-разликата между двата вида шперове е че при обикновениа шпер натиска варху дисковете сеупражниава от пружинни шаиби то при другия вид се задеиства от виско устроиство което се намира в единия краи на касетата от към по дългият фланец(виското е със къс и дълъг фланец( и при разлика във въртене на двете полуоси се стреми да изравни разликата им
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: ew
doko написа:колеги да обясним нана по прост език-разликата между двата вида шперове е че при обикновениа шпер натиска варху дисковете сеупражниава от пружинни шаиби то при другия вид се задеиства от виско устроиство което се намира в единия краи на касетата от към по дългият фланец(виското е със къс и дълъг фланец( и при разлика във въртене на двете полуоси се стреми да изравни разликата им
Хайде да не бъркаме - виското на их няма нищо общо с ///М диференциала... ///М е отворен при нормални обстоятелства, при боксуване центробежен регулатор на налягането вътре в прасето включва хидравлична помпа (бутало), която упражнява натиск на плочките и диференциалът се заклюва до 100%.
Подобна система е въведена за първи път в сериен автомобил от Порше в 959 - датчик за ускорение под седалката на водача, данни за скоростта от абс, компютър и външна хидравлична система, която заключва касетата. Монтира се и на 928. Подобна система има и в 997/Кайен...
Power is Nothing Without Insanity
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
opi
не съм сигурен че ще блокира на 100 процента ;може да се блокира само по механичен начин по друг не става
Последна промяна doko на 17 Сеп 2008, 21:42, променена общо 1 път
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани