Проблем със охладитенлана система
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем със охладитенлана система
Както си карам днеска из центара и по едно време стрелката на градусите удари малко преди червената зона пуснах аз радиатора да ми духа топло и тръгвам стрелката се върна за нула време на 90градоса и стигнах аз криво ляво да работата и какво да видя тече водичка от някаде но неможах да намеря теча каде е.Прекалено бързо загрява и преколено бързо истива като съм в движение на загасено парно и като се прибрах пред нас не течеше вода.Според мене проблема е термостата но несъм сигорен.Двата долни маркуча ми направи впечетление че не са толкова топли докато горния не се пипа изобщо.
- MeTo_BMWto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ките на безин
- Мечтае да кара: e24
..
колега може би силикона си е заминал 

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
чакай да се развие темата,може и други неща да са...

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
ама тя колата ти не е в ред и стига червеното обаче ти си я караш пълно споко-успех
А иначе първо долей течност след това обезвъздуши хубаво и после гледай хубаво за течове като през това време трябва да ти се появи и парното,после можеш да пипаш трите маркуча и да споделиш
А иначе първо долей течност след това обезвъздуши хубаво и после гледай хубаво за течове като през това време трябва да ти се появи и парното,после можеш да пипаш трите маркуча и да споделиш


имах същия проблем като запаля и почваше да капи от радиатора и много бързо загряваше
ако не е много голам теча купи си препарат за запушване на дупки в бензиностанциите ги продават сипи добавката при запален двигател изчакаи 10 минути и почваи да обезваздушаваш не оставяи разширителния съд празен като се обезваздуши системата провери дали е зацепила перката ако е зацепена добре успех 


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
e30
Е то си треат обороти за нормална температура. БМВ-то да се движи бавно не мое
Глей го дали тече на студен мотор, да не би да капе по него и директно да се изпарявя?
При мен има едни маркучи, сигурно за парното, от таблото към мотора, та единия некъв счупен(прегънат) седи и сигурно не минава достатъчно бързо водата... знам ли... предположения некви. Аз в задръствания не я карам, а когато се наложи винаги парното е на 6 и пак седи малко над средата.


"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Днес и на отиване и на връщане няма никакви течове,даже сега пред нас докато работи я погледнах отгоре залягах от толу ни помен ни вест от течове.Слет като смених днеска термустата докато се прибера неможа и 90градуса да дигне,ама нека я видя и утре дано да е само това
И съвсем не по темата някои да има претстава колко пари струват механизмите за ел прозорци и колко пари би струвал монтажа
И съвсем не по темата някои да има претстава колко пари струват механизмите за ел прозорци и колко пари би струвал монтажа
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Здравейте, още малко по темата. Та вчера ходих от София до Дупница и обратно. На отиване след Владая си държеше постоянно температура малко над нормалната. Отворих, парното(тоест да духа вътре топло) и леко падна. Тфа нормално. Навръщане обаче я подкарах с 170 за около 5-6 минути и температурата скочи доста нагоре. За 316и тфа си беха 5000+ оборота. Нещо май по дефоулт не и стига въздух на Е30-ката. Мисля да я понадупча отпред пред радиатора или поне да махна тоа клаксон. Идеи некви?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: е30
KPETEH написа: Мисля да я понадупча отпред пред радиатора или поне да махна тоа клаксон. Идеи некви?







.......и като мине средата температурата спри и си бутни големия кръг ,че май си за термостат


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани