Подмяна на двигател??
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Подмяна на двигател??
Значи имам спор относно какъв двигател може да се сабере на
Е30 комби.
Няма да давам примери...очаквам хората които поназнаиват да кажат какъв двигател по мощен ще се сабере в предницата на Е30 но без да се прави промяна по купето
Е30 комби.
Няма да давам примери...очаквам хората които поназнаиват да кажат какъв двигател по мощен ще се сабере в предницата на Е30 но без да се прави промяна по купето
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
сякав
питай юзър

питай юзър

- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ако караш това, което пише в профила ти (тоест Е30 316 комби), със сигурност ще трябват промени за по-голям мотор. Шестцилиндровите двигатели имат под себе си и по-дебели амортисьори. Хубавото е поне, че комбитата дори и 316 са с дискови спирачки отзад (не знам дали отпред са вентилирани обаче), не знам дали имаш и стабилизираща щанга отзад. Важно е за устойчивостта на колата, какъв е смисъла да се засилиш и да се пребиеш.
Май най-лесно ще ти е с двигател M20 - било то 2.0, 2.3, 2.5 като кубатура. Те се монтират заводски на това комби, преправянето е по-малко, отколкото ако сложиш шестак М30, М50 или се засилиш към нещо неразумно като М60
Май най-лесно ще ти е с двигател M20 - било то 2.0, 2.3, 2.5 като кубатура. Те се монтират заводски на това комби, преправянето е по-малко, отколкото ако сложиш шестак М30, М50 или се засилиш към нещо неразумно като М60

BMW only!
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
ако правилно съм разбрал - ти имаш 316 комби автомат ,така ли? Ако е така продаваш ли го и за колко?
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
дефинирай се правилно-имаш м40 и искаш макс двигател у коша или просто лаф да става
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
сори,не исках да цапам,без промяна,дори и само по окачването няма да минеш....това че е автомат не е проблем.Всичко зависи какво искаш да си качиш в коша(или по точно колко излишни пари имаш)
,но иначе максимума които съм виждал(на снимка,обаче) е едни такива 5 литра с 12 цилиндъра...
,така че сам виждаш че възможностите са почти неограничениhttp://carscoop.blogspot.com/2007/06/bmw-350i-e30-3-series-with-350hp-bmw.html


- sezo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
може би м40 б18,ама не знам дали ще има смисъл...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и аз искам да си сменя маторя 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
това твоито е диагноза
,аиде измисли вече нещо което не сме виждали....

37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани