ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
ivantchoG написа:Няма проблем да правиш комбинации от уредите, стига да резултата да е за 4 или 6 цилиндъра (според за каквото ти трябва).
... или да си прехвърлиш кодер плуг-а който е различен при 4 и 6 цилиндровите мотори


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
GEORGIEV написа: Ще стане ли хидравлична помпа за моя М42 от М42 ама от е36 или от М40 пак е36![]()
Знам че става от М40 е30 ама ме интересува от е36 става ли и то всичкото помпа и стойка![]()










- stillo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Breda, Netherland
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Cabrio с M52B28
- Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен
мерси много за идеята незнаех че са еднакви километражите аз и без това ще си поиграя да го разглобя че мисля да си сложа бели километражи а да не би някой от вас да е правил тази процедура и да има някъв чалъм със махането на стрелките...ще бъда благодарен ако някой знае нещо да сподели..... аз и без това си нямам много на представа какво представлява
GEORGIEV написа:GEORGIEV написа: Ще стане ли хидравлична помпа за моя М42 от М42 ама от е36 или от М40 пак е36![]()
Знам че става от М40 е30 ама ме интересува от е36 става ли и то всичкото помпа и стойка![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Така, дефакто по мой спомени М40 няма стойка, долната част на помпата се хваща директно за картера с един дълъг болт, а за блока с един болт М8 се хваща планката за обтягане. Като знаем идентичността на М40 с М42, би трябвало работата да е същата, това те улеснява. Знаем обаче, че е36 е с картер отзад, което означава, че има разлики в захвата, това означава, че от е36 не става, това ти е отговора на първия въпрос, а май ти бях отговорил и на другия. Алибиту си пригоди помпа от М20 на М42то, но майсторите му я направиха некадърно и седеше настрани, а ти си интелигентен и не са ти ръцете в гъза, което значава, че и от М30 да вземеш помпа, ще си я нагласиш на двг-то.

ПС ето ти стойка от М40
ето ти и от М42
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
някой може ли да ми каже колко килограма тежи мотор М42 и М20, и има ли разлика в килограмите на М20Б20 и М20Б25?

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Колеги обръщам се към вас с молба да ме светнете какъв е точно тоя шпер с охлаждане и има ли разлика от обикновенния...
Предлагат ми да взема няколко такива от тук ( Боблинген - Германия) но ми се вижда височка цената..
Та кажете си мненията и кажете дали си заслужава...
Предлагат ми да взема няколко такива от тук ( Боблинген - Германия) но ми се вижда височка цената..
Та кажете си мненията и кажете дали си заслужава...
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Sparco_Racing написа:Колеги обръщам се към вас с молба да ме светнете какъв е точно тоя шпер с охлаждане и има ли разлика от обикновенния...
Предлагат ми да взема няколко такива от тук ( Боблинген - Германия) но ми се вижда височка цената..
Та кажете си мненията и кажете дали си заслужава...
Разликата с обикновенния шпер е в това че на този с охлаждането капака му е различен, има едни ребра продължени надоло, което случи като се движи колата бързо да се охлажда маслото, такива шперове слагат най-вече на бегачките...общо взето на твоята кола не мисля че ще ти трябва

ето и снимка на 30-ка с такъв шпер

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Новини
-
Дилян Пенчев написа: От ляво е единя поплавък а отдясно е другия! На Е30 резервоара е разделен на две части и в двете има поплавъци за по-коректно отчитане!
Ъъъъъъ, сигурен ли си, че са два? Пуля се в ЕТК-то ама при мене май е само един.

magareto_yori написа:виж имаш ли бензинов филтър там доле дет си слагаш крика при задната гума(от към шофьора)някой път като не е сменян с години почва да жужиколкото и странно да звучи.явно се затлачва нещо и бензина преминава по друдно и си жужи
![]()
по принцип тоя филтър си е консуматив и се сменя на около 25к километра,ама аз до ден днешен не съм видял някой да го смени,докато не издаде багажа напълноа тва е грешно+ тва е ефтин
тъй че ръгай и пиши дали има ефект че и мойта жужи

За първи път чувам, че там някъде има още един горивен филтър.
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
пак въпрос от мен, на м42 и на м20 ролките на алтернаторите еднакви ли са?

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
За първи път чувам, че там някъде има още един горивен филтър.
..ми защото няма затова не си чувал, или поне няма при теб и мен

на някоя с външна помпа може и да има такова нещо


- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
GEORGIEV написа:
За първи път чувам, че там някъде има още един горивен филтър.
..ми защото няма затова не си чувал, или поне няма при теб и мен![]()
на някоя с външна помпа може и да има такова нещо
може би да няма при М42, аз при мен незнам дали има или не, но знам че на М20Б25 има, мисля че също го има и при М20Б20

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
LeX написа:Sparco_Racing написа:Колеги обръщам се към вас с молба да ме светнете какъв е точно тоя шпер с охлаждане и има ли разлика от обикновенния...
Предлагат ми да взема няколко такива от тук ( Боблинген - Германия) но ми се вижда височка цената..
Та кажете си мненията и кажете дали си заслужава...
Разликата с обикновенния шпер е в това че на този с охлаждането капака му е различен, има едни ребра продължени надоло, което случи като се движи колата бързо да се охлажда маслото, такива шперове слагат най-вече на бегачките...общо взето на твоята кола не мисля че ще ти трябва![]()
ето и снимка на 30-ка с такъв шпер
Разликата е само в капака, и се продават такива капаци, и никак не мисля че е зле да се охлажда, при положение че нисан 200сх (една скромна по мощност кола) си има радиатор за маслото на диференциала с помпа



- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Turbo-Lag написа:при положение че нисан 200сх (една скромна по мощност кола) си има радиатор за маслото на диференциала с помпанищо че тоя нисан е 10х по истински от е30-ките де
то и ето тази от снимката има радиатор освен капак, ама в нея тупти С38 а в на пича дето пита М40, затова писах че няма много много смисъл, иначе капаци отделно се продават да, в ибей.де съм ги виждал за 100, 150 евро.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани