ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 28 Яну 2008, 19:13

ivantchoG написа:Няма проблем да правиш комбинации от уредите, стига да резултата да е за 4 или 6 цилиндъра (според за каквото ти трябва).


... или да си прехвърлиш кодер плуг-а който е различен при 4 и 6 цилиндровите мотори ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Яну 2008, 20:10

mc_koko3586 написа:Делко, бобина и комутатор от Л-жетроник еднакви ли са с тези на карбуратора. За М10 двигател.


Еднакви са



... или да си прехвърлиш кодер плуг-а който е различен при 4 и 6 цилиндровите мотори


Така е, но двойните стопове, нямат кодери ;)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 28 Яну 2008, 20:22

GEORGIEV написа: Ще стане ли хидравлична помпа за моя М42 от М42 ама от е36 или от М40 пак е36 :help:

Знам че става от М40 е30 ама ме интересува от е36 става ли и то всичкото помпа и стойка :roll:


:roll: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Мнение от stillo » 28 Яну 2008, 20:40

мерси много за идеята незнаех че са еднакви километражите аз и без това ще си поиграя да го разглобя че мисля да си сложа бели километражи а да не би някой от вас да е правил тази процедура и да има някъв чалъм със махането на стрелките...ще бъда благодарен ако някой знае нещо да сподели..... аз и без това си нямам много на представа какво представлява
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Яну 2008, 20:46

GEORGIEV написа:
GEORGIEV написа: Ще стане ли хидравлична помпа за моя М42 от М42 ама от е36 или от М40 пак е36 :help:

Знам че става от М40 е30 ама ме интересува от е36 става ли и то всичкото помпа и стойка :roll:


:roll: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:


Така, дефакто по мой спомени М40 няма стойка, долната част на помпата се хваща директно за картера с един дълъг болт, а за блока с един болт М8 се хваща планката за обтягане. Като знаем идентичността на М40 с М42, би трябвало работата да е същата, това те улеснява. Знаем обаче, че е36 е с картер отзад, което означава, че има разлики в захвата, това означава, че от е36 не става, това ти е отговора на първия въпрос, а май ти бях отговорил и на другия. Алибиту си пригоди помпа от М20 на М42то, но майсторите му я направиха некадърно и седеше настрани, а ти си интелигентен и не са ти ръцете в гъза, което значава, че и от М30 да вземеш помпа, ще си я нагласиш на двг-то. ;)

ПС ето ти стойка от М40
Изображение

ето ти и от М42
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 29 Яну 2008, 1:01

някой може ли да ми каже колко килограма тежи мотор М42 и М20, и има ли разлика в килограмите на М20Б20 и М20Б25?
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 29 Яну 2008, 9:04

М42 - 100кг
М20 - 117кг
;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Мнение от Sparco_Racing » 29 Яну 2008, 22:16

Колеги обръщам се към вас с молба да ме светнете какъв е точно тоя шпер с охлаждане и има ли разлика от обикновенния...
Предлагат ми да взема няколко такива от тук ( Боблинген - Германия) но ми се вижда височка цената..
Та кажете си мненията и кажете дали си заслужава...
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 29 Яну 2008, 22:35

Sparco_Racing написа:Колеги обръщам се към вас с молба да ме светнете какъв е точно тоя шпер с охлаждане и има ли разлика от обикновенния...
Предлагат ми да взема няколко такива от тук ( Боблинген - Германия) но ми се вижда височка цената..
Та кажете си мненията и кажете дали си заслужава...


Разликата с обикновенния шпер е в това че на този с охлаждането капака му е различен, има едни ребра продължени надоло, което случи като се движи колата бързо да се охлажда маслото, такива шперове слагат най-вече на бегачките...общо взето на твоята кола не мисля че ще ти трябва ;)

ето и снимка на 30-ка с такъв шпер ;)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 29 Яну 2008, 23:21

Дилян Пенчев написа: От ляво е единя поплавък а отдясно е другия! На Е30 резервоара е разделен на две части и в двете има поплавъци за по-коректно отчитане!


Ъъъъъъ, сигурен ли си, че са два? Пуля се в ЕТК-то ама при мене май е само един. :roll:

magareto_yori написа:виж имаш ли бензинов филтър там доле дет си слагаш крика при задната гума(от към шофьора)някой път като не е сменян с години почва да жужи :mhihi: колкото и странно да звучи.явно се затлачва нещо и бензина преминава по друдно и си жужи :mhihi:
по принцип тоя филтър си е консуматив и се сменя на около 25к километра,ама аз до ден днешен не съм видял някой да го смени,докато не издаде багажа напълно ;) а тва е грешно+ тва е ефтин ;) тъй че ръгай и пиши дали има ефект че и мойта жужи :mhihi:


:shock:
За първи път чувам, че там някъде има още един горивен филтър.

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 29 Яну 2008, 23:47

пак въпрос от мен, на м42 и на м20 ролките на алтернаторите еднакви ли са?
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 29 Яну 2008, 23:52


За първи път чувам, че там някъде има още един горивен филтър.


..ми защото няма затова не си чувал, или поне няма при теб и мен ;)
на някоя с външна помпа може и да има такова нещо :roll:
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 30 Яну 2008, 0:14

GEORGIEV написа:

За първи път чувам, че там някъде има още един горивен филтър.


..ми защото няма затова не си чувал, или поне няма при теб и мен ;)
на някоя с външна помпа може и да има такова нещо :roll:


може би да няма при М42, аз при мен незнам дали има или не, но знам че на М20Б25 има, мисля че също го има и при М20Б20
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 30 Яну 2008, 9:43

LeX написа:
Sparco_Racing написа:Колеги обръщам се към вас с молба да ме светнете какъв е точно тоя шпер с охлаждане и има ли разлика от обикновенния...
Предлагат ми да взема няколко такива от тук ( Боблинген - Германия) но ми се вижда височка цената..
Та кажете си мненията и кажете дали си заслужава...


Разликата с обикновенния шпер е в това че на този с охлаждането капака му е различен, има едни ребра продължени надоло, което случи като се движи колата бързо да се охлажда маслото, такива шперове слагат най-вече на бегачките...общо взето на твоята кола не мисля че ще ти трябва ;)

ето и снимка на 30-ка с такъв шпер ;)

Разликата е само в капака, и се продават такива капаци, и никак не мисля че е зле да се охлажда, при положение че нисан 200сх (една скромна по мощност кола) си има радиатор за маслото на диференциала с помпа ;) нищо че тоя нисан е 10х по истински от е30-ките де :mhihi:
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 30 Яну 2008, 9:49

Turbo-Lag написа:при положение че нисан 200сх (една скромна по мощност кола) си има радиатор за маслото на диференциала с помпа ;) нищо че тоя нисан е 10х по истински от е30-ките де :mhihi:


то и ето тази от снимката има радиатор освен капак, ама в нея тупти С38 а в на пича дето пита М40, затова писах че няма много много смисъл, иначе капаци отделно се продават да, в ибей.де съм ги виждал за 100, 150 евро.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook