BMW E30 by NsL-OnE
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Re: BMW E30 by NsL-OnE
То попринцип има един щит който е от гарнитурата на колектора, но пак няма да спаси положението с жегата. Ако не го намеря тоя колектор в "продава" ще си направя тръбен и ще го увия с термолента.
Бая зор е видял да ти кажа
... Трябва да му се удари една пароструика да добие малко вид.
Bavarcho написа:тоя мотор има повече масло по него, отколкото в картера
Бая зор е видял да ти кажа

Re: BMW E30 by NsL-OnE
NsL-OnE написа:Bavarcho написа:тоя мотор има повече масло по него, отколкото в картера
Бая зор е видял да ти кажа... Трябва да му се удари една пароструика да добие малко вид.
Така ли се възстановява 30 годишна скрап

Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: BMW E30 by NsL-OnE
Големи сте гадове, няма ли кой да му обясни на момчето, че това няма как да стане или поне няма да стане по начина по които е решил да го направи
Първия ти проблем е, че акуатора на това турбо работи на обратно или иначе казано с вакум, а не с налягане
Без да измислиш начин да местиш аванса, не искам и да мисля какво ще постигнеш
А тая работа с тоя карборатор как я мислиш да стане пък съвсем не ми идва идея, турбо карбураторите имат едни специални ускорители по тях с този не вярвам да може да компенсираш горивната разлика след като се появи буста , но пък може и да може
И не на последно място трябва да знаеш, че карбураторните М10 са с по висока степен на сгъстяване, или на пряко казано с това малко турбо при налягане от порядъка на 0.6 и обороти над 5000, ще имаш бекпрешър в резултат на което в добрия случай ще духнеш гарнитура
И Успех в начинанието

NsL-OnE написа:......., но си мисля, че westgate actuator-а ще опре в капака и трябва да мисля някак да завъртя студената част на турбото. А за капака на карба... да ще се изработи друг. Турбото може наистина да е малко, но все пак да не забравяме, че всичко се прави главно с учебна цел.
Първия ти проблем е, че акуатора на това турбо работи на обратно или иначе казано с вакум, а не с налягане




И Успех в начинанието

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани