BMW E30 by NsL-OnE

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от NsL-OnE » 21 Юни 2012, 10:05

То попринцип има един щит който е от гарнитурата на колектора, но пак няма да спаси положението с жегата. Ако не го намеря тоя колектор в "продава" ще си направя тръбен и ще го увия с термолента.

Bavarcho написа:тоя мотор има повече масло по него, отколкото в картера :shock:

Бая зор е видял да ти кажа :lol: ... Трябва да му се удари една пароструика да добие малко вид.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от Мармот » 22 Юни 2012, 6:35

NsL-OnE написа:
Bavarcho написа:тоя мотор има повече масло по него, отколкото в картера :shock:

Бая зор е видял да ти кажа :lol: ... Трябва да му се удари една пароструика да добие малко вид.

Така ли се възстановява 30 годишна скрап :mhihi:
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от ge_a » 26 Юни 2012, 12:05

Големи сте гадове, няма ли кой да му обясни на момчето, че това няма как да стане или поне няма да стане по начина по които е решил да го направи :dummy:

NsL-OnE написа:......., но си мисля, че westgate actuator-а ще опре в капака и трябва да мисля някак да завъртя студената част на турбото. А за капака на карба... да ще се изработи друг. Турбото може наистина да е малко, но все пак да не забравяме, че всичко се прави главно с учебна цел. :yes:


Първия ти проблем е, че акуатора на това турбо работи на обратно или иначе казано с вакум, а не с налягане :idea: Без да измислиш начин да местиш аванса, не искам и да мисля какво ще постигнеш :dunno: А тая работа с тоя карборатор как я мислиш да стане пък съвсем не ми идва идея, турбо карбураторите имат едни специални ускорители по тях с този не вярвам да може да компенсираш горивната разлика след като се появи буста , но пък може и да може :dunno: И не на последно място трябва да знаеш, че карбураторните М10 са с по висока степен на сгъстяване, или на пряко казано с това малко турбо при налягане от порядъка на 0.6 и обороти над 5000, ще имаш бекпрешър в резултат на което в добрия случай ще духнеш гарнитура :idea:

И Успех в начинанието ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от KIM » 03 Юли 2012, 21:09

мм готини седла
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook