Динодей

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 27 Апр 2009, 22:53

Жоре ,аз говорих и с брат ти защото ми беше интересно да чуя и неговото мнение по въпроса ,като човек изпитъл способностите на този мотор и след разговора останах с полужителна нагласа :D

колата вече е някъде на излизане от Германия и скоро ще се види б32 дали ще ме изненада приятно или ще бъда разочарован :confused:

Яворе кажи батко нещо по въпроса :roll:
ти поне си тествал и двата мотора
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Апр 2009, 23:09

Просто въпроса е като го купуваш да уцелиш ,така както е с чстите втора употреба :) При толкова бой на Кюстендил - тренировки за състезание (единия слиза от колата а другия се качва и дава газ следващи 8 минути без време колата да си поеме въздух) , веднага след това дрифт (хайде пак единия сяда и почва да дава газ , гуми пушат на умиране яката работа , после той става пък сяда другия и пак бой - след това мотора работи спокойно ,без никакви шумове и най-важното е ,че както работи така изстива доста бързо (и на уреда за температурата на охладителната течност на таблото ,така и на водните съединения) ,отделно автомобила отиде на ход , каране на писта ,каране обратно към София и всичкото това с един относително нормален за условията разход на гориво :arrow: е незнам какво повече може да иска човек :D


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 27 Апр 2009, 23:25

Ми Жорка аз тва не си го измислям :mhihi:
И не е само на турбо кола, какъвто и тунинг да правиш диното си е уред за настройка на колата, в различните режими ;)

А някой беше писал за Техническия...да там наистина може да се тества най-точно мощността на мотора.

А има и един друг вид стебдове, дето не са ролинг роуд, ами дето мерят мощността на главините на колелата...те май биле по точни :roll:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 27 Апр 2009, 23:48

Penchev написа:ТОМи , разочаровани имаше "да" и то такива и с турбо автомобили и трябваше да се успокоят като донадуят здраво турбината на близо 2 бара за да минат въпросната кола ;) Не съм очаквал ,че ще прочета нещо такова от теб ... :(



Георги Пенчев
Чакай бе Жоре, не така....не исках да обиждам някой още по-малко теб, ама никак:!: :!: :!: Просто си знаех че ще има разочаровани...щото като мериш атмосферка все има недоволни :mhihi: То и с турботата е така, ама там конете нали са повечко е по лесно да се преглътне или пък понадуе още малко :mhihi:

И пак използваш силни думи...а не трябва !!! Тези стендове все пак са се доказали и най-важното, стенда е инструмент за настройване. Това трябва да прави тоя стенд, а че ще излъже 20-30 коня...няма такова значение :!: При турбоавтомобилите има коне в изобилие :mhihi:
Я кажи кой е бил недоволен и е надувал на два бара?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Апр 2009, 0:24

Бе то и на инг ъф марс да се иде и с 6743 коне и още 456 камили, не е само това фактора за каране, ама карай, не това е темичката. а за разочаровани дали ще има, ми ще има, след като хората все още си милсят, че от филтър и чип се вдигат около 30 коня, ко да говорим :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 28 Апр 2009, 1:50

sonny написа:Бе то и на инг ъф марс да се иде и с 6743 коне и още 456 камили, не е само това фактора за каране, ама карай, не това е темичката. а за разочаровани дали ще има, ми ще има, след като хората все още си милсят, че от филтър и чип се вдигат около 30 коня, ко да говорим :mhihi:



не само филтер и чип и илиенско гърне+20 коня
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Мнение от Master™ » 28 Апр 2009, 12:08

30 от чип ...... що не ако е ТД :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 28 Апр 2009, 13:36

Разбрали се кога ще се ходи или ? 8)
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 28 Апр 2009, 14:38

ico-bmw написа:Разбрали се кога ще се ходи или ? 8)
м40-то живо ли е?да замериш и него или само новата радост?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Апр 2009, 11:19

Томи , извинявам се :uups: Просто не можах да разбера какво искаше да кажеш :)


Георги Пенчев
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 29 Апр 2009, 16:54

Изображение - S50B32, свещите са му за смяна изобщо не са такива каквито трябва да бъдат и филтъра му е конусен до радиатора (ако това оказва някво влияние) и интейк тепмричъра на диното сигурно е около 50-60 градуса :) Прави ми впечатление че е постигнал максималната мощност при 126 км/ч а газта е пусната на около 135 км/ч което е около 6300 оборота което ще рече че оператора който е давал газ я е върнал по-рано. Профила на кривата започва да пада надолу така че ако се изцеди още може и да падне мощността славно надолу Изображение

Изображение - M20B27 + мегасмърт, поулекотен, 885 глава, бутала от М20Б25 със степен на сгъстяване 8,8:1 и валче

Има още работа по М20-ката по настройките, последния път докато мапвахме мапъра заспа на лаптопа Изображение

Не знам кой доволен и кой не, но аз не се оплаквам 8)

Преди бях качвал мойта М20-ка и показа 145 коня на колелата със сликове който крадяли още конье ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 29 Апр 2009, 17:04

ся фалиш лиса или ко :roll:
туй убито комби,цял живот настройки :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 29 Апр 2009, 18:53

аве де са въртящите моменти
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 29 Апр 2009, 20:09

Имаше ли някой с е36 йеска или 20ка че ми стана интересно колко коня от 140(50)-те стигат до пътя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Sherman » 30 Апр 2009, 10:24

Дилян Пенчев написа:Прави ми впечатление че е постигнал максималната мощност при 126 км/ч а газта е пусната на около 135 км/ч което е около 6300 оборота което ще рече че оператора който е давал газ я е върнал по-рано. Профила на кривата започва да пада надолу така че ако се изцеди още може и да падне мощността славно надолу


Ама тия обороти при дадените км си ги смятал по предавателни числа ... размер гуми ... диф и прочие?

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook