Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
Нищо лично към автора на темата и феновете, но това е предимно технически форум според моите разбирания. Според мен, автора я преобърна таа кола от към окачване и мотор поне 3 пъти. За съжаление виждаме снимки само на екстериора. Много полезно и дори по-интересно е да се виждат самите елементи на автомобила, а не само лепенките и боята. Но всеки с разбиранията си и възможностите си... Камера за пистата има, но за гаража няма. Споделеното ноухау е в пъти по ценно от която и да е снимка тук. Не може смяната на двигателя да е от 3 снимки - празен кош, мотор на пале и мотор в кош. Всеки сам си определя, може би автора само кара, а друг я прави 30-ката.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
KPETEH написа:Нищо лично към автора на темата и феновете, но това е предимно технически форум според моите разбирания.За съжаление виждаме снимки само на екстериора.....само лепенките и боята. Но всеки с разбиранията си и възможностите си... Камера за пистата има, но за гаража няма. ..... Не може смяната на двигателя да е от 3 снимки - празен кош, мотор на пале и мотор в кош........може би автора само кара, а друг я прави 30-ката.



- NIKI_TIPO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 COUPE
- Мечтае да кара: Е30 COUPE
- Детайли за колата: M пакет
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
хахаха забавно,ника си ми е такъв точно щото така се подвизавам в интернет пространството
интериорни снимки...ем тя няма особен интериор
има седалка кормило колани и ръчна(незакачена) качил съм някъде по предни страници...
снимка от свалянето на двойката има само една две...той се сваля за 1,2 часа
монтирането на новия отне около 3 4 дена в студа и качих снимки
ама аз само карам,вечер я оставям и си пожелавам друг мотор и на сутринта оооо нов мотор
п.п.има цяла тема за монтиране на м52б28 в е30 така че не мисля че тея така желани мои снимки в омазан в масло,грес са така необходими но айде радвайте стига сте хранили




интериорни снимки...ем тя няма особен интериор

снимка от свалянето на двойката има само една две...той се сваля за 1,2 часа
монтирането на новия отне около 3 4 дена в студа и качих снимки
ама аз само карам,вечер я оставям и си пожелавам друг мотор и на сутринта оооо нов мотор


п.п.има цяла тема за монтиране на м52б28 в е30 така че не мисля че тея така желани мои снимки в омазан в масло,грес са така необходими но айде радвайте стига сте хранили






- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
еееей таз втората снимка направо е за някой вестник.... все едно е снимана лятото на 1995-а когато още българските тунери са били в стадии като му кажеш м52б28 се чуди дали е някъв мотор или го псуваш
все едно сте купили и разглобили чисто ново е36 да му вкарате мотора в е30-ката


все едно сте купили и разглобили чисто ново е36 да му вкарате мотора в е30-ката

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- NIKI_TIPO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 COUPE
- Мечтае да кара: Е30 COUPE
- Детайли за колата: M пакет
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
E30_M_Tech_ll написа:еееей таз втората снимка направо е за някой вестник.... все едно е снимана лятото на 1995-а когато още българските тунери са били в стадии като му кажеш м52б28 се чуди дали е някъв мотор или го псуваш![]()
![]()
все едно сте купили и разглобили чисто ново е36 да му вкарате мотора в е30-ката


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
добре де колега сложи и мотор на тая кола.. има що годе добра визия .. може ли да я караш с тия 4х100 не е ли краино време да и сложиш едно 5х120 с някви по хубави спирачки поне само един багажник да остане.. (лично мое менение но аз това бих направил поне до този етап на проекта)
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
На 4х100 325цата която е 170 конье е изчислено че може да спира с тия спирачки един тон и косур.
В момента с 190 коне двигател НО няколко стотин кила по-малко не мислиш ли че пак може да спира?
Или малко по-добре изказано мнението ми - защо да минава на 5 болта ? Лично аз смятам, че да се минава на 5 болта е най-Сигурно ако се ползва ОЕМ решение. Отзад - от контакт ама отпред да търсиш главини от М3 си е нещо не-толкова лесно. И лично съм привърженик да си остане на 4 болта и да си кара. Ако искате и матрицата караше на 4 болта като беше с М52ката ...
В момента с 190 коне двигател НО няколко стотин кила по-малко не мислиш ли че пак може да спира?
Или малко по-добре изказано мнението ми - защо да минава на 5 болта ? Лично аз смятам, че да се минава на 5 болта е най-Сигурно ако се ползва ОЕМ решение. Отзад - от контакт ама отпред да търсиш главини от М3 си е нещо не-толкова лесно. И лично съм привърженик да си остане на 4 болта и да си кара. Ако искате и матрицата караше на 4 болта като беше с М52ката ...
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
TheStorm написа:На 4х100 325цата която е 170 конье е изчислено че може да спира с тия спирачки един тон и косур.
В момента с 190 коне двигател НО няколко стотин кила по-малко не мислиш ли че пак може да спира?
Или малко по-добре изказано мнението ми - защо да минава на 5 болта ? Лично аз смятам, че да се минава на 5 болта е най-Сигурно ако се ползва ОЕМ решение. Отзад - от контакт ама отпред да търсиш главини от М3 си е нещо не-толкова лесно. И лично съм привърженик да си остане на 4 болта и да си кара. Ако искате и матрицата караше на 4 болта като беше с М52ката ...

- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
То нали сега е модерно да се минава на 5х120 , кой има причина ,кой няма се тая и да мине ще ме трябват поне 600 лева най малко , ако не прави втулки или такива си изродски преспособления.И по нашите писти едва ли се дига повече от 80 км.в завой при 190 коня ,има и изклучения ,но те са карали доста години по нашите писти.Според мойто мнение едни хубави накладки може да си кара, докато си свикне с мотора и колата , а после ще го мисли .Единственото хубаво в преминаването е малкото ЕТ и повече модели и ниски цени на по голям цол джанти.....

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
320 is колко коня е....с какви спирачки е...

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
по твърди пружини мога да ти подаря за да махнеш тея опелските с тея подложки дет ги ползват за носене на дърва
естествено варианта е скрап тунинг и никой няма да го одобри тук във форума така че няма да казвам от какво са ако не искаш да четеш 5 страници с коментари "ти луд ли си" и т.н. схемата е тествана и работи прилично за картинг писти, няма да си конкурентен на D2 formula drift или което и да е дрифт състезание ама поне няма да ти се накланя колата като лодка а и последно като идвах за мотора не видях имаш ли стабилизираща щанга за отзад доста е полезна и евентуално по напред във времето ще ти направя един скрап тунинг раздвижен мост с БГ полиуретанови тампони и това е интересно ми е как всички искат да виждат невероятни иновативни и супер модерни проекти ама как да стане като повечето сме със заплати между 500 и 1000лв примерно пък един истински проект струва колкото един апартамент че то парите не стигат за бензин камо ли за друго някой ще каже ми кат нямаш лев по-добре не прави нищо да не ти се смеят да ама то е болест кара ти се и правиш каквото можеш и "Като няма лев караш си за КЕФ" 


- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
Е тоз модел ,само ти ги имаш тях изобщо не ги смятам , а то остава и някой и тях да промени макар че ги има и такива , но мисля ,че този модел 320 is няма нищо общо с колата на колегата . И аз пиша от това, което съм разбрал видях разликата от 171 коня и 286 при стокови спирачки разликата е много огромна , но 20 коня и с 15 джанти едва ли ще се отразят много, поне до 120 км. макар че вървенето на 328-та значително е по-добре от 325 цата (171).Ама както и да е ако има пари да си сложи по големи спирачки, но ще му трябват,не малко пари за спираки, дискове, накладки носачи за отзад джанти на 5х120 и тн......

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
Явор имаше впредвид че са същите
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
Ами за тези модели, 320 is ,като и за е 30 М-3 не съм се возел, нито карал, а камоли да знам как спират, те се броят на пръсти и само по съборите ги гледаме , но мисля ,че ставаше въпрос за колата на колегата и за това каква възможност има да инвестира в нея . 


Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив
колата е 200к.с. и е със спирачки като от нормална 325ца...това е идеята
тия 5х120 са пълна глупост ако са само за спирачки защото ще вървят с още няколко екстри...290 или там колкото бяха от ауди тт е най бързия и ниско бюджетен вариант
носачи от е36м3 ево главини у-а спирачки апарати джанти...тук са си 1000+лв
а ако и ги направиш както трябва...нови гуми рециклиране на апарати нови накладки нови дискове нови маркучи лагер главини шарнири тампони окачване....купи си е36м3
тия 5х120 са пълна глупост ако са само за спирачки защото ще вървят с още няколко екстри...290 или там колкото бяха от ауди тт е най бързия и ниско бюджетен вариант
носачи от е36м3 ево главини у-а спирачки апарати джанти...тук са си 1000+лв
а ако и ги направиш както трябва...нови гуми рециклиране на апарати нови накладки нови дискове нови маркучи лагер главини шарнири тампони окачване....купи си е36м3
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани