BMW E30 by NsL-OnE

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от NsL-OnE » 09 Май 2012, 18:51

Тоя мотор въобще не влезе в коша на е30-то, а радиатора май беше от 2.5тдс ;)


Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 9.02.2012

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от apostate » 09 Май 2012, 19:15

Радиаторът не е от 2.5 тдс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от NsL-OnE » 14 Юни 2012, 11:10

С риск да изям малко храна, ще обясня за намеренията ми за моята е30-ка. Проектът е по-скоро с учебна цел и за момента нямам претенции за конете който може би ще достигна. Замислил съм да турбинирам моя М10В18 карбуратор. За целта съм си приготвил турбо от 2.4тд и кулер от 3.0тдс.
Ето и малко снимки на двигателя преди да започна да го разглобявам:
Изображение
Изображение
ето го и турбото (бая омазнено)
Изображение
Изображение
и кулерчето
Изображение
Ще обърна изпускателния колектор и ще направя преходник към турбото, като използвам част от двуцевката, също така съм взел и 8мм ламарина която ще бъде отрязана на плазма и ще представлява фланеца към топлата част на турбото. За сега е това, ще пиша и ще качвам снимки като има развитие ;)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от GEORGIEV » 14 Юни 2012, 12:52

успех...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от deyan-enchev » 14 Юни 2012, 13:13

1. Турбото е обидно малко.
2. Няма 3.0 тдс от който ти си писал че ти е кулера.
3. Готина идея !
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от bavareca_86 » 14 Юни 2012, 14:08

pininfarina написа:аз лично съм виждал 4.4 в Е30 :yes:

наистина ли?къде??? :mhihi:
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от NsL-OnE » 14 Юни 2012, 21:56

GEORGIEV написа:успех...


deyan-enchev написа:1. Турбото е обидно малко.
2. Няма 3.0 тдс от който ти си писал че ти е кулера.
3. Готина идея !


Благодаря :) Турбото наистина не е голямо, но мисля, че ще му е достатъчно. Може и да греша за кулера, но колата от която го взех беше е39 530д.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от toto_ » 15 Юни 2012, 7:14

Провери като обърнеш изпускателния колектор да не се разминава с отворите на главата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от M10 » 15 Юни 2012, 12:27

Турбинирането разправят не е като да завариш един колектор и да пльоснеш турбо квото има ми нещо там се смятало :dunno:
Освен че турбото е като за 1200 кубика бензин и кулера е безсмислен, май по-добре без кулер направо поне да не намаля бууста?
Ще правиш кутия на карба или нещо друго си намислил?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от brankovv » 15 Юни 2012, 21:44

малко личен опит от мойто м10 дето целуна 1 стълб и дето се беше запътило по същия път - добра идея да го направиш турбо ще стане много приятна евридейка. Аз бях решил мойто м10 карбуратор да му сложа турбина от е28 524ТД с 4 литров кулер че такъв имах под ръка да се изскубе карбуратора и на негово място да се сложи дросел защото мислех да го карам само на газ понеже лично според мен щеше да е един интересен бюджетен проект като турбината щеше да е на 0.5-0.6 не повече и очаквах да докара около 120-130 кончета и да съска че то нали това е най-важното :mhihi: е проекта пропадна заради 1 стълб но това е друга тема, но като цяло по груби сметки всичко щеше да ми струва около 7-800лв. което според мен си е добре като за бюджетно турбо :) - не че има нещо общо с темата на автора но да споделя :mrgreen:

П.П. незнам ако обърнеш колектора дали няма да дойде много висока турбината и да се наложи да поотрежеш от капака ;D друг проблем с който ще се сблъскаш ще са кабелите идват много близко до турбото и ще ги топи ако неизмислиш някакъв термощит
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от NsL-OnE » 16 Юни 2012, 22:19

С кабелите няма да имам проблем, но си мисля, че westgate actuator-а ще опре в капака и трябва да мисля някак да завъртя студената част на турбото. А за капака на карба... да ще се изработи друг. Турбото може наистина да е малко, но все пак да не забравяме, че всичко се прави главно с учебна цел. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от NsL-OnE » 20 Юни 2012, 23:00

Ето го фланеца :)
Изображение
Обаче май май ще се прави ново колекторче :|
Изображение
Изображение
Изображение
Няма как да вкарам лулата за свеща на 1ви цилиндър, а и даже да я измисля нея... все пак свеща остава недостъпна и не дай се боже да ми се наложи да я изкарам, ще трябва да вадя целия колектор :( За това обмислям варианта да направя друг колектор, който ще осигурява достъп до свещите :) Ако някой има някакви съвети е добре дошъл :bchug:
Поздрави :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 20.10.2011

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от retro fan » 21 Юни 2012, 8:28

в продава някой продаваше май преди време готов колектор, поразрови се, иначе виждах преди време в Петрич една м10 турбинирана и направо ми скри шапката, успех


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от E30_M_Tech_ll » 21 Юни 2012, 8:50

ти дори и да я сложиш тая свещ там нали знаеш че всичко става червено особенно при коли които нямат никви настройки ами карат едно към гйотере.... а пък тоя колектор е чугунен и не можеш да го обвиеш с термо лента.... та с две думи тоя кабел още на първото каране ще се запали там като фитил.... хич не го мисли ами прави друг колектор ....тръбен....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: BMW E30 by NsL-OnE

Мнение от Bavarcho » 21 Юни 2012, 9:07

тоя мотор има повече масло по него, отколкото в картера :shock:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook