BMW E30 by NsL-OnE
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Re: BMW E30 by NsL-OnE
С риск да изям малко храна, ще обясня за намеренията ми за моята е30-ка. Проектът е по-скоро с учебна цел и за момента нямам претенции за конете който може би ще достигна. Замислил съм да турбинирам моя М10В18 карбуратор. За целта съм си приготвил турбо от 2.4тд и кулер от 3.0тдс.
Ето и малко снимки на двигателя преди да започна да го разглобявам:


ето го и турбото (бая омазнено)


и кулерчето

Ще обърна изпускателния колектор и ще направя преходник към турбото, като използвам част от двуцевката, също така съм взел и 8мм ламарина която ще бъде отрязана на плазма и ще представлява фланеца към топлата част на турбото. За сега е това, ще пиша и ще качвам снимки като има развитие
Ето и малко снимки на двигателя преди да започна да го разглобявам:


ето го и турбото (бая омазнено)


и кулерчето

Ще обърна изпускателния колектор и ще направя преходник към турбото, като използвам част от двуцевката, също така съм взел и 8мм ламарина която ще бъде отрязана на плазма и ще представлява фланеца към топлата част на турбото. За сега е това, ще пиша и ще качвам снимки като има развитие

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: BMW E30 by NsL-OnE
1. Турбото е обидно малко.
2. Няма 3.0 тдс от който ти си писал че ти е кулера.
3. Готина идея !
2. Няма 3.0 тдс от който ти си писал че ти е кулера.
3. Готина идея !
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
Re: BMW E30 by NsL-OnE
pininfarina написа:аз лично съм виждал 4.4 в Е30
наистина ли?къде???

Re: BMW E30 by NsL-OnE
GEORGIEV написа:успех...
deyan-enchev написа:1. Турбото е обидно малко.
2. Няма 3.0 тдс от който ти си писал че ти е кулера.
3. Готина идея !
Благодаря

- toto_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: BMW E30 by NsL-OnE
Провери като обърнеш изпускателния колектор да не се разминава с отворите на главата.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: BMW E30 by NsL-OnE
Турбинирането разправят не е като да завариш един колектор и да пльоснеш турбо квото има ми нещо там се смятало
Освен че турбото е като за 1200 кубика бензин и кулера е безсмислен, май по-добре без кулер направо поне да не намаля бууста?
Ще правиш кутия на карба или нещо друго си намислил?

Освен че турбото е като за 1200 кубика бензин и кулера е безсмислен, май по-добре без кулер направо поне да не намаля бууста?
Ще правиш кутия на карба или нещо друго си намислил?
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: BMW E30 by NsL-OnE
малко личен опит от мойто м10 дето целуна 1 стълб и дето се беше запътило по същия път - добра идея да го направиш турбо ще стане много приятна евридейка. Аз бях решил мойто м10 карбуратор да му сложа турбина от е28 524ТД с 4 литров кулер че такъв имах под ръка да се изскубе карбуратора и на негово място да се сложи дросел защото мислех да го карам само на газ понеже лично според мен щеше да е един интересен бюджетен проект като турбината щеше да е на 0.5-0.6 не повече и очаквах да докара около 120-130 кончета и да съска че то нали това е най-важното
е проекта пропадна заради 1 стълб но това е друга тема, но като цяло по груби сметки всичко щеше да ми струва около 7-800лв. което според мен си е добре като за бюджетно турбо
- не че има нещо общо с темата на автора но да споделя 
П.П. незнам ако обърнеш колектора дали няма да дойде много висока турбината и да се наложи да поотрежеш от капака ;D друг проблем с който ще се сблъскаш ще са кабелите идват много близко до турбото и ще ги топи ако неизмислиш някакъв термощит



П.П. незнам ако обърнеш колектора дали няма да дойде много висока турбината и да се наложи да поотрежеш от капака ;D друг проблем с който ще се сблъскаш ще са кабелите идват много близко до турбото и ще ги топи ако неизмислиш някакъв термощит
Re: BMW E30 by NsL-OnE
С кабелите няма да имам проблем, но си мисля, че westgate actuator-а ще опре в капака и трябва да мисля някак да завъртя студената част на турбото. А за капака на карба... да ще се изработи друг. Турбото може наистина да е малко, но все пак да не забравяме, че всичко се прави главно с учебна цел. 

Re: BMW E30 by NsL-OnE
Ето го фланеца 

Обаче май май ще се прави ново колекторче



Няма как да вкарам лулата за свеща на 1ви цилиндър, а и даже да я измисля нея... все пак свеща остава недостъпна и не дай се боже да ми се наложи да я изкарам, ще трябва да вадя целия колектор
За това обмислям варианта да направя друг колектор, който ще осигурява достъп до свещите
Ако някой има някакви съвети е добре дошъл
Поздрави


Обаче май май ще се прави ново колекторче




Няма как да вкарам лулата за свеща на 1ви цилиндър, а и даже да я измисля нея... все пак свеща остава недостъпна и не дай се боже да ми се наложи да я изкарам, ще трябва да вадя целия колектор



Поздрави

Re: BMW E30 by NsL-OnE
в продава някой продаваше май преди време готов колектор, поразрови се, иначе виждах преди време в Петрич една м10 турбинирана и направо ми скри шапката, успех
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: BMW E30 by NsL-OnE
ти дори и да я сложиш тая свещ там нали знаеш че всичко става червено особенно при коли които нямат никви настройки ами карат едно към гйотере.... а пък тоя колектор е чугунен и не можеш да го обвиеш с термо лента.... та с две думи тоя кабел още на първото каране ще се запали там като фитил.... хич не го мисли ами прави друг колектор ....тръбен....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани