За всички колеги с 324 тд и 524тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Интересно ми е някой ВЪОБЩЕ давал ли е ел ГНП за ремонт (основен) или да си е купувал ново,нека да каже какви са впечатленията.До колкото разбирам дали ще си сложа механично и ще му пусна повече гориво идали ще съм с ел гнп с чип няма да има голяма разлика,така ли да го разбирам:)?
Някой ако има снимка как е захващането на жилото за механично гнп към педала да пусне някоя друга снимка
благодаря
Някой ако има снимка как е захващането на жилото за механично гнп към педала да пусне някоя друга снимка
благодаря
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
слагал съм мех.помпи на няколко и се получава добре
ако си сигурен че мотора ти е добре слагаи една механична помпа и забраваш за случката
ако си сигурен че мотора ти е добре слагаи една механична помпа и забраваш за случката

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
prostia написа:слагал съм мех.помпи на няколко и се получава добре
ако си сигурен че мотора ти е добре слагаи една механична помпа и забраваш за случката
Ако имаш малко време можеш ли споделиш,какво точно значи мотора да е добре(има разлика дали е с механично или ел гнп ли?)След като се сложи механично гнп остават ли си същите обороти на празен ход като ел гнп то или всичко може да се коригира от механичното гнп?Или ако можеш да споделиш наблюдения от към вървеж ,работа на мотора
Благодаря
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
имам в предвид мотора да не е свършил курса а ти да търсиш проблема в помпата
с мех. ГНП става доста по добре колата почва да реагира повече когато подадеш гас а за оборотите си ги нагласяш както си искаш
с мех. ГНП става доста по добре колата почва да реагира повече когато подадеш гас а за оборотите си ги нагласяш както си искаш

- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
здравейте колеги!май не сме много хората,които караме коли с този"чуден"двигател.всичките проблеми ги имам и аз.колата ми е с присаждана мех.помпа и като я купих вървеше с 200км,сега след един е..н ремонт пуши,като види баир се плаши,опитва се да загрява и най вече успях да й пукна главата.виждам,че бая сте се кахърили с този двигател,затова имам въпрос:еднакви ли са главите на 2.4д и на 2.4тд?по каталог излиза,че са еднакви,но съм чувал,че заради турбото имали някаква разлика.
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
deyan-enchev написа: написа :А главите на Д и ТД дали са еднакви ???
prostia написа:според мен галавите са еднакви
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
bmw524 написа:да разбирам,че са еднакви така ли?добре разликата в блока ли е?
Чувал съм че вала и биелките на ТД-то са кованки .. и тва да е разликата, определено в челата на буталата също трябва да има разлика.
Моторчето си е чук бе, кво са жалвате

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
с каква помпа си?моята протече миналата година и се наложи да я правя,от тогава все едно карам трабант:пуши реве и не върви.много бързо ми падат оборотите.най-много се усеща на баир.примерно съм на 2-ра предавка турбото се включва на 1500-1600 оборота и докато првключа на 3-та оборотите падат много и колата направо забива муцуната,сякаш няма тяга.някакъв съвет?пускал съм й допълнително гориво,даже вдигнах оборотите на 1000,малко по-добре е но е далече от истината.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Ам с ел. помпата съм все още
. Незнам защо ти прави така, да няма мощност и да се задъхва по баирите. Незнам кой мое ти я погледне, бях чел че по Шуменско има майтори на дизеляците, разтърси се из е34 подфорума, мисля че Венци мое ти помогне с майстор там по твоя край.
Инък евала на простия че прави вървящи Тд-та с механични помпи, аз лично 1 съм виждал и беше тотален мъртвец. Ма мойта ел. доста бързо качва оборотите, и има респонс.

Инък евала на простия че прави вървящи Тд-та с механични помпи, аз лично 1 съм виждал и беше тотален мъртвец. Ма мойта ел. доста бързо качва оборотите, и има респонс.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Хайде малеее едно проектче за запалените по е30 324тд http://www.forsastrom.se/forum/forum_po ... ID=70&PN=1
Наистина много се изкефих на това което е свършил ,от каква барака до ..ай да не казвам че ми потичат лиги////

Наистина много се изкефих на това което е свършил ,от каква барака до ..ай да не казвам че ми потичат лиги////

- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
в медицината има един термин"мания",който е болестно състояние.тоя направо е "маняк".незнам колко средства е хвърлил по тая кола,ама явно много си я харесва.
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Още един невероятен проект:)Даже питах човека налично каза че имал таблица в която е вкарал какво е закупил но го било страх да я погледне
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=567147
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=567147
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Здравейте момци.
Искам да споделя няколко проблема които имам и евентуално да помогнете със съвети. Мотора е без турбо и е с електрическа помпа.
1. От извесно време като запаля, двигатела се форсира до 2000 оборота и след което на таблото свети лампата с дюзата. Прави го при всяко палене с изключение на първото. Може би има връзка с температурата на двигателя - когато е идеално студен не се форсира и лампата не свети.
2. Доста често се случва когато спирам по светофари, двигателя да изгасва. Няма значение дали е топъл или студен. Абсолютно непредвидимо е. След като изключа от скорост и все още се движа по инерция, оборотите са около 650-700, но в момента в който автомобила спре оборотите намаляват и тогава гасне. Принципно ми е ясно, че в този момент компютъра разбира, че колата ще работи на празен ход, но не успява да реагира достатъчно бързо, колата притриса и или гасне, или успява да превключи на празен ход. В случая, от 316-ката знам за моторчето за празен ход, но при дизела не знам какво контролира този момент на работата на мотора. Ако е нещо подобно да взема да го почиста - но не го знам кое е. Смятам, че нещо се е запушило. Мислех си ел. клапана да отварям, но малко ме е страх да не о*ера нещата.
3. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Визирам дупката над дупката за въздух при първи цилиндър. Скоро ми направи впечатление, че в нея има резба. По притеснителното в случая е, че забелязвам пукнатина която започва от дупката и върви в посока предното стъкло, около 4см дълга. Каква е тая дупка?! За какво служи? Някъв датчик ли тряя да влиза там? Или пък се ползва само при турбо версията?
Притеснен съм тъй като брат ми ще ходи до морето без мен, а той нема може се оправи ако нещо стане.
Благодаря.
Искам да споделя няколко проблема които имам и евентуално да помогнете със съвети. Мотора е без турбо и е с електрическа помпа.
1. От извесно време като запаля, двигатела се форсира до 2000 оборота и след което на таблото свети лампата с дюзата. Прави го при всяко палене с изключение на първото. Може би има връзка с температурата на двигателя - когато е идеално студен не се форсира и лампата не свети.
2. Доста често се случва когато спирам по светофари, двигателя да изгасва. Няма значение дали е топъл или студен. Абсолютно непредвидимо е. След като изключа от скорост и все още се движа по инерция, оборотите са около 650-700, но в момента в който автомобила спре оборотите намаляват и тогава гасне. Принципно ми е ясно, че в този момент компютъра разбира, че колата ще работи на празен ход, но не успява да реагира достатъчно бързо, колата притриса и или гасне, или успява да превключи на празен ход. В случая, от 316-ката знам за моторчето за празен ход, но при дизела не знам какво контролира този момент на работата на мотора. Ако е нещо подобно да взема да го почиста - но не го знам кое е. Смятам, че нещо се е запушило. Мислех си ел. клапана да отварям, но малко ме е страх да не о*ера нещата.
3. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Визирам дупката над дупката за въздух при първи цилиндър. Скоро ми направи впечатление, че в нея има резба. По притеснителното в случая е, че забелязвам пукнатина която започва от дупката и върви в посока предното стъкло, около 4см дълга. Каква е тая дупка?! За какво служи? Някъв датчик ли тряя да влиза там? Или пък се ползва само при турбо версията?
Притеснен съм тъй като брат ми ще ходи до морето без мен, а той нема може се оправи ако нещо стане.
Благодаря.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани