За всички колеги с 324 тд и 524тд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 03 Юни 2009, 12:23

мога да ти пратя едни снимки да ги видиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 07 Юни 2009, 12:49

Интересно ми е някой ВЪОБЩЕ давал ли е ел ГНП за ремонт (основен) или да си е купувал ново,нека да каже какви са впечатленията.До колкото разбирам дали ще си сложа механично и ще му пусна повече гориво идали ще съм с ел гнп с чип няма да има голяма разлика,така ли да го разбирам:)?
Някой ако има снимка как е захващането на жилото за механично гнп към педала да пусне някоя друга снимка
благодаря
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 08 Юни 2009, 8:38

слагал съм мех.помпи на няколко и се получава добре
ако си сигурен че мотора ти е добре слагаи една механична помпа и забраваш за случката ;)
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 08 Юни 2009, 11:05

prostia написа:слагал съм мех.помпи на няколко и се получава добре
ако си сигурен че мотора ти е добре слагаи една механична помпа и забраваш за случката ;)


Ако имаш малко време можеш ли споделиш,какво точно значи мотора да е добре(има разлика дали е с механично или ел гнп ли?)След като се сложи механично гнп остават ли си същите обороти на празен ход като ел гнп то или всичко може да се коригира от механичното гнп?Или ако можеш да споделиш наблюдения от към вървеж ,работа на мотора
Благодаря
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 09 Юни 2009, 7:41

имам в предвид мотора да не е свършил курса а ти да търсиш проблема в помпата
с мех. ГНП става доста по добре колата почва да реагира повече когато подадеш гас а за оборотите си ги нагласяш както си искаш ;)
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 23 Юни 2009, 8:19

здравейте колеги!май не сме много хората,които караме коли с този"чуден"двигател.всичките проблеми ги имам и аз.колата ми е с присаждана мех.помпа и като я купих вървеше с 200км,сега след един е..н ремонт пуши,като види баир се плаши,опитва се да загрява и най вече успях да й пукна главата.виждам,че бая сте се кахърили с този двигател,затова имам въпрос:еднакви ли са главите на 2.4д и на 2.4тд?по каталог излиза,че са еднакви,но съм чувал,че заради турбото имали някаква разлика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 23 Юни 2009, 8:44

deyan-enchev написа: написа :А главите на Д и ТД дали са еднакви ???

prostia написа:според мен галавите са еднакви


----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 23 Юни 2009, 8:52

да разбирам,че са еднакви така ли?добре разликата в блока ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 23 Юни 2009, 9:03

bmw524 написа:да разбирам,че са еднакви така ли?добре разликата в блока ли е?


Чувал съм че вала и биелките на ТД-то са кованки .. и тва да е разликата, определено в челата на буталата също трябва да има разлика.

Моторчето си е чук бе, кво са жалвате :). Само че иска скъпи чарколяци да се сменят от време навреме, инък не загрява. Моята държеше висока температура като се помастъпи качествено - говоря 180-200 за няколко минути, измихме със маркуча се блок, радиатора с пароструйката отвътре отвънка и колата седи на място и се охлажда сама - ако изобщо е стигнала до 12:01 - което става само при бърнаути или някви леки драгчета по връждебна.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 23 Юни 2009, 10:00

с каква помпа си?моята протече миналата година и се наложи да я правя,от тогава все едно карам трабант:пуши реве и не върви.много бързо ми падат оборотите.най-много се усеща на баир.примерно съм на 2-ра предавка турбото се включва на 1500-1600 оборота и докато првключа на 3-та оборотите падат много и колата направо забива муцуната,сякаш няма тяга.някакъв съвет?пускал съм й допълнително гориво,даже вдигнах оборотите на 1000,малко по-добре е но е далече от истината.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 23 Юни 2009, 10:19

Ам с ел. помпата съм все още :). Незнам защо ти прави така, да няма мощност и да се задъхва по баирите. Незнам кой мое ти я погледне, бях чел че по Шуменско има майтори на дизеляците, разтърси се из е34 подфорума, мисля че Венци мое ти помогне с майстор там по твоя край.

Инък евала на простия че прави вървящи Тд-та с механични помпи, аз лично 1 съм виждал и беше тотален мъртвец. Ма мойта ел. доста бързо качва оборотите, и има респонс.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 29 Юни 2009, 21:05

Хайде малеее едно проектче за запалените по е30 324тд http://www.forsastrom.se/forum/forum_po ... ID=70&PN=1

Наистина много се изкефих на това което е свършил ,от каква барака до ..ай да не казвам че ми потичат лиги////
:shock:
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 01 Юли 2009, 11:59

в медицината има един термин"мания",който е болестно състояние.тоя направо е "маняк".незнам колко средства е хвърлил по тая кола,ама явно много си я харесва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 01 Юли 2009, 14:53

Още един невероятен проект:)Даже питах човека налично каза че имал таблица в която е вкарал какво е закупил но го било страх да я погледне
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=567147
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 02 Юли 2009, 15:47

Здравейте момци.
Искам да споделя няколко проблема които имам и евентуално да помогнете със съвети. Мотора е без турбо и е с електрическа помпа.
1. От извесно време като запаля, двигатела се форсира до 2000 оборота и след което на таблото свети лампата с дюзата. Прави го при всяко палене с изключение на първото. Може би има връзка с температурата на двигателя - когато е идеално студен не се форсира и лампата не свети.
2. Доста често се случва когато спирам по светофари, двигателя да изгасва. Няма значение дали е топъл или студен. Абсолютно непредвидимо е. След като изключа от скорост и все още се движа по инерция, оборотите са около 650-700, но в момента в който автомобила спре оборотите намаляват и тогава гасне. Принципно ми е ясно, че в този момент компютъра разбира, че колата ще работи на празен ход, но не успява да реагира достатъчно бързо, колата притриса и или гасне, или успява да превключи на празен ход. В случая, от 316-ката знам за моторчето за празен ход, но при дизела не знам какво контролира този момент на работата на мотора. Ако е нещо подобно да взема да го почиста - но не го знам кое е. Смятам, че нещо се е запушило. Мислех си ел. клапана да отварям, но малко ме е страх да не о*ера нещата.
3. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Визирам дупката над дупката за въздух при първи цилиндър. Скоро ми направи впечатление, че в нея има резба. По притеснителното в случая е, че забелязвам пукнатина която започва от дупката и върви в посока предното стъкло, около 4см дълга. Каква е тая дупка?! За какво служи? Някъв датчик ли тряя да влиза там? Или пък се ползва само при турбо версията?

Притеснен съм тъй като брат ми ще ходи до морето без мен, а той нема може се оправи ако нещо стане.
Благодаря.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook