Твърд волан след смяна на шарнири

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от Владо » 04 Юни 2011, 0:41

човече, сам си просиш отношението... :banghead:
нито за момент не съм си и мислел да си толкова спрял, че да сравняваш "твърдостта" на волана на хидравлична рейка :shock: ...
все пак успех...

не помагаме грам на колегата, дано сам стигне до решението ....


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от E30_M_Tech_ll » 04 Юни 2011, 9:13

еми че той и колегата е с хидравлика...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.03.2010
Местоположение: Добрич
Кара: BMW 318i
Мечтае да кара: 318i

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от Dragnev » 24 Юли 2011, 0:20

колега може да пробваш един вариант.в случаи че са нови шарнирите може жатре смаската да не се е разнесла.жземи от една аптека спринцовка с игла и инжектираи танко малсо в шарнира това си го правя постояно иглата е танка пробиваш си маншон4ето и стискаш следкато изкараш иглата думпата е несе забелязва за тожа няма да се претисняваш от това да несе пални с боклуци или да се докаса.хубаво е това да го правиш на няколко месец с цел запазване на шарнирите. :yes:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от GEORGIEV » 03 Авг 2011, 16:46

само да кажа как реших проблема и да се заключи темата и дано е от полза на някой за в бъдеще.
проблема са появи след като смених шарнирите,волана започна да се върти много трудно и изобщо не се връщаше,завиваш пускаш го и така остава...и естествено проблема се оказа в шарнирите,смених ги пак нищо че бяха на 1000-1500 км. за които колометри изобщо не се отпуснаха.Сега колата е друга,няма нищо общо с преди . ;)
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook