И аз вече си има Е30-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Пич, не слушай киселяците, те си правят колите само в Дарукар и за тях друг магазин/сервиз няма. И докато им ги правят, те ядат лимони, за да са по-кисели после... Това са хора, които НИКОГА не са сложили и една стара част по колата си - например те си купуват оригинална броня за 1200 лева, а не стара за 50, също така си взимат оригинални моторчета за парното - над 500 лева, а не стари за някакви си 20 лева от морга. Те задължително са си сменили амортесьорчето на двигателя, за да не тресе. А думата "рециклиране" им звучи като да ядеш салам 2-ра употреба.
Само да те поздравя за ентусиазма, и да се запиша 1-ви на опашката, когато решиш да я продаваш
P.S. Момчета, не се обиждайте, просто малко сарказъм, за да се усетите колко не сте прави. А ако на някой му е по-евтино да поддържа пежо в официалния сервиз, не виждам какво прави в този форум/подфорум.
P.S.2 - И не мога да разбера защо толкова ги плюете тия М40 - карам го редовно без масло, прегряван е, зимата охладителната течност замръзна, щото не бях сложил антифриз достатъчно, трака като дизел... но това не ми пречи на всеки светофар да се изстрелвам далече напред (с 16-ки никой не се заяжда
), вадил съм тельове на гуми, оборотите не ми играят, и като за капак все още стигам прекъсвача на 4-та
А веднъж като се прибирах от Пловдив, само 2 коли успяха да ме задминат по магистралата. Ма де да знам, може би лудостта, болестта и блясъка в очите добавят още 20 катъра мощност 
Само да те поздравя за ентусиазма, и да се запиша 1-ви на опашката, когато решиш да я продаваш

P.S. Момчета, не се обиждайте, просто малко сарказъм, за да се усетите колко не сте прави. А ако на някой му е по-евтино да поддържа пежо в официалния сервиз, не виждам какво прави в този форум/подфорум.
P.S.2 - И не мога да разбера защо толкова ги плюете тия М40 - карам го редовно без масло, прегряван е, зимата охладителната течност замръзна, щото не бях сложил антифриз достатъчно, трака като дизел... но това не ми пречи на всеки светофар да се изстрелвам далече напред (с 16-ки никой не се заяжда



It's not who You are, it's who You know...
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Логаутка, не знам ентусиазмът колко коне добавя и какво още прави, ама Насекомото-Терорист е написал баш-баш как си стоят нещата.
Отдавна нашего бедни брата в това скраперняшко общество се насочи към модел Е30 на БМВ, защото вече е лесно достъпен. И оттука започна газ, метан, цетан, уран и всякаква друга пикня. Вече я комбинират и с турбо от Илиянци.
Сигурно много Москвичета и Жигулетки са поддържани по-добре от Е30м защото има евтини части за тях и не се налага да се ползват заместители от същите Москвичета, Жигулетки и Орелчета.
Истината е тъжна - Е30, поради пенсионерската му възраст, го налазиха всякакви тийнове невръстни и сополиви, скраперняци нещастни, дет не им се дава и 1 лев за колата, щот с тоя 1 лев ще пият 2 кафета и 1/2 кола, разделени между 5 човека, наркомани с комплекси за избиване, както и дядки, дет чакат помощите на дърва...
С други думи - маняци. Щот са с Е30.
Да не съм в пълен спам, по темата - газчицата - да, много е добре, евтинко, все пак сме с БМВ, никой не вижда как сме се оакали...
Отдавна нашего бедни брата в това скраперняшко общество се насочи към модел Е30 на БМВ, защото вече е лесно достъпен. И оттука започна газ, метан, цетан, уран и всякаква друга пикня. Вече я комбинират и с турбо от Илиянци.
Сигурно много Москвичета и Жигулетки са поддържани по-добре от Е30м защото има евтини части за тях и не се налага да се ползват заместители от същите Москвичета, Жигулетки и Орелчета.
Истината е тъжна - Е30, поради пенсионерската му възраст, го налазиха всякакви тийнове невръстни и сополиви, скраперняци нещастни, дет не им се дава и 1 лев за колата, щот с тоя 1 лев ще пият 2 кафета и 1/2 кола, разделени между 5 човека, наркомани с комплекси за избиване, както и дядки, дет чакат помощите на дърва...
С други думи - маняци. Щот са с Е30.
Да не съм в пълен спам, по темата - газчицата - да, много е добре, евтинко, все пак сме с БМВ, никой не вижда как сме се оакали...

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Дам, понякога изказванията за Е30-ките са провокирани от факта, че BMW си е кола за хора от средната класа и нагоре - факт! Само да погледнем цените на новите автомобили и веднага става ясно... Това не е кола за простосмъртните. И понеже наистина са на преклонна възраст, цените им са ниски (на Е30-ките де). А пък са ниски не само защото са стари, а защото бившите им собственици са ги цедили до последно, без да ги поддържат. И като отидеш в магазина за оригинални части и ти искат примерно 400 лева за амортесьор, ти ги сиктердосваш и купуваш 4 броя за под 400 лева - някакви. Ако изобщо имаш пари да ги смениш де, щото и такива съм виждал.
И още малко извън темата: мойта Е30-ка мина в графа "гаражни", щото много нанагорно ми идва вече да я поддържам как си трябва, и сега за икономия търкалям орле на газчица - пръц, пръц, ама тънкана - под 70 стотинки за 10 километра - това и в градския транспорт го нема
Не ща да правя Е30-то поредния скрап. Като имам пари - слагам ново и читаво, като нямам, по-добре да не съсипвам колицата. И без това малко останаха в "перфектно състояние"... Сега ако й поискам 6000 лева, всички ще кажат че съм луд! Да де, ама аз и за толкова да я продам, пак ще съм назад
От друга страна, ако я дам за малко пари, никой няма да оцени, че под поогънатите ламарини се крие една напълно технически изправна кола (изключая двигателя, на който подписах смъртната присъда в деня, в който купих колата
До ден днешен всичките ми автомобили са отивали за моргата заради прее*ан двигител
Но това М40 кораво се оказа, вече над 50000км в мойте ръце и не се предава, да го е...)
И още малко извън темата: мойта Е30-ка мина в графа "гаражни", щото много нанагорно ми идва вече да я поддържам как си трябва, и сега за икономия търкалям орле на газчица - пръц, пръц, ама тънкана - под 70 стотинки за 10 километра - това и в градския транспорт го нема




It's not who You are, it's who You know...
sas_88 написа:Myxa-TePoPuCT--карай си белкантото и си трайкай и много много не се заглеждай в моето. Аз не съм я взел за всекидневка а за та*ак,и целта ми е да я ръчкам, и дори и да изпрегне мяткам следващия мотор и пак се возя и я троша, а ти му мисли ако изревеш за лагерета примерно, и тичкай да си копуваш новички китайски фарчета
Васко ми даде да я подкарам колицата си - черното е 30 което одумвате тук
Мога да кажа че е доста добра - повечето от половината в този форум не могат да и стъпат на малкия пръст - има си и хидравлика колата и 4 дискови спирачки и ходовата е обслужена - няма лоп няма хлоп и няма троп
При положение че си ги прави сам ремонтите - пича си заслужава респект
Пък двигателя и е м52б20 с лек маховик - супер е- на 3-ра с лекота върти гуми .
А който изка да си кара дрънгелите с изпусналите амортисьори и разкъсаните тампони и ръждитие навсякъде-да го прави нали все пак си има 17-ки гъзарски джанти

- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
нямам думи кво грабнахте пича... аз ако съм на него следващите снимки който ще пустна ще са напълно реставрирано Е30 в което да Ажкате само
засраметесе малко... Все едно секи се е качил на кола от магазина.. мога да твърдя,че на тази кола може да и се вдъхне много живот....

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Според мен, всеки който си е купил е30 и се е похвалил тук, заслужава да бъде поздравен за избора си.
Храната към лайнояда терорист сам си я цензурирах щот се осъзнах, че няма смисъл да падам до неговото ниво. Ако некой я е видял - е разбрал.
Просто ако ти е писнало да влизаш у форума и да виждаш се едни и същи теми - недей влиза.
Всяка е30-ка се взима полуразпрадаща се. Хората имат идея да я възстановяват, да я подобряват и най важното да си направят кефа.
Всеки си преценява колко пари да отделя и от къде да започва. Всеки има нужда от насока и мнения които да подкрепят идеите му или да ги оборват с факти и примери от практиката ако тези идеи не са хубави или не си заслужават.
ТИ виде ръждата и почна да храниш - епа си китнем и пръснем двойния стоп с оригинална боичка и да ахнеш а?! Тфа ли ти е идеала? Отдоле мое е карбуратор на газ и да му падат гумите, щот не е дал грам пара за окачване и тнт.?! Евала бичиш ти на цвета май...
Тфа, че темите се повтарят все по-често, означава, че все повече хора се ориентират правилно към е30. Ясно ти е, че с годините е30-ките се предават.
Не моа разбера кво храниш и си мислиш, че си прав?! Па ти си остарял за тоя форум щом немаш желание да споделяш...
Интересни неща правят хора с пари и възможности - начинаещите се занимават със скраперии и експерименти. Ти не си никъв, че да разправяш, кой има право да притежава е30 и кой не. Състоянието и теб не те късае. Същото се отнася и за всички на които им се струва, че мухата е прав. Нима вие не сте питали?!
Ако немате да кажете нещо хубаво - най добре си мълчете. Ама то тва ви е ясно - само, че сте отворковци некви.
Да го духате мизерници.
Храната към лайнояда терорист сам си я цензурирах щот се осъзнах, че няма смисъл да падам до неговото ниво. Ако некой я е видял - е разбрал.
Просто ако ти е писнало да влизаш у форума и да виждаш се едни и същи теми - недей влиза.
Всяка е30-ка се взима полуразпрадаща се. Хората имат идея да я възстановяват, да я подобряват и най важното да си направят кефа.
Всеки си преценява колко пари да отделя и от къде да започва. Всеки има нужда от насока и мнения които да подкрепят идеите му или да ги оборват с факти и примери от практиката ако тези идеи не са хубави или не си заслужават.
ТИ виде ръждата и почна да храниш - епа си китнем и пръснем двойния стоп с оригинална боичка и да ахнеш а?! Тфа ли ти е идеала? Отдоле мое е карбуратор на газ и да му падат гумите, щот не е дал грам пара за окачване и тнт.?! Евала бичиш ти на цвета май...
Тфа, че темите се повтарят все по-често, означава, че все повече хора се ориентират правилно към е30. Ясно ти е, че с годините е30-ките се предават.
Не моа разбера кво храниш и си мислиш, че си прав?! Па ти си остарял за тоя форум щом немаш желание да споделяш...
Интересни неща правят хора с пари и възможности - начинаещите се занимават със скраперии и експерименти. Ти не си никъв, че да разправяш, кой има право да притежава е30 и кой не. Състоянието и теб не те късае. Същото се отнася и за всички на които им се струва, че мухата е прав. Нима вие не сте питали?!
Ако немате да кажете нещо хубаво - най добре си мълчете. Ама то тва ви е ясно - само, че сте отворковци некви.
Да го духате мизерници.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
biem_w написа:няма ли да се включи модератора да му даде малко почивка на тоя човек
Нямам право да си кажа мнението ли ? за това ли да ме баннат ?
кво излиза, че ако на някои колата не ми хареса и си кажа, и трябжа да получа бан ли ??? ама сте едни ....
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
по тая логика, по добре никои да не си казва мнението , щото все ще има някой на който да не му хареса
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
човече ти неможе да го критикуваш пича... постоянно го храниш за колата.... за къв се мислиш,че така му говориш.. земи се засрами малко....
чесно в сяка тема има по един такъв като тебе да я развали винаги....
едно две неприятни мнение да ама ти 4 страници по 5 мнения.. не е нормално толкова време да го храниш... аз повече няма да пишатук защото единствено да разваляме темата на пича друго непрайме.


Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
то няма как като паднаха цените на кенефите и тотално се осра положението с бмв-тата!
колко 34-ки,36-ци,30-ки са заприличали на бетер циганско жигули,щот собствениците ми са дали пари за тях колкото струва един фешън тел и после само кичат!
преди години беше елитно да караш бмв,ама поддръжката беше зверска,сега цените никакви,поддръжката йовтина и само тоалетни!
пиша по посоката по която тръгна темата,а за момчето с бялата кола,дано я направи приятна за гледане!
колко 34-ки,36-ци,30-ки са заприличали на бетер циганско жигули,щот собствениците ми са дали пари за тях колкото струва един фешън тел и после само кичат!
преди години беше елитно да караш бмв,ама поддръжката беше зверска,сега цените никакви,поддръжката йовтина и само тоалетни!
пиша по посоката по която тръгна темата,а за момчето с бялата кола,дано я направи приятна за гледане!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Едно нещо не ми е ясно - защо преобладаващите мнения в темата са, че Е30 след като е старо, едва ли не вече не е истинско БМВ и не заслужава да бъде поддържано/възстановено като такова? Че може да му се слага газ, метан и всякакви лайна, да се кара с най-евтиното масло, да се реже, маже, клепа и насира по всякакъв начин? Даже такива тенденции се подкрепят и възхваляват в темата.
И какво значи 'добре дошъл, колега', отправено към човек, който откровенно заявява, че ще скраперясва и омазва още един изстрадал екземляр от моделната гама.
Насекомото-Терорист наистина е прав, че тук е пълно с маняци... за които важното е само, че някой си е купил е30 за 5 лв. (олеле какъв кеф, колко поевтиняха е30-ките), появил се е още един е30 МАНЯК.
Нищо лошо не искам да кажа за пича, дето е пуснал темата, но по-добре да я беше пуснал в Пежо форума, там щяха да му се радват повече.
Всеки има своето право на избор какво да прави с колата си, но след като я пуска във форума, не може да се сърди на мненията, които не съвпадат с неговите.
И след като повечето МАНЯЦИ влизат във форума само защото са си купили е30 за 5 лв., поради простата причина, че не са имали 10 лв. да си купят е36, а не по убеждение (и вече се имат за някакви ентусиасти велики) не виждам какво се палят и се правят на много солидарни... може би защото за да спестят някой лев за 'любимата' е30-ка, скраперясват здраво и после най-нагло застъпват тезите за скраперията и тук в този МАНЯШКИ под-форум?
Ква ГА'С' ве? Кво илиянско ТУРБО с ГА'С' ве? Кви пружинки от Орелче и реленца от Ладичка? Альоу, поне не пишете простотии, ами си ги дръжте в маняшките главици...
Модел Е30, поради пенсионната си възраст и лесна достъпност в днешно време, се превърна в платформа на простотията, скрапернящината, изветрели евтини експерименти и надъхани маняци, тайно копнеещи за е36 или е46 или каквото и да е там. Е30 в ръцете на българския скрапер, отдавна не е това, което би трябвало да е.
Успех на всички риячи.
И какво значи 'добре дошъл, колега', отправено към човек, който откровенно заявява, че ще скраперясва и омазва още един изстрадал екземляр от моделната гама.
Насекомото-Терорист наистина е прав, че тук е пълно с маняци... за които важното е само, че някой си е купил е30 за 5 лв. (олеле какъв кеф, колко поевтиняха е30-ките), появил се е още един е30 МАНЯК.
Нищо лошо не искам да кажа за пича, дето е пуснал темата, но по-добре да я беше пуснал в Пежо форума, там щяха да му се радват повече.
Всеки има своето право на избор какво да прави с колата си, но след като я пуска във форума, не може да се сърди на мненията, които не съвпадат с неговите.
И след като повечето МАНЯЦИ влизат във форума само защото са си купили е30 за 5 лв., поради простата причина, че не са имали 10 лв. да си купят е36, а не по убеждение (и вече се имат за някакви ентусиасти велики) не виждам какво се палят и се правят на много солидарни... може би защото за да спестят някой лев за 'любимата' е30-ка, скраперясват здраво и после най-нагло застъпват тезите за скраперията и тук в този МАНЯШКИ под-форум?
Ква ГА'С' ве? Кво илиянско ТУРБО с ГА'С' ве? Кви пружинки от Орелче и реленца от Ладичка? Альоу, поне не пишете простотии, ами си ги дръжте в маняшките главици...
Модел Е30, поради пенсионната си възраст и лесна достъпност в днешно време, се превърна в платформа на простотията, скрапернящината, изветрели евтини експерименти и надъхани маняци, тайно копнеещи за е36 или е46 или каквото и да е там. Е30 в ръцете на българския скрапер, отдавна не е това, което би трябвало да е.
Успех на всички риячи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани