ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.08.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: на газ
Мечтае да кара: на бензин
Детайли за колата: Много бега !

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от Sandy_ » 01 Сеп 2010, 19:38

Някой който има е28 525i M30B25 fuel-injected (Motronic) да ми каже как да си го нулирам :confused:
Изображение
Real ///M5's were hand built!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от ge_a » 02 Сеп 2010, 1:19

Sandy_ написа:Някой който има е28 525i M30B25 fuel-injected (Motronic) да ми каже как да си го нулирам :confused:


Май си объркал под форума или тоя мотор си го насадил в Е30 ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от JoRkAtA_pld » 08 Сеп 2010, 19:01

JoRkAtA_pld написа:Отпред съм сменил всичко по предницата (аморт. шарнири, кормилни накрайници), но след смяната карах една седмица и всичко беше добре. Но се появи странно тропане отдясно при пълен ляв.Ходих на стенд и проверка на предница всички викат нищо и няма, а тропането си продължава.


Смених и тампоните, всичко беше добре, но след 3-4 дена каране пак продължава тропането :dunno: Мисля си вече за дефектен шарнир.
My E30
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от Bexim » 09 Сеп 2010, 11:58

и аз съм така, колега, всичко сменено, а пак тропане..
виня рейката или кормилните карета нагоре по волана..
друг вариант са кормилните накрайници - вътрешни и външни, ако не си ги сменил, след като е сменено всичко, по-лесно биха се разбили :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от deyan-enchev » 09 Сеп 2010, 17:13

Е рейката и карето кормилното лесно се проверяват за луфтове.
Легнете под колата клатете волана лекичко с помощта на приятел и гледайте/пипайте/слушайте :)

тря се изцапате малко
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от Bexim » 10 Сеп 2010, 10:38

не е като да не съм го правил 10 пъти до сега :mhihi:

но колегата може да не е, така че - действай ;)
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от JoRkAtA_pld » 10 Сеп 2010, 17:02

Ами сменил съм кормилните накрайници, но ще проверя и рейката.
My E30
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от Skip_209 » 14 Сеп 2010, 22:15

къде из нета мога да видя размери на бутала и биели на бмв маторите :conf:
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от deyan-enchev » 14 Сеп 2010, 22:30

JoRkAtA_pld написа:Ами сменил съм кормилните накрайници, но ще проверя и рейката.


абе от рейката ти хлопа и тва е, просто може да си я натегнеш малко, ама ще почне да се върти тегаво, няма да ти връща волана в завой ... зимай рейка от е36 :) или си карай с лек луфт в твоята, не е опасно. по скоро дразни при определени неравности, не винаги.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от JoRkAtA_pld » 15 Сеп 2010, 11:01

Да колега прав си не хлопа постоянно, а само на определени неравности. Иначе като цяло е стегната на пътя, като смених всичко отпред сега видях че и Е30-ска може да вози стегнато отпред :mhihi: . А до въпроса с рейката от Е36 надеждни ли са, защото съм чувал че протичат?
My E30
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от deyan-enchev » 15 Сеп 2010, 11:20

Те сички протичат рано или късно, ако си вземеш от по-нова година кола рейка ужким шансовете са на твоя страна.
Аз съм с рейка и помпа от тдс 97ма година, рейката е като нова буквално, помпата е чудна, ама късмет .. тва ми е 4та рейка :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от SpUd3r » 21 Сеп 2010, 13:32

Имам нужда от помощ, кажете някоя тънкост в разлепянето на дългите фарове. Късите ги отлепих сравнително лесно, но тези дълги .... :banghead:
вече два дадоха фира, а ми остават само още два :mhihi:
иначе процедирам така пухам ги в печката, като почнат да пушат с макетно ножче махам колкото мога и после напъвам с отверката и стъклата се пукат :mhihi:
Tux0 Ca !
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от GEORGIEV » 21 Сеп 2010, 15:45

моите ги отлепях с пистолет за горещ въздух,по спомени май и при мен дългите се опъваха повече :mhihi:
иначе с макетното ножче махаш колкото можеш и нагряваш постепенно с пистолета и с отверка напъваш,но много бавно и в момента в който усетиш че много напъваш :mhihi: спираш нагряваш и пак ,ти явно не спираш когато трябва,а малко по късно :mhihi:
абе много бавно става ,поне при мен :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от Louis » 21 Сеп 2010, 17:13

Колеги,
от няколко дни ме мъчи следния въпрос: коляновия вал от 323 същия ли е като на дизела и на ета-та?
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 18.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от sarbinoff » 21 Сеп 2010, 18:21

spdrrk0 написа:Имам нужда от помощ, кажете някоя тънкост в разлепянето на дългите фарове. Късите ги отлепих сравнително лесно, но тези дълги .... :banghead:
вече два дадоха фира, а ми остават само още два :mhihi:
иначе процедирам така пухам ги в печката, като почнат да пушат с макетно ножче махам колкото мога и после напъвам с отверката и стъклата се пукат :mhihi:

най лесно аз вече два комплекта правих,някъде четох сони беше писал и оттам видях,с едни малки клещи мисля керпеден им се казваше,с тях изпряваш външния ръб на фара там където е стъклото точно,и после с пистолет с горещ,въздух става мн бързо,но трябва да въртиш фара и да нагряваш точно между стъклото и ламарината но не спираш да въртиш фара става за 7-8 мин,така даже успях да отворя дълъг който беше ударен от камъче и стъклото беше леко пукнато :yes:
Изображение
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook