ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
xopxe написа:шегуваш се , нали
Хм..,не знам дали е към мен

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
xopxe написа:шегуваш се , нали
не е задължително

решетката - ако я искаш черна - на водна шкурка я минаваш и я пръскаш със черен спрей. Ако я искаш метална, пробваш с кореселин, ако се прецака - - - черна

емблемата се сваля с отверка - нова е 30лв, едва ли ще можеш да я спасиш, но пробвай с лак (боя) на спрей
Успех

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
нова емблема е точно 55лв
а тва с боядисването на бъбреци и да не се олюпи-незнам успял до сега..те принципно ги има оригнално черните ама са вери експесив,ако ги намериш изобщо
и не са боядисвани а ми имат едни пластмасови капаци отгоре...айде успех

а тва с боядисването на бъбреци и да не се олюпи-незнам успял до сега..те принципно ги има оригнално черните ама са вери експесив,ако ги намериш изобщо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Мерси за съветите!Просто боята се люпела с нокът,и от там идеята за кореселина-или ацетон,ще пробвам на място!А щом няма качествено "фолио" май ще се купува нова емблема..,Иначе свалянето ставало и със стара сим карта,някъде из форума четох.
- m30b35
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Русе / Stuttgart
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 535D
- Мечтае да кара: 80 метрова яхта
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
От доста време се лутам и чета тук грамотни и неграмотни неща , имам проблем който все още не знам от къде възниква . Има едно маркуче което ми се беше напукало или направо напраскало от разлагане от бензин което влиза отгоре на мотора в смукателните колектори а излиза от една машинка която не знам за какво служи . Вътрешния му размер е около 3мм , има го при всички мотори с металните колектори а може и при останлите , не знам . Та , проблемат беше че от там хвърля бензин, защото маркучето се е разложило. След като го смених се оказа че колата едвам запалва (като удавена) и поле прекъсва и трудно се изфорсира и така докато обърна газ. Сложих прозрачно маркуче като си мислех че проблемът е в това че старато е сдало багажа . Сега обаче си мисля че не трябва явно да хвърля бензин от там защото това явно не е маркуче за бензин за да успее да се разложи толкова и да се разпада , и се е прецакало именно за това защото от там ми плюе бензин . Въпросната джаджа изглежда изглежда като пумпал на която има по дебел маркуч отзад и мисля че идва от резервоара или поне така изглежда . Въпросното маркуче което смених е между тази джаджа и всумукателните ми колелтори . Мисля си че е нещо което прави налягане наобратно за да може бенз. помпа да и е по лесно да не става вакум в резервоара (нямам си друга идея и не знам за какво е ). Явно е, че нещо не е както трябва , като сваля маркуча пали и върви добре, добре но хвърля бензин от там . Това е точно над капака на главата на най видимото място отгоре .
Запалвам , обръщам на газ , и си работи само на газ нормално без да плюе повече бензин освен малкото което се отича . Въпроса ми е , за какво е този маркуч там , защо влиза в смукателните колектори , къде отива отново , каква е тази джаджа като пумпал , и евентуално каква е повредата . Мотора е на е30 кабрио м20 б20 с газова без газ. инжекцион. Да не би да е забравено нещо закачено в смукателните колектори което отвежда в тръбичката в която се набива в това маркуче защото главата я сменях преди 2 г. или тази джаджа която не знам за какво служи. На бензин карам много рядко , ползвам го само да запаля до първото подаване на газ , все ми намирисваше от известно време и накрая заблязах докато паля че плюе бензин , но проблема започва от там че не пали вече колата , или запушва нещо в момента или пък е по тъник маркуча с 0.5-1 мм. Като го сваля , колата си пали но нямм как да го оставя свален защото ще се запаля обръщам на газ и всичко е ок
Имам 535 6 цил. и там го има това маркуче но гумата му е облечена с конци но си е същата машинка .Много ще съм благодарен ако някой ме светне . attachment=0]motor320inj7.jpg[/attachment].
Запалвам , обръщам на газ , и си работи само на газ нормално без да плюе повече бензин освен малкото което се отича . Въпроса ми е , за какво е този маркуч там , защо влиза в смукателните колектори , къде отива отново , каква е тази джаджа като пумпал , и евентуално каква е повредата . Мотора е на е30 кабрио м20 б20 с газова без газ. инжекцион. Да не би да е забравено нещо закачено в смукателните колектори което отвежда в тръбичката в която се набива в това маркуче защото главата я сменях преди 2 г. или тази джаджа която не знам за какво служи. На бензин карам много рядко , ползвам го само да запаля до първото подаване на газ , все ми намирисваше от известно време и накрая заблязах докато паля че плюе бензин , но проблема започва от там че не пали вече колата , или запушва нещо в момента или пък е по тъник маркуча с 0.5-1 мм. Като го сваля , колата си пали но нямм как да го оставя свален защото ще се запаля обръщам на газ и всичко е ок

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
тва маркуче е вакум от всмукателния колектор към регулатора на налягането на бензина,смени регулатора и ше спре да плюе бензин
и ако си сложил маркуче от обратна нафта няма да работи да знаеш 


Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 23:50, променена общо 1 път

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
какво е това бмв ясно 3ка е но искам пове4е инфо за него .... карам "народен автомобил" но това ми зе ума ?!? Моля даите инфо за това сладур4е


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Колеги въпроса ми е следния, каква стабилизираща щанга да сложа по-голяма без много преравяне.Бях чел някъде от Е38 ставало май. И ще имали някаква полза?
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
tratdg написа:какво е това бмв ясно 3ка е но искам пове4е инфо за него .... карам "народен автомобил" но това ми зе ума ?!? Моля даите инфо за това сладур4е![]()
![]()

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
да само дет цената му е на два чисто нови народни автомобила от "висок клас" 

bedrock city racing
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
то отдавна му няма циганийките






С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Колеги,наколко въпроса
Като изгася мотора,след известно време като дам на контакт датчика на температурата е на едно деление над средата!Това нормално ли е?И също така маркуча не трябва ли да е мек на пипане по време на работа?Виското е ново!Да попитам подпори ли се водят лагерите над амортисьорите-тез дет се разбиват и се сменят?А и ако кажете къде да подпра колата с крик,че нямам оригинален,а и няма дупки кат на ладата
Благодаря предварително!


Благодаря предварително!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани