силиконов съединител : дали , как и колко

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Май 2006, 1:10

И аз сложих миналата година термостат от "Стиви Ауто" и аз съм много доволен :D :D

No more freeze :mhihi: :mhihi:

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: смяна

Мнение от ivantchoG » 24 Май 2006, 1:52

venc написа:а мога ли да си сменя сам визкото, или да минавам през майстор за това
Абсолютно можеш и сам! Имай предвид, че гайката е с "лява" резба. Тука се носят едни легенди, че виското се съхранява и използва само вертикално (не трябва да ляга). Не знам истина ли е :uups: , но не пречи да се съобразиш с това.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 24 Май 2006, 4:39

И на мен така ми казаха за съхраняването! Иванчо между другото моето ми го сложиха ново в Перник в "Бобсъна" и се прецака след 200км няма! Сега ще ми слагат ново!
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 26 Май 2006, 12:44

момчета изтетох всичко което сте ми написали и може би сега е времето да ви кажа още някои подробности.радиатора големия и малкия са ми чисто нови.системата ми е промита и карам само с лукойлски антифриз. преди време бях при едно приятелче дето доста ги чатка баварките и сам се убедих в това което той ми каза,а именно че колата ми се охлажда на едно място, а това е термостата. до тук ясно. но не вярвам от това да загрява на баир. виското не ми вдига праха от земята, но въпреки това има сравнително добра струя. попринцип съм от Пловдив. знае ли някой от къде мога да си купя ОРИГИНАЛЕН термостат за да видя за какво става дума? и след това да видя за виското!

Е21 fanatic
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: София, Младост1

Мнение от Hastalavista » 26 Май 2006, 15:46

За Пловдив официялното представителство е М Кар, ето ти линк, http://bg.bmw-dealernetwork.com/_mcar/ 100% има и магазин ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 31 Май 2006, 9:41

Благодаря за инфото ще званна и ще видим дали ще мога да сварша работа. преди време стана дума за това представителство и един приятел ми каза че ако отида за някаква част там за моето БМВ щели да ме изгонят че било много старо, но ще видим де.ще пиша пак!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 31 Май 2006, 12:22

Старо ама BMW ;)
Както казват англо говорящите "Би еМ ДабалЮ"
С меко "Л"
В повечето магазини като влезнеш и кажеш трябвами еди си какво
за BMW...
Докато успееш да кажеш какъв модел и коя година вече си се насладил на доволно мазната физиономия на продавача :mhihi:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 31 Май 2006, 17:56

Хайде и аз по темата да споделя - на Е30-ката перката никога не съм я чувал, иначе всичко изглежда перфектно - има си капаци, пластмаси, перката е цяла, не е зацепена. Никога не ми е стигала средата температурата, винаги щом загрее е на two minutes to midnight. Знам, че това дето работи не се пипа, но все пак ми е любопитно - ще включи ли перката ако примерно тегля микробус по Петрохан или няма да включи? Има ли начин да се изтества? Иначе няма да пипам нищо, докато температурата си е наред.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 31 Май 2006, 19:38

тя перката не вкл и изкл, а се върти постоянно като колкото по-голяма е темп толкова е по-гъсто маслото в съединителя и толкова по-голям процент от въртяшия момент и се предава - т.е. колкото по-горещо толкова по-бързо се върти..... поне такива са моите наблюдения...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 31 Май 2006, 22:53

Хммм, да има нещо такова. Значи ще пробам да загрее на макс - демек 2 минути преди 12 и ще накарам някой да форсира на 5000-6000 оборота - ако не мръдне, значи има какво да се иска от силикона...
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 01 Юни 2006, 17:04

предполагам че много хора ще ти завидят че нямаш проблеми с температурата. според мен не си прави излишни експерименти за да не прецакаш нещо. ако когато катериш дик не ти загрява и се държи добре, просто не я пипаи повече. 2 минути на 6000 оборота и да видим коя гарнитура ще избие :mhihi:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 01 Юни 2006, 23:57

Абе аз как немам пари да ям последно време ме е жал за гумите вече:) 40 кинта са едни задни гуми и то не винаги са читави... ужаст
BMW only!

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Мнение от dupeto » 02 Юни 2006, 7:53

искам и аз да допалня не6то. тая тема е следя от как е излезнала,6тот и моита колица на баир загрява6е и се 4удих от кво може да е. от година и половина иа имам и по4ти винаги на баир, ко е малко по лолям и дълъг стрелката отива6е до 2мм преди 4ервеното. така ама до понеделник, когато пак рутинно требваше да закараме дядото до село. как и да е, ама буквално 10 метра преди да сварши баира и да пуснем по инерция, некав марку4 или парното не издаржа, грамна и си4ката вряла вода излезна през въздухопроводите, тия дето духат на краката. аз бях със маратонки, ама ба6та ми горкия бе6е бос и нема да ви казвам кво му се слу4и. цялото стапало(отгоре) се поду, във вторник му свалиха целата кожа(хирурги4ески), 15 дена болни4ни, 4е в4ера искаха да го вкарват и в болница. си е.а маиката и слу4ка. нема да казвам и как се оправя такав проблем на пътя без инструмент. намерих една запалка "clipper" , с джобно но64е я направих на тръби4ка и с кле6тите ходи разхлабваи клеми и после стягаи, на тоз горе6тия мотор. 4удно как мотора ни6то му нема(тва 324д съм го признал), 4ета из форума глави пука, картери, незнам. и така. аз за виското се самнявам, а си мисля 4е е ш..ания термостат. неска 6е го махна и 6е карам таи докат сабера пари за original(някои по горе бе6е споменал 4е си струва парите). таи 4е внимаваите с тия прегряванки 6тот секви схеми могат да станат. а, само за пример, на другия ден натискам eject, да извадя касетката от радиото, не6те, бъркам с ключа, излезна. гледам тя са разтопила.
не го пожелавам тва на никого, дори не сам си и представял 4е подобно не6то може да стане , ама явно ставало. със здраве на вси4ки...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Юни 2006, 8:53

amd :arrow:
Колега послушай другите ти го казаха няколко пъти ако нямаш проблеми не си прави експерименти :!:
За теб теста е един качваш петрохан в двете посоки с 3 души вътре,
Ако не ти мръдне стрелката си супер.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 03 Юни 2006, 13:51

Всъщност като позагря колата и отворихме колата да пипнем центровката - при форсиране перката се движеше - значи всичко би трябвало да е ОК. Нема такъв читав мотор като тоя моя М10 ;)

edit: е значи не е чак толкова читав силикона, защото ми се стори, че се приплъзва перката, а и като се огаси мотора се върти не толкова трудно. Важното все пак е температурата да е на място.
Последна промяна amd на 03 Юни 2006, 15:42, променена общо 1 път
BMW only!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook