Температурен датчик
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Re: Температурен датчик
Здр.Пробвах сутринта при студен мотор да извадя буксата на кафявя датчик, който си очертал на снимката и мотора не променя работата.Нормално ли е?Довечера слет работа ако виждам нещо в тамницата ще пробвам и др.начин с ваденето на 5 инжектор.Ако можеш ми кажи за този датчик дали е нормално да работи мотора като е студен с извадена букса.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Температурен датчик
Голям зор. Не помня как са наредени датчиците на м10, но големия-кафяв е за петата дюза, за таблото трябва да е кафяв или жълт, или къвто е произведен, но с резба 14мм, а за инжекциона по принцип е син с резба 12мм. Ако си откачал този за инжекциона при студен двигател няма проблем, все едно обогатяваш сместа повече, та ефекта е положителен.
Клапана за въздуха на празен ход може лесно да го провериш като на топъл двигател стиснеш някой от маркучите му. Ако има промяна не работи.
За 5-я датчик(грешка в бързината, дюза имах в предвид) колегата ти обясни.
НЕ СЕ БАРА РЕГУЛИРАНЕТО НА КЛАПАТА-ДРОСЕЛОВАТА, освен ако не знаеш кво правия, а МАЙСТОРА ти май не е от тях. Ако клапата е разпипана и ключето за празен ход на ТПС-а не е включило няма как да се случат нещата. Ако там е наред, компа се мъчи да свали оборотите под 1000 и ако има проблем някъде с повече гориво при загрял двигател те се менят постоянно.
Клапана за въздуха на празен ход може лесно да го провериш като на топъл двигател стиснеш някой от маркучите му. Ако има промяна не работи.
За 5-я датчик(грешка в бързината, дюза имах в предвид) колегата ти обясни.
НЕ СЕ БАРА РЕГУЛИРАНЕТО НА КЛАПАТА-ДРОСЕЛОВАТА, освен ако не знаеш кво правия, а МАЙСТОРА ти май не е от тях. Ако клапата е разпипана и ключето за празен ход на ТПС-а не е включило няма как да се случат нещата. Ако там е наред, компа се мъчи да свали оборотите под 1000 и ако има проблем някъде с повече гориво при загрял двигател те се менят постоянно.
Последна промяна Lenco на 13 Мар 2011, 22:52, променена общо 1 път
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
Lenco написа:Голям зор. Не помня как са наредени датчиците на м10, но големия-кафяв е за петата дюза, за таблото трябва да е кафяв или жълт, или къвто е произведен, но с резба 14мм, а за инжекциона по принцип е син с резба 12мм. Ако си откачал този за инжекциона при студен двигател няма проблем, все едно обогатяваш сместа повече, та ефекта е положителен.
Клапана за въздуха на празен ход може лесно да го провериш като на топъл двигател стиснеш някой от маркучите му. Ако има промяна не работи.
За 5-я датчик колегата ти обясни.
НЕ СЕ БАРА РЕГУЛИРАНЕТО НА КЛАПАТА-ДРОСЕЛОВАТА, освен ако не знаеш кво правия, а МАЙСТОРА ти май не е от тях. Ако клапата е разпипана и ключето за празен ход на ТПС-а не е включило няма как да се случат нещата. Ако там е наред, компа се мъчи да свали оборотите под 1000 и ако има проблем някъде с повече гориво при загрял двигател те се менят постоянно.
няма какво да се добави към поста на колегата

провери и пиши
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
Re: Температурен датчик
ТОЗИ КЛЮЧ ЗА ПРАЗЕН ХОТ КАДЕ СЕ НАМИРА кво претставлява и как да провера и него.ОДЕВЕ пробвах написаното за 5 инжектор и всичко и там е нарет.Почистих дебитомера и ми направи впечетление ,че кадравя маркуч преди дебитомера кам двг-то е мрасен, мазен и мерише на бензин.Нормално ли е?
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
там не е проблем да мерише,проблем е да не мерише маслото на бензин.
ТПС- са се намира на оста на дроселовата клапа(под колектора)

ТПС- са се намира на оста на дроселовата клапа(под колектора)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
Re: Температурен датчик
НОРМАЛНО ЛИ Е ДА МЕРИШЕ В ВАПРОСНЯ МАРКУЧ ИЛИ НЕЕ НОРМАЛНО НЕРАЗБРАХ.РАЗБРАХ ЗА КЛЮЧА НО КАК ДА ГО ПРОВЕРА ,КАК ДА ДЕЙСТВАМ?А ЗА КАФЯВЯ ДАТЧИК НЕ КАЗА НОРМАЛНО ЛИ Е ПРИ СТУДЕН МОТОР ДА РАБОТИ С ИЗВАДЕНА БУКСА.
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
да нормално е да мирише в маркуча .
нормално е и да работи добре с откачен кафяв датчик.
бях ти писал как се проверява и ТПС-са, но нищо.
като отваряш и затваряш дросела бавно и по малко.
слушаш дали цъка при отварянето и затварянето .
другия варянт е с мултицета (настроиваш на зумер) откачаш буксата и мериш
на крачетата 3 са на брои, на 2 от тя сладаш мултицета, пробваш докато свирне за верига(ако не свирне лошо) като свирне отвори дросела малко (докато спре да свири) после го пусни (да се затвори дросела и да свирне пак).- ако се получи така работи коректно.
нормално е и да работи добре с откачен кафяв датчик.
бях ти писал как се проверява и ТПС-са, но нищо.
като отваряш и затваряш дросела бавно и по малко.
слушаш дали цъка при отварянето и затварянето .
другия варянт е с мултицета (настроиваш на зумер) откачаш буксата и мериш
на крачетата 3 са на брои, на 2 от тя сладаш мултицета, пробваш докато свирне за верига(ако не свирне лошо) като свирне отвори дросела малко (докато спре да свири) после го пусни (да се затвори дросела и да свирне пак).- ако се получи така работи коректно.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
не трябва да работи мотора.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
следващи два въпроса:
колко оборота държи на празен ход ( топъл мотор)?
и някой пипал ли е дебитомера(отлепвал пластмасовата капачка)?
колко оборота държи на празен ход ( топъл мотор)?
и някой пипал ли е дебитомера(отлепвал пластмасовата капачка)?
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
какво стана с клапана за празен ход провери ли го?
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
Re: Температурен датчик
Дебитомера никой не го е пипал смених го преди година.КАЖИМИ на колко да заварта стрелката на мултицета като меря синя температурен датчик и трябвали датчика на 5 дюза да показва неква стойност както и кафявия на 5 дюза да показва нещо.Оборотите са едни и сащи при студен и топъл мотор и много леко ги мени при топъл мотор расхот на гориво 15 грацко и черне свещи.Остава горивен филтър да смена само и вече незнам.
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
димящият вожд написа:какво стана с клапана за празен ход провери ли го?
какво стана с клапата.
синия датчик :стелка на мултицета -2к(два кило ома),на топъл мотор трябва да ти даде 0.300 до 0.400 (ако е дигитален)
петият инжектор е 5-6 ома.
на кафявият датчик бескрай на топъл мотор.
но защо ще ги мериш последните две нали са "ок" пък и на студено пали ,значи там няма проблем!
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани