Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Чай ся да уточним ти с обикновени амортисьори ли искаш да каращ или койловери, щот във стандартния вариант се явява много трудно намирането на достатъчно твърди пружини, а да си играеш с някакви комбинаций и след това да установиш че не става така работата няма смисъл ама ти си знаеш, иначе аз съм фен на билщайна и въобще всички двойно действащи газови амортисьори и не знам кой го измисли това че не поемали добре неравностите 
П.С. За въпроса на колегата за размера на гумите, ми по презумция колкото пи нисък профил толкова по добре, а това с разпъването на тясна гума на широка джанта се прави пак по измекярщина за да се ползва по висока гума от по масовите размери и като я разпънеш тя да стане по ниска, ама и това си има своите недостатъци, най добре си е джанта да си е по гумата със възможно най нисък профил, или както е народната поговорка "Козата си иска Пръч"

П.С. За въпроса на колегата за размера на гумите, ми по презумция колкото пи нисък профил толкова по добре, а това с разпъването на тясна гума на широка джанта се прави пак по измекярщина за да се ползва по висока гума от по масовите размери и като я разпънеш тя да стане по ниска, ама и това си има своите недостатъци, най добре си е джанта да си е по гумата със възможно най нисък профил, или както е народната поговорка "Козата си иска Пръч"

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
ge_a написа:П.С. За въпроса на колегата за размера на гумите, ми по презумция колкото пи нисък профил толкова по добре, а това с разпъването на тясна гума на широка джанта се прави пак по измекярщина за да се ползва по висока гума от по масовите размери и като я разпънеш тя да стане по ниска, ама и това си има своите недостатъци, най добре си е джанта да си е по гумата със възможно най нисък профил, или както е народната поговорка "Козата си иска Пръч"
Ми да, а и най-красиво изглежда поне за мен, гума с борд 40 висока най-много и да е широка точно колкото джантата, а тея грозотии примерно джанта 9 или 10J с гума 205 на 40-45



Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
[quote="ge_a"]Чай ся да уточним ти с обикновени амортисьори ли искаш да каращ или койловери, щот във стандартния вариант се явява много трудно намирането на достатъчно твърди пружини, а да си играеш с някакви комбинаций и след това да установиш че не става така работата няма смисъл ама ти си знаеш, иначе аз съм фен на билщайна и въобще всички двойно действащи газови амортисьори и не знам кой го измисли това че не поемали добре неравностите 
Задължително койловери ще са,няма време и пари за експерименти
А иначе говоримс амо за спортни амортесиори и всичко останало ще е реисинг мания 

Задължително койловери ще са,няма време и пари за експерименти


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Тогава ти препоръчвам това http://www.kayaba.co.uk/catalogue.asp от серията Ultra SR, като цена качество може би е най-евтиното което можеш да намериш, към 250 лв бройката бяха предните и към 180 задните което прави към 900 лв + 150 лв пружини от манията + 300 лв камбърплейти стават 1300 лв, аз лично бих се замислил за решение от сорта на D2 или К-sport с некой друг лв отгоре и да получиш регулируемо окачване 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Ами да то един приятел беше споменал че имал познат който вкарвал Д2 окачване за Е30 за 1400лв излизало всичко това което сподели ти и съм се замислил сериозно над този въпрос,а иначе относно геометрията на предницата имаш ли някво инфо за наклони сходимост и тн..че аз бях пуснал тема в дрифт форума но никой нищо не каза..
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Е нали знаеш балкана пази своите тайни
, в общи линии буташ малко кастъра само и камбъра го изравняваш от двете страни със стоийности близки до заводските и горе долу си готов 


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
ах тия балкани бре
иначе като гледам снимката ти на подписа май е от картинг писта хасково тъй ми се струва на мене? 



- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
None написа:ах тия балкани бре![]()
иначе като гледам снимката ти на подписа май е от картинг писта хасково тъй ми се струва на мене?
От Хасково е да, ама тази снимка колата още със старото окачване и ако забелязваш има въпросното потъване на предницата за което ти споменах по назад в темата, там със обикновено спортно окачване, вече е със койловъри и разликата е осезаема в колата

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
забелязвам го потъването да и моята в момента страда от същия сндром на заболяване ама някой ден като порастна и се науча да дрифтирам ще си купя и аз окачване




- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Днес официално изпратихме М10ката на вторични и утре влиза м20 

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
А М10-ката какви възможности има ако знаете.... 

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
VaLy0 написа:А М10-ката какви възможности има ако знаете....
според мен възможностите и са да се продаде изгодно на килограм...сега е скъпо желязото



- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
VaLy0 написа:Нищо не разбираш
Колега много си прав я му кажи че има турбинирани м10б18 - ки, дето вадят по 350 - 400 коня без зор, та да не си помисли некой че тоя двигател не става за нищо, защото ще се обърка леко. viewtopic.php?f=62&t=26757
А на колегата да му честитя колицата и да му пожелая успех с начинанието

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
м10 е минало
иначе е прекрасен двигател ,предпочитам м10 пред е36 316 купе 


bedrock city racing
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани