Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 19 Яну 2011, 12:05

Чай ся да уточним ти с обикновени амортисьори ли искаш да каращ или койловери, щот във стандартния вариант се явява много трудно намирането на достатъчно твърди пружини, а да си играеш с някакви комбинаций и след това да установиш че не става така работата няма смисъл ама ти си знаеш, иначе аз съм фен на билщайна и въобще всички двойно действащи газови амортисьори и не знам кой го измисли това че не поемали добре неравностите :dunno:

П.С. За въпроса на колегата за размера на гумите, ми по презумция колкото пи нисък профил толкова по добре, а това с разпъването на тясна гума на широка джанта се прави пак по измекярщина за да се ползва по висока гума от по масовите размери и като я разпънеш тя да стане по ниска, ама и това си има своите недостатъци, най добре си е джанта да си е по гумата със възможно най нисък профил, или както е народната поговорка "Козата си иска Пръч" :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от VaLy0 » 19 Яну 2011, 12:41

ge_a написа:П.С. За въпроса на колегата за размера на гумите, ми по презумция колкото пи нисък профил толкова по добре, а това с разпъването на тясна гума на широка джанта се прави пак по измекярщина за да се ползва по висока гума от по масовите размери и като я разпънеш тя да стане по ниска, ама и това си има своите недостатъци, най добре си е джанта да си е по гумата със възможно най нисък профил, или както е народната поговорка "Козата си иска Пръч" :mhihi:

Ми да, а и най-красиво изглежда поне за мен, гума с борд 40 висока най-много и да е широка точно колкото джантата, а тея грозотии примерно джанта 9 или 10J с гума 205 на 40-45 :puke: и това щото ако е с широки гуми ще стърже на калниците :shock: а те могат да се раздуят, че им и харесва на хората, шок и ужас :kuku:
ИзображениеБъРзИя ///

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 19 Яну 2011, 14:30

[quote="ge_a"]Чай ся да уточним ти с обикновени амортисьори ли искаш да каращ или койловери, щот във стандартния вариант се явява много трудно намирането на достатъчно твърди пружини, а да си играеш с някакви комбинаций и след това да установиш че не става така работата няма смисъл ама ти си знаеш, иначе аз съм фен на билщайна и въобще всички двойно действащи газови амортисьори и не знам кой го измисли това че не поемали добре неравностите :dunno:

Задължително койловери ще са,няма време и пари за експерименти :mrgreen: А иначе говоримс амо за спортни амортесиори и всичко останало ще е реисинг мания :ok:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 19 Яну 2011, 15:14

Тогава ти препоръчвам това http://www.kayaba.co.uk/catalogue.asp от серията Ultra SR, като цена качество може би е най-евтиното което можеш да намериш, към 250 лв бройката бяха предните и към 180 задните което прави към 900 лв + 150 лв пружини от манията + 300 лв камбърплейти стават 1300 лв, аз лично бих се замислил за решение от сорта на D2 или К-sport с некой друг лв отгоре и да получиш регулируемо окачване ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 19 Яну 2011, 17:56

Ами да то един приятел беше споменал че имал познат който вкарвал Д2 окачване за Е30 за 1400лв излизало всичко това което сподели ти и съм се замислил сериозно над този въпрос,а иначе относно геометрията на предницата имаш ли някво инфо за наклони сходимост и тн..че аз бях пуснал тема в дрифт форума но никой нищо не каза..

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 19 Яну 2011, 18:03

Е нали знаеш балкана пази своите тайни :mhihi: , в общи линии буташ малко кастъра само и камбъра го изравняваш от двете страни със стоийности близки до заводските и горе долу си готов ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 19 Яну 2011, 19:56

ах тия балкани бре :mrgreen: :mrgreen: иначе като гледам снимката ти на подписа май е от картинг писта хасково тъй ми се струва на мене? :)

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 20 Яну 2011, 10:25

None написа:ах тия балкани бре :mrgreen: :mrgreen: иначе като гледам снимката ти на подписа май е от картинг писта хасково тъй ми се струва на мене? :)


От Хасково е да, ама тази снимка колата още със старото окачване и ако забелязваш има въпросното потъване на предницата за което ти споменах по назад в темата, там със обикновено спортно окачване, вече е със койловъри и разликата е осезаема в колата ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 20 Яну 2011, 15:13

забелязвам го потъването да и моята в момента страда от същия сндром на заболяване ама някой ден като порастна и се науча да дрифтирам ще си купя и аз окачване :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от His Shadow » 23 Яну 2011, 0:37

Днес официално изпратихме М10ката на вторични и утре влиза м20 :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от VaLy0 » 23 Яну 2011, 2:37

А М10-ката какви възможности има ако знаете.... :winky:
ИзображениеБъРзИя ///

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 23 Яну 2011, 21:28

VaLy0 написа:А М10-ката какви възможности има ако знаете.... :winky:


според мен възможностите и са да се продаде изгодно на килограм...сега е скъпо желязото :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от VaLy0 » 23 Яну 2011, 22:53

Нищо не разбираш :mrgreen:
ИзображениеБъРзИя ///

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от delas_328 » 23 Яну 2011, 23:43

VaLy0 написа:Нищо не разбираш :mrgreen:

Колега много си прав я му кажи че има турбинирани м10б18 - ки, дето вадят по 350 - 400 коня без зор, та да не си помисли некой че тоя двигател не става за нищо, защото ще се обърка леко. viewtopic.php?f=62&t=26757

А на колегата да му честитя колицата и да му пожелая успех с начинанието :bowdown:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ///ivanE30 » 24 Яну 2011, 0:22

м10 е минало :yes: иначе е прекрасен двигател ,предпочитам м10 пред е36 316 купе :mhihi:
bedrock city racing

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook