Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- walchoos
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 2.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: олд скуул карс
- Мечтае да кара: някви 3-ки
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Да газта е оправдание на това ако нямаш пари да караш на бензин, ама явно всички тука в тоя форум сте големи паралии и разбирачи 

- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Няма кво да се спори и да се оплаква някой. Ако ти е нова и читава колата е глупост да й сложиш газ ама на няква 15-20+ годишна таратайка 150 коня (примерно), която харчи колкото една s-класа 270 коня 2010г (примерно) , някак си звучи смешно и глупаво да си хвърляш парите, като може и по-евтино да ти излиза. 



Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
kokala написа:Няма кво да се спори и да се оплаква някой. Ако ти е нова и читава колата е глупост да й сложиш газ ама на няква 15-20+ годишна таратайка 150 коня (примерно), която харчи колкото една s-класа 270 коня 2010г (примерно) , някак си звучи смешно и глупаво да си хвърляш парите, като може и по-евтино да ти излиза.
Не това е смешното! Смешното е, че караме коли без да можем да си го позволим, без да имаме нужда от тях и само защото е станало модерно да имаш кола...
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Мармот написа:kokala написа:Няма кво да се спори и да се оплаква някой. Ако ти е нова и читава колата е глупост да й сложиш газ ама на няква 15-20+ годишна таратайка 150 коня (примерно), която харчи колкото една s-класа 270 коня 2010г (примерно) , някак си звучи смешно и глупаво да си хвърляш парите, като може и по-евтино да ти излиза.
Не това е смешното! Смешното е, че караме коли без да можем да си го позволим, без да имаме нужда от тях и само защото е станало модерно да имаш кола...
Тъжното е, че скоро няма да можем да си позволим да имаме коли


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Колко ги караме
Паметници 



When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
kokala написа:Щом ги караме значи можем да си го позволим.
не се ли циганеше ти за една тръбичка, която беше 20 кинта?
Tux0 Ca !


- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
SpUd3r написа:kokala написа:Щом ги караме значи можем да си го позволим.
не се ли циганеше ти за една тръбичка, която беше 20 кинта?
Не съм се циганил за тръбичката мислех, че се сваля с голям зор...

Всеки говори без да знае...


- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Не е заради храната, не знаех, че се сваля за две минути ама те вместо да ми обяснят почнаха да хранят. А и ми писна да я сглобявам и разглобявам... иначе и аз предпочитам да са читави частите за да съм спокоен.. стига спам вече.


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Да газта е оправдание на това ако нямаш пари да караш на бензин, ама явно всички тука в тоя форум сте големи паралии и разбирачи
Що треа определяш човека по това на какво кара. Ти си караш на газ - значи имаш пари колкото мен, щот си спестил, начи си паралия, ама понеже си турил и газова защото знаеш, че така ще е по-добре за теб и колата ти, тогава и ти си разбирач дори повече от мен...
Извода от твоя пост е: Всички на тоя свят сме паралии и разбирачи.
Няма кво да се спори и да се оплаква някой. Ако ти е нова и читава колата е глупост да й сложиш газ ама на няква 15-20+ годишна таратайка 150 коня (примерно), която харчи колкото една s-класа 270 коня 2010г (примерно) , някак си звучи смешно и глупаво да си хвърляш парите, като може и по-евтино да ти излиза.
Ти ми се смееш и ме наричаш глупак затова, че карам на бензин ли?!
П.С. "Удоволствие от шофирането" не е равно на "алтернатива за преместването"!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
KPETEH написа:....................
П.С. "Удоволствие от шофирането" не е равно на "алтернатива за преместването"!
Ами за да имаш още по-голямо удоволствие от шофирането си сложи инжекцион с течна фаза пропан-бутан. Бензина от колонката в никаъв случай не е най-удоволетворяващото гориво. Нито е с по-голямо октаново число, нито е по-калоричен от течния пропан-бутан. Виж ако караш с някакъв спешъл 120 октанов бензин е друга работа.
Честно казано не мисля, че от меренето на "горивото" има някакъв смисъл и полза за някой от пишещите! Не знам защо винаги трябва да има някой, който да убеждава другата страна, че не е наясно с нещата.
BTW: понеже много пъти се споменава как газта "скапва" двигателя и как е "по-лошо" гориво някой има ли аргументи някакви по-научни или го караме на преразкази на истории от стари майстори?
pacoigra4a написа:здравейте,искам да попитам някои слагал ли е на БМВ320 ГИ-ТОМАSETTO? Един приятел ми препоръча един "маистор"-той ми вика няма проблем,ще стане за 1250лв.томаsetto италианска,каза че имало по скъпа БРЦ ,но нямало смисъл да се набутвам,а с томаsetto ще върви като самолет. ..........................................................
Защо колата на няколко пъти не запали след като ми сложи газта
и правилно ли е дето ми вика,че трябвало да я остави на ниските убороти да преминава на бензин да не гаснела?
трябва ли да се чува да брамчи почти като трактор като е спряла колата?
Какъвто ще да е инжекциона и изпарителя колата трябва да може да работи нормално във всички режими !!! Връщай я за доработка ако не да си я сваля и да ти връща парите!
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Ами нагорелите клапани са в следствие от много доброто действие на газта над двигателя. Газта изгаря при по-висока температура от бензина и т.н. Да не говорим какво става с периферните устройства по двигателя - ламбда сонда, дебитомер когато не е ГИ и т.н.
Според мен е излишно да се дискутира става ли или не става гЪзта. Са тия неща са дъвкани безкрайно.
Според мен е излишно да се дискутира става ли или не става гЪзта. Са тия неща са дъвкани безкрайно.

- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Колега хубаво е нещата, като ги дъвчете от време на време да ги изплювате и да проверявате какво точно сте дъвкали до момента!
Сега да Ви кажа някой елементарни неща. Ако температурата на изгаряне на газта принципно при всякакви условия е по-висока от тази на другите горива то би трябвало и налягането в цилиндъра да е по-голямо от там въртящия момент да е по-голям и съответно крайната мощност ще бъде по-голяма! Да но това нещо така и не се случва.......
Ако обаче вместо да се дъвчат разни неща или иначе казано по-малко се говори и повече се чете в един момент ще се открие, че температурата на горене на газовите горива ( пропан-бутан и метан че има и доста други горива ) е по-ниска със 100-200 градуса от тази на нафтата и бензина! Едно линкче да не сме голословни http://en.wikipedia.org/wiki/Adiabatic_ ... emperature .
И ся какво стана? Малко, като нашите политици криза няма, най-малкия дефицит в Европа пък най-бедната държава в Европа ..........
Обаче ако питам теб колега или, който и да е газаджия има да ми разправяте за по-високи температури на горене, за ерозия на клапани и легла, мазане на клапани и легла, охлаждане на клапани и легла и какви ли не други глупости.
Така и така сме тръгнали дайте да разбием още един мит : https://www.google.bg/search?q=burned+v ... 80&bih=862
Като цъкнете на този линк ще видите безброй снимки на изгорели клапани айде някой да намери някъде там поне една снимка на двигател работил с газово гориво. Истината е че огроманата част са на двигатели никога не виждали газово гориво. Ако отидете до някой майстор, който прави глави и го попитате на какви глави най-често се правят клапани легла и тн. ще разбрете, че най-много се ремонтират глави на дизели, след това на бензини и тук-таме някоя на двигател ползван на газ. Всъщност при дизелите се топят и бутала, а при бензините направо стават на парчета
.
И защо това е така? Ами защото основното нещо при двигателя с вътрешно горене не е с какво гориво ще работи и неговата температура на горене, а да се получи правилната горивна смес, която да се запали и да изгори колкото е възможно по-пълно за необходимото време. Ето тук се крие ключето от бараката и от разликите в тези процеси основно зависи температурата на горене, реалната мощност ( вървене ) и здравето на двигателя.
Неправилната горивна смес не може да се компенсира по никакъв начин и ако не се отстрани на време двигателя се разрушава! При бензините и дизелите това се случва при повреда в запалване, компресия и впръскване или при тунинг. При газифицирани двигатели за работа на газ това се случва основно от неправилно дозирано гориво.
Та ако искате може да спрете да дъвчете и да си намерите кадърни хора, които да ви свършат работата!
Сега да Ви кажа някой елементарни неща. Ако температурата на изгаряне на газта принципно при всякакви условия е по-висока от тази на другите горива то би трябвало и налягането в цилиндъра да е по-голямо от там въртящия момент да е по-голям и съответно крайната мощност ще бъде по-голяма! Да но това нещо така и не се случва.......
Ако обаче вместо да се дъвчат разни неща или иначе казано по-малко се говори и повече се чете в един момент ще се открие, че температурата на горене на газовите горива ( пропан-бутан и метан че има и доста други горива ) е по-ниска със 100-200 градуса от тази на нафтата и бензина! Едно линкче да не сме голословни http://en.wikipedia.org/wiki/Adiabatic_ ... emperature .
И ся какво стана? Малко, като нашите политици криза няма, най-малкия дефицит в Европа пък най-бедната държава в Европа ..........
Обаче ако питам теб колега или, който и да е газаджия има да ми разправяте за по-високи температури на горене, за ерозия на клапани и легла, мазане на клапани и легла, охлаждане на клапани и легла и какви ли не други глупости.
Така и така сме тръгнали дайте да разбием още един мит : https://www.google.bg/search?q=burned+v ... 80&bih=862
Като цъкнете на този линк ще видите безброй снимки на изгорели клапани айде някой да намери някъде там поне една снимка на двигател работил с газово гориво. Истината е че огроманата част са на двигатели никога не виждали газово гориво. Ако отидете до някой майстор, който прави глави и го попитате на какви глави най-често се правят клапани легла и тн. ще разбрете, че най-много се ремонтират глави на дизели, след това на бензини и тук-таме някоя на двигател ползван на газ. Всъщност при дизелите се топят и бутала, а при бензините направо стават на парчета

И защо това е така? Ами защото основното нещо при двигателя с вътрешно горене не е с какво гориво ще работи и неговата температура на горене, а да се получи правилната горивна смес, която да се запали и да изгори колкото е възможно по-пълно за необходимото време. Ето тук се крие ключето от бараката и от разликите в тези процеси основно зависи температурата на горене, реалната мощност ( вървене ) и здравето на двигателя.
Неправилната горивна смес не може да се компенсира по никакъв начин и ако не се отстрани на време двигателя се разрушава! При бензините и дизелите това се случва при повреда в запалване, компресия и впръскване или при тунинг. При газифицирани двигатели за работа на газ това се случва основно от неправилно дозирано гориво.
Та ако искате може да спрете да дъвчете и да си намерите кадърни хора, които да ви свършат работата!
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Газов Инжекцион на 318is или 320i... e30
Vasko_BP написа:....................Да не говорим какво става с периферните устройства по двигателя - ламбда сонда, .....................
Според мен е излишно да се дискутира става ли или не става гЪзта. Са тия неща са дъвкани безкрайно.
Аууу как съм забравил да спомена и за ламбда сондата

Съвсем друг е въпроса че на хората не им пречи да си карат колите с умрели сонди на бензин и да димят и чадят и като тръгнат да си слагат ГИ се окаже, че няма настройване колата. Същото се отнася и за оригиналните кабели и свещи

65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани