Кой е по добрия мотор М10 или М40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
[steeN] написа:
318i M40 187 km/h
318i M10 184 km/h
да не съм голословен де...
но и с няколко килограма по лек, но няма значение като цяло
според мен каквото и да говорим М10 е значително по дарако устойчив от М40-то лошото е, че трудно се намират куците 20 годишни дебитомери
а към колегата не си заслужава усилието и вренето, от М40 кън М10 е освен ако не съска
Последна промяна terziev на 19 Юни 2009, 1:43, променена общо 1 път
- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
според мен си заслужава м20 да сложиш карам м10 возя се секи ден в м20 на един фр и според мен м20 е по добрата игра за теб особено кат има предвид че е комби 

всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
alpina-ma6inata написа:...
мисълта ми беше, че концепцията е уникална за времето си, но я има само защото не са имали необходимата електроника за да елиминират всички пружинки и мембрани, с които наглсяват различните режими на работа. не мисля, че има много коли останали с такава горивна система и сигурно е ад да се ремонтира такова нещо.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
поздрави от Сливен
тук имаме 2 м10-ки който вървят значително по добре от м40
ама има и 5 м10-ки който са пълни гробове
пак ще ви кажа има значение поддъжката ... не може само да се кара ... разберете го ... 7 месеца си карал мотор след смяна на кобилици и вал ... и съм сигурен че си бил предупреден още като си го правил че ще дойде време за повдигачи и клапани ... добавки ръгаш здраво нали ? иначе м40 няма как да сцепи клапан ... гарантирам ти ! при положение че м40 се слага на е30 е34 е36 помисли дали е скапан мотор... всички повреди са доведвни от кофти експлоатация на мотора ... няма как да износи вал ако маслото е сменяно навреме, ако си сипвал правилните масла за тоя мотор /а не приста или м10д/
моята е на 221 000 км и работи сравнително читаво а да вървиш срещу развитието ... от м40 към м10 е Доста нелогично ...
ревизирай си мотора и ще те кара още 20 години, а ако вземеш м10 започват проблемите с кардани ск. кутии, инсталации бензинови магистрали, табло и т.н. и т.н.
ако зависи от мен - ремонт на м40-то и газ колкото може след 3000 км разработка !!!
тук имаме 2 м10-ки който вървят значително по добре от м40
ама има и 5 м10-ки който са пълни гробове
пак ще ви кажа има значение поддъжката ... не може само да се кара ... разберете го ... 7 месеца си карал мотор след смяна на кобилици и вал ... и съм сигурен че си бил предупреден още като си го правил че ще дойде време за повдигачи и клапани ... добавки ръгаш здраво нали ? иначе м40 няма как да сцепи клапан ... гарантирам ти ! при положение че м40 се слага на е30 е34 е36 помисли дали е скапан мотор... всички повреди са доведвни от кофти експлоатация на мотора ... няма как да износи вал ако маслото е сменяно навреме, ако си сипвал правилните масла за тоя мотор /а не приста или м10д/
моята е на 221 000 км и работи сравнително читаво а да вървиш срещу развитието ... от м40 към м10 е Доста нелогично ...
ревизирай си мотора и ще те кара още 20 години, а ако вземеш м10 започват проблемите с кардани ск. кутии, инсталации бензинови магистрали, табло и т.н. и т.н.
ако зависи от мен - ремонт на м40-то и газ колкото може след 3000 км разработка !!!

- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
RokFort написа:Добре ако мога да избирам между М10Б18 М40Б18 М20Б20 от кой ще получа здрава механика ,безпроблемна електроника и тиха и стабилна работа?
Всеки ако е поддържан добре, иначе и м20 си трака и м40 си трака .. м10 не съм имал.
За газчица м20 на газ или не върви или харчи х2,х3 газ за да върви.

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- bavarcheto.su11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Густо майна филибето на типето путки фраж
RokFort написа:SammY написа:Колега тъй и тъй си се решил да влизаш в филм , защо не помислиш за за 6 сериен сериалили поне м42 ако не ти се разправя нз калпав ли е тоя м10 , но ми се струва че върви по малко от м40 ( поне тоя дето аз съм карал)
п.п.Нали скоро беше си правил главата , сигурен ли си че е тя а не нещо др като биелен лагер примерно...
Колега смених вал и кубилици на моя мотор и сега се разтракаха хидравличните повдигачи и един клапан ми е дал фира и мотора боботи на ниските.
За няма и 7 месеца пак ме вкара в разходи ,отделно някои вакум се ебава и не мога да го открия мами*ата му.![]()
.
така правят М40-ките


...
И аз да кажа наколко неща. Карал съм итрите мотора-М40Б18,М10Б18,М10Б21.
М40Б18 е дългоходов мотор (спрямо М10 и М20) със много приятен въртящ момент в ниски обороти. Това го прави много готин за градско каране. М20ката е много късоходова и в ниски обороти я няма никаква.М40ката хвърля вала и не случайно М43 е с ролерчета.Електрониката създава малко повече проблеми при работа на газ-дебиломери, стъпкови моторчета, празни обороти и т.н.
М10Б18 е късоходов мотор. Нищо особено като динамика. По-зле от М40Б18 като динамика. Железен от към изработка (говоря за инжекционните модели), няма проблеми на газ. Повечето нямат ламда сонда , въпреки че аз съм имал такъв с ламда. Непретенциозен като цяло.По лесен за подръжка от М40.
М10Б20+++ Дългоходовия брат на Б18ката. Страхотен въртящ момент в ниските обороти. Идеален за градско каране.По силен от М40Б18, с по-добра динамика. Като цяло най-добрия мотор от изброените. С много спортни разработки на неговата база. Едни от най-силните такива мотори- 2 литра -240к.с. разбира се това е един много скъп и подготвен мотор.
Като цяло спортни разработки върху М40 почти няма в атмосферен варянт. М 10 има множество.
Това е моето мнение. Другото опира до пари. Гледай какво можеш да направиш с ХХХ пари. Всеки един от тези мотори е отличен ако е сервизиран-спецялно за твоите цели. Най малко грижи на газ ще имаш с М10ка. Ако имаш пари-събери М10Б20 с инжекцион, това за мене е най-добрия варянт. Мога и да ти кажа на Л.С. от къде може да купиш чаркове за него. Ако го събереш със нови лагери,сегменти,семеринги,гарнитури ще ти стъпи поне 6-7-8 000 лева и това ако го събираш сам. Така че не знам колко са ти парите като цяло. Щото работа се върши с пари, с пръдня боя не става.
М40Б18 е дългоходов мотор (спрямо М10 и М20) със много приятен въртящ момент в ниски обороти. Това го прави много готин за градско каране. М20ката е много късоходова и в ниски обороти я няма никаква.М40ката хвърля вала и не случайно М43 е с ролерчета.Електрониката създава малко повече проблеми при работа на газ-дебиломери, стъпкови моторчета, празни обороти и т.н.
М10Б18 е късоходов мотор. Нищо особено като динамика. По-зле от М40Б18 като динамика. Железен от към изработка (говоря за инжекционните модели), няма проблеми на газ. Повечето нямат ламда сонда , въпреки че аз съм имал такъв с ламда. Непретенциозен като цяло.По лесен за подръжка от М40.
М10Б20+++ Дългоходовия брат на Б18ката. Страхотен въртящ момент в ниските обороти. Идеален за градско каране.По силен от М40Б18, с по-добра динамика. Като цяло най-добрия мотор от изброените. С много спортни разработки на неговата база. Едни от най-силните такива мотори- 2 литра -240к.с. разбира се това е един много скъп и подготвен мотор.
Като цяло спортни разработки върху М40 почти няма в атмосферен варянт. М 10 има множество.
Това е моето мнение. Другото опира до пари. Гледай какво можеш да направиш с ХХХ пари. Всеки един от тези мотори е отличен ако е сервизиран-спецялно за твоите цели. Най малко грижи на газ ще имаш с М10ка. Ако имаш пари-събери М10Б20 с инжекцион, това за мене е най-добрия варянт. Мога и да ти кажа на Л.С. от къде може да купиш чаркове за него. Ако го събереш със нови лагери,сегменти,семеринги,гарнитури ще ти стъпи поне 6-7-8 000 лева и това ако го събираш сам. Така че не знам колко са ти парите като цяло. Щото работа се върши с пари, с пръдня боя не става.
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
m10... около 3 години издивателствахме с кумеца над него... ами до момента никакъв ремонт не му е правен и жена му си го кара по цял ден спокойно.
м40-ки съм карал доста и честно да си кажа изобщо не ме впечатлиха с кой знае каква по-голяма динамика от м10-ката.
м20б20 си е издражлив мотор също,но разхода му е повечко и не е много за предпочитане.
В момента търся м10б20 за да си спретна с него една евридейка и да си реша проблемите.Никакви проблеми на газ,повера му за градска кола е достатъчен
м40-ки съм карал доста и честно да си кажа изобщо не ме впечатлиха с кой знае каква по-голяма динамика от м10-ката.
м20б20 си е издражлив мотор също,но разхода му е повечко и не е много за предпочитане.
В момента търся м10б20 за да си спретна с него една евридейка и да си реша проблемите.Никакви проблеми на газ,повера му за градска кола е достатъчен

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
М40 като изключим проблема с вала който напоследък е лесно решим с части 2ра употреба или евтини нови във всичко останало превъзхожда М10 - по лек е ,ПО ИКОНОМИЧЕН ( никой не го спомена до сега а е важно ) с по голям въртящ момент и малко по мощен .. ангренажния ремък не знам какво ви притеснява - ако трябва да сменям ангренаж предпочитам да е ремък .. по зле е от верига но на тия години ако е верига може да се е пораздрънчала вече ..
Аз обаче бих си присадил М42 като ще си присаждам нещо на Е30 ,или М20Б25 още по добре
Аз обаче бих си присадил М42 като ще си присаждам нещо на Е30 ,или М20Б25 още по добре
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
[steeN] написа:alpina-ma6inata написа:...
мисълта ми беше, че концепцията е уникална за времето си, но я има само защото не са имали необходимата електроника за да елиминират всички пружинки и мембрани, с които наглсяват различните режими на работа. не мисля, че има много коли останали с такава горивна система и сигурно е ад да се ремонтира такова нещо.
За оправянето не знам. Аз в момента имам такава инжекция и не съм търсил къде да ми я правят. А иначе като цяло не знам много коли да ползват механични инжекции. Иначе специално за Кюгелфишера знам, че си е помпа с доста високо налягане, не е капризна и доставя доста прилична мощност на колата.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
аз за сега карам м 10 мотор с инжекцийка- карам го на газ -колата ми е ежедневка и навъртам около 400 килеметра на седмица
наистина въртящия момент на ниски обороти е малък -независимо дали съм на газ или на бензин
при мен като падне под 2000 доста трудо ускорва но след 2000 вече поема добре -това е от 3-та нагоре
купето се пълни с досадни вибрации които дразнят когато изкам рязко да ускоря на висока предавка от ниски обороти
най-дрре се чувства този мотор от 2500 до към 4800 оборота-там му е пауъра
за тишината - моя е доста тих-има го шума от клапаните ,но е в рамките на нормалното - дори ме кефи това цъкане(на големи клапани дзък дзък яко...) - като музика за ушити е
определено гласувам за м10 си мотор - първо защото е мой
второ за сега не ме е подвеждал
трето - дизайна мекефи - тая закръглена тиква е много секси както каза една позната
четвърто не ми гори масло
пето разхода ми е 10 кинта газ на 100 килеметра смесен цикъл
което е добре
наистина въртящия момент на ниски обороти е малък -независимо дали съм на газ или на бензин
при мен като падне под 2000 доста трудо ускорва но след 2000 вече поема добре -това е от 3-та нагоре
купето се пълни с досадни вибрации които дразнят когато изкам рязко да ускоря на висока предавка от ниски обороти
най-дрре се чувства този мотор от 2500 до към 4800 оборота-там му е пауъра
за тишината - моя е доста тих-има го шума от клапаните ,но е в рамките на нормалното - дори ме кефи това цъкане(на големи клапани дзък дзък яко...) - като музика за ушити е
определено гласувам за м10 си мотор - първо защото е мой
второ за сега не ме е подвеждал
трето - дизайна мекефи - тая закръглена тиква е много секси както каза една позната
четвърто не ми гори масло
пето разхода ми е 10 кинта газ на 100 килеметра смесен цикъл
което е добре
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
alpina-ma6inata написа:...
мда, виждал съм Е30ки с механична ижекция и други коли също... много механични части, много места от където може да се появят течове. може кюгелфишера да е мерцедеса на тази горивна система. много ще ми е интересно да го видя това чудо от 71ва и да не са сменяни неща по него пък било и от чисто любопитство

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани