защо м3 е30 е 4 цилиндрово
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
liort написа:Бреииии колеги колко са изчерпателни някои от вас, направо да ви завиди човек. Не мога да разбера защо като не знаете или сте толкоз компетентни , че чак се правите на незнаещи, серете в темата на човека?
Когато за друго не ги бива, така ще я оплескат темата на човека. Обяснението е елементарно и просто. Имаше една друга тема, озаглавена нещо от вида"искам и аз такова Е30". И на снимката се вижда как някой си монтирал двигател S38, с ходов обем 3600,или 3800 кубика, който се слага на М5, Е34. В тази тема се включих и с много саркастичен тон опитах да обясня защо този огромен като обем, дължина и тежест двигател изобщо не е съвместим с Е30. Някой който има желание може да я прочете. В отговор получих само нападки и обвинения в некомпетентност



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
я си карай иеска и не се обяснявай

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Illusion написа:plradev написа:А всъщност причината не е ли била заради ограничението обем на мотора-брой цилиндри в някой страни.Поне нещо такова съм чувал за Италия и няколко други държави.Верно е хубаво някой запознат да обясни
Това важи само за 320ис - заради данъци и т.н. в Италия и Португалия май.
Според теб като важи само за италианската М тройка 320is, защо другия вариант на същия двигател, при същата мощност е 2.3 кубика и само 4 цилиндъра?
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Юзър написа:я си карай иеска и не се обяснявай
Юзър, ти юзър, мераклия, или сеирджия си на подфорумите? Като ти се кара y-еска, пожелавам ти да я караш, но не като юзър, а като "горд собственик". Имам чувството, че като юзър можеш да използваш всичко останало, освен сивите си клетки. Предполагам се досещаш какво намеквам?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
ивчо3 написа:Юзър написа:я си карай иеска и не се обяснявай
Юзър, ти юзър, мераклия, или сеирджия си на подфорумите? Като ти се кара y-еска, пожелавам ти да я караш, но не като юзър, а като "горд собственик". Имам чувството, че като юзър можеш да използваш всичко останало, освен сивите си клетки. Предполагам се досещаш какво намеквам?
модераторите да ме извинят ама не се сдържах




- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
ивчо3 написа:liort написа:Бреииии колеги колко са изчерпателни някои от вас, направо да ви завиди човек. Не мога да разбера защо като не знаете или сте толкоз компетентни , че чак се правите на незнаещи, серете в темата на човека?
Когато за друго не ги бива, така ще я оплескат темата на човека. Обяснението е елементарно и просто. Имаше една друга тема, озаглавена нещо от вида"искам и аз такова Е30". И на снимката се вижда как някой си монтирал двигател S38, с ходов обем 3600,или 3800 кубика, който се слага на М5, Е34. В тази тема се включих и с много саркастичен тон опитах да обясня защо този огромен като обем, дължина и тежест двигател изобщо не е съвместим с Е30. Някой който има желание може да я прочете. В отговор получих само нападки и обвинения в некомпетентност![]()
![]()
. Първо: двигателния отсек на Е30 е много къс за подобен двигател, въпреки, че може да се намести, центъра на тежестта му е пред напречната греда на предното окачване. Самият мотор тежи без колектори, спомагателни агрегати и работни течности 150 кг. С поставен акумулатор, радиатор и всичко по него тежестта отива към 200 кг, като остовната тежест както казах е изнесена пред гредата. Самата предница става прекалено тегава, а задницата олеква. И не само това. Разпределениено на масата по оси рязко се влошава: над 60% отива на предния мост, а под 40% на задния. Дори при М40 двигатели малко над 50% се пада на предната ос. Говорим за kerb weigth. Повече от ясно е, че за автомобили със задно предаване компромис с това не се прави. Една такава модифицирана Е30 може само да пили гуми на старт и нищо повече. Ако сте забелязали всички автомобили предназначени за състезания със задно предаване и двигателен отсек в предната част, двигателят е силно изтеглен назад, под капака могат още 3 да се сложат, но разбираемо е защо не се прави. Поради тази причина се слагат V-образни и бокстерови двигатели, за да се премести назад и снижи центъра на тежестта. Разбира се, че няма никакъв проблем да е шестак, редови, но по-късият и лек двигател с по-голяма мощност, придава и много по-голяма устойчивост. Дано някой ми разбере от писанията.
Най сетне нещо което да има лигика

Критика се приема
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Да колега има лИгИка но са мо на теория,защо?:колко от вас са отваряли капака на волга газ 24 за да видят разположението на двигателя спрямо предният мост и колко от тях са кара ли такъв автомобил?искам да чу я да ли му се "върти задницата "и да ли е стабилен в завой.и още колко от вас са запознати с конструкцията на на автомобил "алфа ромео"-"жулиета"и защо аз успях да се поднеса с такъв автомобил щом съединителя и кутията и дифа са отзад
да кардана след стартирането на мотора започва да се върти.така е направена за по голяма стабилност но уви.....нъцки.

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
ивчо3, а за Е30 333i с М30 двигател, дет се е произвеждала за Южна Африка какво можеш да ни споделиш 

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Valentin_Peev написа:ивчо3, а за Е30 333i с М30 двигател, дет се е произвеждала за Южна Африка какво можеш да ни споделиш
че баланса е утишъл на майка си в п....та

- PaRaBoliC
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: Е30 туряга
- Детайли за колата: мнооо бърза
ivcho3 мисля 4е не си много прав за тая работа с разположението, с достатъ4но мерак ще успееш и пропелер да събереш в е30ката. а по въпроса 4cylM vs. 6cyl - мисля си , което мигновено означава че не съм се ровил ама хич, 4е при s14 се използват по широки бутала с по къс ход, коет озна4ава по висо4ки оборотки , не мисля като някои от предните колеги 4е заради баланса понеже 6 цил. има по харен баланс от 4 цъл (все пак 4упките на 4 са на по 180 град. пък на 6 съл на 120град. - по малко тежести разположени по равномерно по една окръжност винаги ще се по балансирани от 2 по големи по на рядко) мисля 4е и посукващия момент на 6 цил. колянов вал играе голяма роля - по дълго по се су4е. дължината е в пряка зависимост с усилиятана посукване. друго, при 6 цил може да е с половин литър по малко от 4цъл на М но пък имаш още 1000 кила желязо в бутала, балове - разпред. и колянов и клапании да развъртиш. пфффф маи много глупости наприказвах, ако не съм прав поправете ме, сигурно е така иначе можеше да съм коструктор в мюнхен, но си мисля че поне съм близо до истината.
нека и аз се вклю4а.с разли4ните мотори се целят разли4ни неща..колко е по голям броя на цилиндрите толкова е по балансиран мотора толкова пове4е то4ки на отбльскван има..така това с хода на буталото и диаметьрьт има важност.по мальк ход по високи обороти.и друго има зависимост между броя на цилиндрите вида гориво и обемьт на мотора..да може да се направи v 8 или 12 цилиндров при обем 2000 куб/см но няма да е ефективен..не забравяите 4е самия двигател като сбор от механизме сьщо консумира 4аст от произведената от него енергия.двигателите с по малко цилиндри са и по високоборотни..сложно е да се обясни..някаде мисля 4е по дискавьри 4анел бях гледал предаване за двигателите с крис бари и тои беше казал 4е преди време са проектирали двигател 4000см които е 4 цилиндьра и не го пускат в деиствие сега защото ще се саморазруши вибрациите биха големи и тои би се саморазрушил 1000кубика на цилиндьр..в което има резон..мисля 4е конструкторите се придьржат кам златна зависимост между цилиндри и обем
нека някои друг да се изкаже какво мисли

75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани