Отново! Е30-32? ti , Вайълет... да поразкърша снага..!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Ел. помпа от какво ще е?
На какви пари се намират?
Много е полезна иначе.
Незнам дали сте забелязвали, но при мен след ръчкане ако не охладя мотора добре
след, като загася при стрелка точно посредата след 1 мин е на следващата черта.
И пала пак да превърти водата да охлади.
На какви пари се намират?
Много е полезна иначе.
Незнам дали сте забелязвали, но при мен след ръчкане ако не охладя мотора добре
след, като загася при стрелка точно посредата след 1 мин е на следващата черта.
И пала пак да превърти водата да охлади.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
GRINGO написа:Ел. помпа от какво ще е?
На какви пари се намират?
Много е полезна иначе.
Незнам дали сте забелязвали, но при мен след ръчкане ако не охладя мотора добре
след, като загася при стрелка точно посредата след 1 мин е на следващата черта.
И пала пак да превърти водата да охлади.
Има вариянт да е от печка от е39 е38 е46 които имат печка и такава помпа или нещо друго примерно незнам обаче дали същата ще има достатъчно дебит
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
на някой е34ки ги има..ама повечето са на ждреп....а тва с проблема на вдигането на температура след загасен мотор е от неподходящ датчик или перка

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Разводнихме темата ама то по принцип е по добре перката да работи и когато е загасена колата демек да не е вързана към контакта
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
точно тва е намерението ми. не през контакт ,а през цека и през датчик. намерил съм и Е39кова и Е34кова. една от двете ще влезе вътре.
опита показва ,че с тая помпа се спестяват много проблеми точно след спиране при гранични режими.
опита показва ,че с тая помпа се спестяват много проблеми точно след спиране при гранични режими.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Явор написа:на някой е34ки ги има..ама повечето са на ждреп....а тва с проблема на вдигането на температура след загасен мотор е от неподходящ датчик или перка
Не си прав.
Тоя проблем го имат всички двигатели с конфигурация алуминиева глава и чугунен блок.
Понеже алуминият се охлажда много по-бързо от чугуна, водата отнема
температурата на главата много по-бързо отколкото отнема температурата на блока.
При нормална работна температура, ако главата е примерно 90 градуса, блока ще е 100.
Когато загасиш мотора и циркулацията спре температурите на блока и главата започват да се изравняват.
Следователно температурата на глава се покачва.
А иначе ел. перката задължително трябва да има директно захранване.
Както и помпата ако има такава.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
незнам,ама мойте нямат такива проблеми,а и на всички перките са през ключа

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
а кво пречи нещо да се подобри ако може да се подобри!? аз не виждам проблем.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Гюнтер е измислил виското и ел.перката на 2 степени в по ранни градуси..тези неща като са читави няма проблем..на бмв маторя си му трябва по ранно обдухване,камо ли като е с мурбо 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Еми при мен е директно и датчика ми е 88 1 ва степен на 92 втора и стрелката никога не ми е мърдала от средата а това че веее след като е угасена колата за мен не е проблем сега друг е въпроса ако се сложи датчик дето пуска перката малко преди завиране тогава вече не е добре даже 2 рата степен при мен се е включвала 2 пъти иначе сами 1 ва върши работа ама пак казвам трябват сметки с перки и датчици ,ако е йеска е лесно слага се от е36 м43 ел перката барабар с радиатора и датчика ама при м20-ката нема место....
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
той гюнтер изобщо не е очаквал ,че некой ще надува М20 и човека си е сметал за режими на обикновен мотор. нещо, което е направено читаво и е сметнато читаво ,без да преохлажда си е се по-добре..
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
мислиш ли,че не е мислил за турбо матори
.....а колегата по горе..това са грешните
няма как да не увира с датчик над 90...точка на кипене и т.н. 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Явор написа:мислиш ли,че не е мислил за турбо матори.....
със сигурност мисля ,че като е слагал М20В25 или 27 в Е30 изобщо не се е съобразявал ,че някой ше реши да слага турбо, компресор или каквото и да е друго на тоя мотор. никой не прави стокови мотори с мисълта ,че някой ще ги тунингова и поради тая причина не залага неща ,които биха били нужни при тунинговане... със сигурност.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
принципно е така, обаче тея мотори са с огромен ресурс, и това позволява някои интервенции, като горепосочените
...
сега да не даваме за пример мобил е30-то м20 с милиона и половина километри, дето всичко му било в допуски след като го разглобили и премерили...
от друга страна защо пък да не го дадем ...

сега да не даваме за пример мобил е30-то м20 с милиона и половина километри, дето всичко му било в допуски след като го разглобили и премерили...
от друга страна защо пък да не го дадем ...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
ти не си сигурен какво си срал преди 20мин. А си сигурен с какво се е съобразявал Гюнтер
айде няма значение вече...споделих впечатления от краткия ми личен опит
дерзай си там и с това да приключи темата, охлаждане на бмв мАтори..ама нали ги има по 500лв... тъй, че това не е проблем
ово стандарт..ебеш и фърляш
..
то тва се отнася и за младежа по-горе с формулите за чугуна VS халумина
...лека и спорна..няма да Ви се меся повече




то тва се отнася и за младежа по-горе с формулите за чугуна VS халумина


...лека и спорна..няма да Ви се меся повече


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани