някой да има ел. схеми на л-джетроник за ключ.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- texas_jack
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: София
- Кара: е39
обади се ,ще пробжаме с моите диузи,а маи имам и един такав клапан можем да,пробваме поне,на л.с. или 0888 288 243 

преди да дадеш газ помисли
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re:
bawareca написа:^^Колд старт инжектора работи от 0 до около 40 сек. в зависимост от околната температура.Клапана за който говорим при М10 е биметална пластина която като е студена пропуска допънителен въздух за мотора и с покачването на температурата намалява и накрая спира този доп.въздух
^За проблема:като миказа 4е трудно пали на топло първо помислих за температурния датчик,но тогава мотора ще работи лошо при всички режими.Според мен при теб има два отделни проблема които трябва да се разраничат.Едно от нещата които се сещам за проблема с топлото палене е възможно дюзите да не могат да задържат налягането на бензина и когато мотора не работи да се"изпикават"в колектора.Когато палиш колата се чувства задавена,трябва да върти много докато запали и няколко секунди ще пуши като икарус,после изчиства.
Изрових тази тема от гроба за да я заключа .
Проблемите се оказаха наистина два:
1 биметалната пластина не работеше коректно.
2 дебитомера е с разхлабена ппужина и дави, а явно си има и лоши сектори.(този мотор не пали без дебитомер).
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: някой да има ел. схеми на л-джетроник за ключ.
хубаво е щом се откриват проблемите за 4-5 години

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани