кое е по добро 318is vs 320i
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Моето мнение-всичко зависи колко пари имаш и какво ще намериш на пазара!Всички знаеме че хубаво и пазено BMW се намира трудно! Е30 вече са на сериозни години и манияците като нас не си продават добрите коли-при всички положения и двата модела са готини! Която и да си купиш ще си доволен| но си искат своето| Успех
кое е по добро 318is vs 320i
от това което гледам 320 е с по голяма подкрепа въпреки ,че така и не се разбра кое върви по добре за мен сащо смятам 320 като по дора алтернатива 318is e30 е мн рядак модел дали няма проблем с намирането на резервни части.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Е как да не си разбрал поста на Асен_Х не го ли прочете, ИС-ката е по бърза и по окономична, а със един истински ремус се решава и проблема със звука




Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Я и аз да отбележа един глас за is. Като цяло хубава кола с хубав мотор,здрав и динамичен. За това купе това е мотора. Моята в общината я записаха 318i и данъка ми е 36лв. Според мен не е важно дали е 320i или 318is гледай да намериш запазен екземляр за да си нямаш после проблеми. Попаднеш ки на читава колица взимай и не му мисли пък тя ще ти се отблагодари 

Ма много ме кефи тази кола!!!










- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
На тия години всичко опира до конкретния екземпляр в конкретното състояние.
Аз примерно съм подкарвал поне следните 3 различни вида Е30 320:
1. тип 'тотален мъртвец' - и такива има, дето вървят колкото поизпуснала шкода 120L.
2. тип 'запазена кола' - и компресия им е останало (макар и не над 10 атмосфери) и горивната с-ма им е в ред и си понавървяват, особено ако ги качиш на 4000 rpm и гледаш да не ги сваляш. Ма и Кадета на брат ми си понавърява, а е само 1.4 и не харчи толкова (може би щото компресията му все пак е 12
)
3. тип 'егати пауъра'
- само една такава съм имал удоволствието да видя - това беше една от ранните 320ки с L-Jetronic. Особеното при нея бяха около 220-те хиляди реални километра (знам го понеже беше още във владение на първия си собственик).
Осезаем и брутален ряз й идваше на тая кола някъде около 4, което я правеше не толкова подходяща за градско наране, нооооо усещането беше забележително ... Определено вадеше на лицето ми оная идиотска усмивчица, която цъфва на лицето на всеки повреден авто-мото фен, когато подкара нещо добро...
Инак непрофесионалното ми мнение е , че повечето 320-ки имат резерв от вървеж, който я горивната я запалителната с-ма им пречи да реализират (то всъшност на доста стари коли това им е проблема)
След всичко казано може би ще ви изненадам с крайната си присъда,
че ако можех да избирам между нови Е30 320 и Е30 318is, щях да скоча на is-a, даже и ако 320-ката беше със същото M-техник окачване.
Аз примерно съм подкарвал поне следните 3 различни вида Е30 320:
1. тип 'тотален мъртвец' - и такива има, дето вървят колкото поизпуснала шкода 120L.
2. тип 'запазена кола' - и компресия им е останало (макар и не над 10 атмосфери) и горивната с-ма им е в ред и си понавървяват, особено ако ги качиш на 4000 rpm и гледаш да не ги сваляш. Ма и Кадета на брат ми си понавърява, а е само 1.4 и не харчи толкова (може би щото компресията му все пак е 12

3. тип 'егати пауъра'

Осезаем и брутален ряз й идваше на тая кола някъде около 4, което я правеше не толкова подходяща за градско наране, нооооо усещането беше забележително ... Определено вадеше на лицето ми оная идиотска усмивчица, която цъфва на лицето на всеки повреден авто-мото фен, когато подкара нещо добро...
Инак непрофесионалното ми мнение е , че повечето 320-ки имат резерв от вървеж, който я горивната я запалителната с-ма им пречи да реализират (то всъшност на доста стари коли това им е проблема)
След всичко казано може би ще ви изненадам с крайната си присъда,
че ако можех да избирам между нови Е30 320 и Е30 318is, щях да скоча на is-a, даже и ако 320-ката беше със същото M-техник окачване.
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Turbo-Lag написа:Олеле майкодайте тогава едно м42 хатмосферно ще го карам даже
щом е там истината
Ти да мълчиш твойта не се брои, заради екстрите



sonny написа:Абе незнам, верно, че кат се дърпам с исове, в началото ме дърпат, ма нагоре, оле майко, ма то и да е по-добър иса, нека си остана прос до край и да си карам грозния шестак
Навит ли си да се пробваме, да видим в коя точно дисциплина ще ми излезнеш напред



П.С. И както каза Жорето само 320 М20Б20






Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани