Смяна на сърцето...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Напълно съм изключил варианта с наддув...Просто съм привърженик на автомобилите BMW заради "Sheer Driving Pleasure"-a,а принудителното пълнене е много много далече от това...Не искам да направя кола с 500 коня на гумит,да излизам от 400м за 10 секунди и да не мога да хвана пътя,ами искам истинско BMW което да хапе всеки път когато се осмелиш да го предизвикаш пък дори и с около двеста кончета на шпера
Ако исках да карам кола с турбо определено нямаше да се спра на бимите...Просто не си падам по такива коли...За мен няма нищо по-хубаво от високооборотен редови 6ак...



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Лошо няма - само си забравил, че чарджъра не е турбо и ти дава доста от рано бууст. Другото хубаво е, че няма шут в момента в който се включи и турбото - просто щото чарджъра се е включил отдавна... Стефчо дрифтеше на 1500 оборота
Има и още нещо - не се занимаваш с КАТ - не пререгистрираш колата с новия мотор

Има и още нещо - не се занимаваш с КАТ - не пререгистрираш колата с новия мотор

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
DrivinGGoD написа:......
Бе и аз така си мислех то атмосферката няма лаг тва онова по добре си е не се чупи, ама като покарах малко, и като седнах у м50-то което вървеше завидно повече от моето м20 и му давам газ и го чакам да влезе у бууст ама ТЦ нищо не се случва и чак смешно ми става вече като го карам

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
то и м50 б25 тръгва на страни от 1500,и без чарджърviper написа:Лошо няма - само си забравил, че чарджъра не е турбо и ти дава доста от рано бууст. Другото хубаво е, че няма шут в момента в който се включи и турбото - просто щото чарджъра се е включил отдавна... Стефчо дрифтеше на 1500 оборота![]()
Има и още нещо - не се занимаваш с КАТ - не пререгистрираш колата с новия мотор


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
viper написа:......
Хуу чарджъра е истината



- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
М20В20 + турбо = тотална дивотия
Тоя мотор до 4к го няма никакъв и изведнъж се изрязва лошо... Представи си кефа - в завоя леко се приплъзваш и изведнъж турбото се включва... мммм... страшен кеф и още по-страшна операция в Пирогоффффф
На М20В20 му куцат ниските - та един чарджър, който тръгва от рано му е екстра. А турбото го прави оше по рязък. Ако колата ще е за 400 метра - определено турбо, повече коне дава, ама за завои - чарджъра е истината. Пък и чарджъра си има своите предимства - лесно поставяне, не се пипа генерацията, няма нужда от голям кулер, няма лаг....


На М20В20 му куцат ниските - та един чарджър, който тръгва от рано му е екстра. А турбото го прави оше по рязък. Ако колата ще е за 400 метра - определено турбо, повече коне дава, ама за завои - чарджъра е истината. Пък и чарджъра си има своите предимства - лесно поставяне, не се пипа генерацията, няма нужда от голям кулер, няма лаг....

Последна промяна viper на 12 Фев 2007, 12:33, променена общо 1 път
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
батеее 35к го карах таковаviper написа:М20В20 + турбо = тотална дивотияТоя мотор до 4к го няма никакъв и изведнъж се изрязва лошо... Представи си кефа - в завоя леко се приплъзваш и изведнъж турбото се включва... мммм... страшен кеф и още по-страшна операция в Пирогоффффф
на М20В20 му куцат ниските - та един чарджър, който тръгва от рано му е екстра. А турбото го прави оше по рязък. Ако колата ще е за 400 метра - турбо, определено повече коне, ама за завои - чарджъра е истината. Пък и чарджъра си има своите предимства - лесно поставяне, не се пипа генерацията, няма нужда от голям кулер, няма лаг....


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Колега Turbo-Lag,не мисля че тона ти е уместен...Мисля че Viper-а е много прав за механичния компресор и точно за това повечето хора които искат да запазят усещането за BMW в колата си ползват точно това решение...Турбо колите са направени за да дават много добри показатели при ускорение и еластичност но пък не са подходящи за асвалтови пътища с много завой при които се изисква отлична откликчивост на агрегата и равномерно разгръщане на мощността...Това че ти си се кефиш на турбото не означава че трябва и ще ни убедиш че то е "точно за нас".Ако исках да получавам усещането за кола от рали шампионатите повярвай ми нямаше да си купя BMW.Не ме разбирай погрешно...много голям фен съм на ралитата но там голямата мощност,съчетана с най-новите технологии позволява да се изолира lag-а,експлозивната мощност да се вкара в пътя(до колкото го позволява настилката) и колата да е едно истинско изживяване при управление...но уви колите които са в рацете ни са светлинни години след тези които гледаме по състезанията...
Аз съм много по-голям фен обаче на карането на писти и пътища с перфектна асвалтова настилка,отлично балансиран автомобил и бързооборотен атмосверен двигател готов да ме заведе там където искам и така както искам а не да чакам кога ще му скимне да ми стовари екстра 200 коня на гумите на излизане от завоя примерно...Точно за това са направени BMW-тата и точно за това съм избрал тях...Точно за това бих си купил и Ferrari един ден ако имам възможност живот и здраве...пък нека да ме подминават суприте на 400м...Обичам коли с емоция и стил,с идея и традиции...BMW са си създали такива,кой съм аз че да ги променям...
Аз съм много по-голям фен обаче на карането на писти и пътища с перфектна асвалтова настилка,отлично балансиран автомобил и бързооборотен атмосверен двигател готов да ме заведе там където искам и така както искам а не да чакам кога ще му скимне да ми стовари екстра 200 коня на гумите на излизане от завоя примерно...Точно за това са направени BMW-тата и точно за това съм избрал тях...Точно за това бих си купил и Ferrari един ден ако имам възможност живот и здраве...пък нека да ме подминават суприте на 400м...Обичам коли с емоция и стил,с идея и традиции...BMW са си създали такива,кой съм аз че да ги променям...

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
viper написа:..........
ти карал ли си такъв мотор? Или само така си чувал? Щото аз от 2500 нататъка вече съм в бууст тей, че не вариш с това за 4к


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Явор написа: то и м50 б25 тръгва на страни от 1500,и без чарджър
Почваш много да ме навиваш


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
DrivinGGoD написа:Явор написа: то и м50 б25 тръгва на страни от 1500,и без чарджър
Почваш много да ме навиваш![]()
Служебната е такава - наистина тръгва, ама от 2200 - 2300, което пак си е доста голям кеф

61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани