Смяна на сърцето...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

М30В30 или М20В25

Дамм..."a hell of a drop-top" със М30
33
53%
"Стига си се правил на интересен и М20 ти стига"
20
32%
Зае** тия глупости и си карай кисело куция кон и т'ва е
9
15%
 
Общо гласове : 62
BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 12 Фев 2007, 11:28

viper написа:много повер

Чак пък много ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 12 Фев 2007, 12:01

Напълно съм изключил варианта с наддув...Просто съм привърженик на автомобилите BMW заради "Sheer Driving Pleasure"-a,а принудителното пълнене е много много далече от това...Не искам да направя кола с 500 коня на гумит,да излизам от 400м за 10 секунди и да не мога да хвана пътя,ами искам истинско BMW което да хапе всеки път когато се осмелиш да го предизвикаш пък дори и с около двеста кончета на шпера ;) :twisted: :winky: Ако исках да карам кола с турбо определено нямаше да се спра на бимите...Просто не си падам по такива коли...За мен няма нищо по-хубаво от високооборотен редови 6ак...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Фев 2007, 12:10

искаш ли един м88/3 :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Фев 2007, 12:14

Лошо няма - само си забравил, че чарджъра не е турбо и ти дава доста от рано бууст. Другото хубаво е, че няма шут в момента в който се включи и турбото - просто щото чарджъра се е включил отдавна... Стефчо дрифтеше на 1500 оборота :shock:
Има и още нещо - не се занимаваш с КАТ - не пререгистрираш колата с новия мотор ;)

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 12 Фев 2007, 12:14

DrivinGGoD написа:......

Бе и аз така си мислех то атмосферката няма лаг тва онова по добре си е не се чупи, ама като покарах малко, и като седнах у м50-то което вървеше завидно повече от моето м20 и му давам газ и го чакам да влезе у бууст ама ТЦ нищо не се случва и чак смешно ми става вече като го карам ;)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Фев 2007, 12:17

viper написа:Лошо няма - само си забравил, че чарджъра не е турбо и ти дава доста от рано бууст. Другото хубаво е, че няма шут в момента в който се включи и турбото - просто щото чарджъра се е включил отдавна... Стефчо дрифтеше на 1500 оборота :shock:
Има и още нещо - не се занимаваш с КАТ - не пререгистрираш колата с новия мотор ;)
то и м50 б25 тръгва на страни от 1500,и без чарджър :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 12 Фев 2007, 12:18

viper написа:......

Хуу чарджъра е истината ;) утре си купувам 1 и си слагам ебах тва кирливо турбо пращам го за скраб, и без тва тоя изпускателен колектор трудно се прави :mhihi: и вместо 300 ще караме 180 магарета ама без лаг УХААА яку такоз, апък иначе у ВРЦ-тата и те не разбират да ги е... ;) как не са турили там 1 чарджър ми с тия турбини се занимават тиууу

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Фев 2007, 12:29

М20В20 + турбо = тотална дивотия ;) Тоя мотор до 4к го няма никакъв и изведнъж се изрязва лошо... Представи си кефа - в завоя леко се приплъзваш и изведнъж турбото се включва... мммм... страшен кеф и още по-страшна операция в Пирогоффффф :mhihi:
На М20В20 му куцат ниските - та един чарджър, който тръгва от рано му е екстра. А турбото го прави оше по рязък. Ако колата ще е за 400 метра - определено турбо, повече коне дава, ама за завои - чарджъра е истината. Пък и чарджъра си има своите предимства - лесно поставяне, не се пипа генерацията, няма нужда от голям кулер, няма лаг.... ;)
Последна промяна viper на 12 Фев 2007, 12:33, променена общо 1 път

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Фев 2007, 12:31

viper написа:М20В20 + турбо = тотална дивотия ;) Тоя мотор до 4к го няма никакъв и изведнъж се изрязва лошо... Представи си кефа - в завоя леко се приплъзваш и изведнъж турбото се включва... мммм... страшен кеф и още по-страшна операция в Пирогоффффф :mhihi: на М20В20 му куцат ниските - та един чарджър, който тръгва от рано му е екстра. А турбото го прави оше по рязък. Ако колата ще е за 400 метра - турбо, определено повече коне, ама за завои - чарджъра е истината. Пък и чарджъра си има своите предимства - лесно поставяне, не се пипа генерацията, няма нужда от голям кулер, няма лаг.... ;)
батеее 35к го карах такова :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Фев 2007, 12:34

Сподели какво мислиш - ама по-конкретно ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 12 Фев 2007, 12:40

Колега Turbo-Lag,не мисля че тона ти е уместен...Мисля че Viper-а е много прав за механичния компресор и точно за това повечето хора които искат да запазят усещането за BMW в колата си ползват точно това решение...Турбо колите са направени за да дават много добри показатели при ускорение и еластичност но пък не са подходящи за асвалтови пътища с много завой при които се изисква отлична откликчивост на агрегата и равномерно разгръщане на мощността...Това че ти си се кефиш на турбото не означава че трябва и ще ни убедиш че то е "точно за нас".Ако исках да получавам усещането за кола от рали шампионатите повярвай ми нямаше да си купя BMW.Не ме разбирай погрешно...много голям фен съм на ралитата но там голямата мощност,съчетана с най-новите технологии позволява да се изолира lag-а,експлозивната мощност да се вкара в пътя(до колкото го позволява настилката) и колата да е едно истинско изживяване при управление...но уви колите които са в рацете ни са светлинни години след тези които гледаме по състезанията...
Аз съм много по-голям фен обаче на карането на писти и пътища с перфектна асвалтова настилка,отлично балансиран автомобил и бързооборотен атмосверен двигател готов да ме заведе там където искам и така както искам а не да чакам кога ще му скимне да ми стовари екстра 200 коня на гумите на излизане от завоя примерно...Точно за това са направени BMW-тата и точно за това съм избрал тях...Точно за това бих си купил и Ferrari един ден ако имам възможност живот и здраве...пък нека да ме подминават суприте на 400м...Обичам коли с емоция и стил,с идея и традиции...BMW са си създали такива,кой съм аз че да ги променям... :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 12 Фев 2007, 12:40

viper написа:..........

ти карал ли си такъв мотор? Или само така си чувал? Щото аз от 2500 нататъка вече съм в бууст тей, че не вариш с това за 4к ;) и всичко е въпрос на турбинка си мисля аз ;) ако свързваш М20Б20 със 500 коня сигурно ще е лагав, но ако смъкнеш на 250-300 нещата се променят си мисля ...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 12 Фев 2007, 12:44

Явор написа: то и м50 б25 тръгва на страни от 1500,и без чарджър :mhihi:


Почваш много да ме навиваш ;) :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Фев 2007, 12:49

:mhihi: ама с тва,ще е още по-добре на 0.8 :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Фев 2007, 12:49

DrivinGGoD написа:
Явор написа: то и м50 б25 тръгва на страни от 1500,и без чарджър :mhihi:


Почваш много да ме навиваш ;) :winky:


Служебната е такава - наистина тръгва, ама от 2200 - 2300, което пак си е доста голям кеф ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook