Какво ви дразни в Е30?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
много точно казано.bmwpilot написа:Колата е прекрасна и перфектна. И като дизайн /за 1983 г./, и като возия, и като качество, и като възможности. Карам двувратка двоен стоп 316 карбуратор 1984 г. и още на светофарите няма кой да ме изреже /ако махнем новите спортни и мощни коли/. Две врати на относително малкото купе дават голям комфорт при влизане и излизане. Часовникът на таблото придава аристократизъм. Извитото табло към шофоьора е изключително ергономично. Да не би голфовете, дори и петицата, или ужасните Браво и Брава и Мареа, или Клиото с багажник, или брикета на Ауди ТТ, фордовете от Гранада през Ескорт, Скорпио, та до Ка и Пума, за Опелите след Кадета капка,за СААБ и Волво да не говорим, да са по - красиви?
Комфортна , ергономична, просторна отпред /а най често в нея си сам или двама/, надеждна, престижна, дава сигурност и самочувствие. До земята поклон за главния конструктор.

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
аа сетих се и друго - дръжките отвътре на задните врати са някак грозни а и неудобни, ама то по принцип за отзад не е много мислено..
също - стандартния волан е ужас, аналоговия часовник на таблото и така да се каже "стойката" със стандартно окачване и гуми не ми харесва - малко на щъркел прилича
За Хрома на двойния стоп съм съгласен - супер е ама много зависи от колата - някак си подчертава дефектите ли незнам и аз как да се изразя. На перфектна изпъната кола (и подходящ цвят) хромираните брони са си супер - но пак задължително с престилки от долу , пък ако са м-тех1 - перфектно
също - стандартния волан е ужас, аналоговия часовник на таблото и така да се каже "стойката" със стандартно окачване и гуми не ми харесва - малко на щъркел прилича

За Хрома на двойния стоп съм съгласен - супер е ама много зависи от колата - някак си подчертава дефектите ли незнам и аз как да се изразя. На перфектна изпъната кола (и подходящ цвят) хромираните брони са си супер - но пак задължително с престилки от долу , пък ако са м-тех1 - перфектно

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
kafer написа:дразниа се от липсата на предлаганена една поне оригинална запазена от края на 80-те двуврата тъмен цвят и с М20-ка мотор
Абе има една, даже е с оригиналната си боя, е пребоядисана е само предницата, няма даже и ръждица, па и набор 02/88, ама аиде.
Попринцип нехаресвам в тройния стоп, самите стопове, двойните стопове ми харесват повече, но с броните фаровете и шадоулайна на тройнйя стоп. Нехаресвам и аз аналоговия часовник. Нехаресвам местата на пепелниците (то защо въобще ги има). Дръжките за отварляне отвътре са найстина неудобни. Нехаресвам 4вратия модел. Разтоянието мужду педалите е много малко.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
sonny написа:...Разтоянието мужду педалите е много малко.
Разстоянието м/у педалите е страхотно!!! С двата крака ужасно лесно можеш да натискаш и трите педала и стават некви върхати поуърслайдове...особенно като се изскубе един от датчиците за АБС-а ако има такъв и можеш лесно да я "разклащаш" със спирачка и да и блокират гумите!!! Няма просто кола на която да са и направени педалите са толкова лесно натискане на Газ и спирачка едновременно

Хвала тези люде дето са направили Е30-ката


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Дилян Пенчев написа:sonny написа:...Разтоянието мужду педалите е много малко.
Разстоянието м/у педалите е страхотно!!! С двата крака ужасно лесно можеш да натискаш и трите педала и стават некви върхати поуърслайдове...особенно като се изскубе един от датчиците за АБС-а ако има такъв и можеш лесно да я "разклащаш" със спирачка и да и блокират гумите!!! Няма просто кола на която да са и направени педалите са толкова лесно натискане на Газ и спирачка едновременно![]()
Хвала тези люде дето са направили Е30-ката
С извинение за оффтопика, ама аз как мислиш дрифта е32ката, ако нея мушна на газ и на спирачка немое завие, само направо върви с навити гуми. Имам едни чепици, дето за да натисна някой педалр го правя настрани.

- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Kaкво не им харесвате на хромираните брони бе 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Дразни ме това, че няма бърз начин за затваряне на въздуха, който идва отвън, че като е натоварено движението и има някой чурлявеж пред мене и направо се издушвам... И изключително ниския картер не ми допада.
А и нещо като се счупи, много ме дразни
.... Ама това се отнася за всяка марка и модел де.
П.П. Ако не я батисам, тая кола съм се зарекъл, че няма да я продам. Ама мнооооо мъ кефи
А и нещо като се счупи, много ме дразни

П.П. Ако не я батисам, тая кола съм се зарекъл, че няма да я продам. Ама мнооооо мъ кефи

It's not who You are, it's who You know...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
бързия начин за затваряне на въздуха е - бързо посягане с три пръста към плъзгачите и преместването им в ляво... вече е отренирано многократно
ти се радвай, че има и тва щото примерно в голф2 не можеш да спреш външния въздух и се удушаваш
хромираните брони са лудница
педалите мен ми допадат... по твърдо настроени от на другите коли за по-добър контрол. особено автобусния педал за газта не го давам за нищо
много е удобно пръстите на спирачката, петата на газта, а и за дълъг път също. ама аз съм 42 номер обувки, някой с по-големи крака може и да не му е удобно.


хромираните брони са лудница

Дилян Пенчев написа: Разстоянието м/у педалите е страхотно!!!.
педалите мен ми допадат... по твърдо настроени от на другите коли за по-добър контрол. особено автобусния педал за газта не го давам за нищо

Последна промяна steeN на 11 Яну 2007, 3:10, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- emo_metala
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 4.08.2005
Картера, картера и пак картера. Първата ми зима с е30-та на два пъти се разминавах на косъм от спукан/счупен картер по тия ледници дето стават по нашите "европейски" улици. Сега добре поне сняг няма все още
) Иначе пък мен "смукача" си ме кефи. Верно, трябва да обяснявам на всеки който влезне за първи път в e30-та, че всъщност това не е смукач и съм с пълна инжекция, ама така тъкмо се отдава случай да си изтъкваме мощността на колите
)


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Какво само мрънкате за тоя смукач, подсетете ме на сбирката да ви покажа моя как изглежда - мноо е фешън (видях идеята от Жоро) и стои перфектно!





You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Хора стига сте писали такива пауте че ще ме откажете да купувам 318 иС-ка, иначе евала на тези които не се оплакват а се кефят на Е30-ката 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
[steeN] написа:Дилян Пенчев написа: Разстоянието м/у педалите е страхотно!!!.
педалите мен ми допадат... по твърдо настроени от на другите коли за по-добър контрол. особено автобусния педал за газта не го давам за нищомного е удобно пръстите на спирачката, петата на газта, а и за дълъг път също. ама аз съм 42 номер обувки, някой с по-големи крака може и да не му е удобно.



Днес се качих в едно Алди и натисках по два педала едновременно и бяха като локумени

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани