Зумер за фаровете

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Мнение от kikivc » 19 Ное 2006, 12:17

а, не е ли по-добре да се смени +са за светлините да не идва направо от акумолатора а да идва от захранването на аксесоарите / като парно и т.н./

така когато колата е изключена от контакт фаровете няма да светят,когато е на контакт или със запален двигател ще светят, а когато върти стартера пак няма да светят.

аз лично бих предпочел да е така. само дето онзи ден реших да отворя да видя и установих че без схема нищо не мога да направя :mhihi:

е, та някой може ли да даде схема на осветление и на бушоните за е30 с 2ен стоп ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.10.2004

Мнение от gbkmkw » 20 Ное 2006, 1:25

нещата не са невазможни но трябва да се саобразим с това че ляв и десен габари трябва да са отделно заради раркинг светлините,а освен това трябва и таблото да свети.всички тези неща се командват с +12в.а релето за касите се командва с -12в.работата става с едно реле (има такива с 3 паралелни нормално отворени котакти)за ляв,десен габарит и осветление табло,и осте едно което да подаде -12в на релето за късите.тези релета може да се пускат от реле време което се задеиства при контакт.кабелите за Е30 са следните!всички са на ключа за фаровете:ляв габарит-сиво/бял;десен габарит-сиво/жълт;осветлението на таблотосиво/червен;а за командването на реле за късите-жълт/зелен(-12в)
BMW forever
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 27.10.2004
Местоположение: София

Мнение от Kos » 22 Ное 2006, 15:31

аз мисля , че най-проста схемата за изключване на габаритите при вадене на контактния ключ, така можем да си оставим копчето на фаровете нон стоп включено през зимата и да не се мотаме със зумери. Остава само някой разбиращ да каже как.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.10.2004

Мнение от gbkmkw » 23 Ное 2006, 0:56

проблрм ще е че при подаването ан контакт ще светнат фаровете на къси,и акумолатора се товари в този момент и ако е по слаб.....иначе не е сложно на клуча за фаровете има три ксбела които трябва да се прекъснат (за ляв,десен и осветлвние табло)с реле която бобина се командва от котакт.за Е30 цветове на кабалитв при ключа:сиво/жълт;сиво/бял;сиво/червен
!!!те тябва да се прекъснат пре три отделни контакта
BMW forever
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 27.10.2004
Местоположение: София

Мнение от Kos » 23 Ное 2006, 12:21

ами добре звучи. много коли имат това стандарт (като субарото например) като махнеш ключа и всички токове са аут и не можеш да си скапеш акумулатора.
иначе ако сложа зумер - я го чуя , я не и проблема пак остава да виси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 27 Ное 2006, 12:00

Аз вчера си сложих зумерче и една глезотийка за светлините в купето - да ми се забавят при затваряне на вратата светят 5-30сек. зависимост от това колко е стояла отворена/затворена.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 16.12.2007

Зумер за светлини

Мнение от rumes » 16 Дек 2007, 3:05

http://avtoelektronika.narod.ru/zumer.html
Ето малко зумери

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook