Трудно пали 324td

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: BG

Мнение от Marian_bmw » 25 Ное 2008, 19:53

dancenation написа:Скиийй Мнението от коя дата е на VLD :mhihi:

Знаеш ли колко ми дреме от кога е мнението

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 25 Ное 2008, 21:32

Колеги и аз имам същия проблем с моита кола само че е 318тдс е36! Можели някои да ми каже как да си проверя свежите на акумолатора! Върти ми се в главата че се слагаше гаиката на плюса а с един кабел от минуса отгоре на свеща! Иначе съм сменил горивния филтър, в прозрачния маркуч които излиза от филтъра няма мехурчета! Проблема стана също изведнъж днеска работи утре трънци

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Мнение от KPETEH » 26 Ное 2008, 13:34

Баке полей ГНП-то с гореща вода и ако запали от раз датчика за температурата ти е свършил!

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 26 Ное 2008, 15:29

dancenation написа:Скиийй Мнението от коя дата е на VLD :mhihi:


Аве брато твойта с Ел помпа ли е или е механична. Шот ся гледам на КРЕТЕН-а е чист дизел и е ел, па твойта е ТД?

Има ли ТД с механични помпи или жоро ма лъже :mhihi:

ПП. Николай ще ти крада помпата, бартер :roll:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Трудно пали 324td

Мнение от Владо » 26 Ное 2008, 15:53

Marian_bmw написа:Баке полей ГНП-то с гореща вода и ако запали от раз датчика за температурата ти е свършил! :)


айде бе... я пак... ам да обясниш, ако може...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 18 Дек 2008, 10:08

th3_pest написа:Колеги и аз имам същия проблем с моита кола само че е 318тдс е36! Можели някои да ми каже как да си проверя свежите на акумолатора! Върти ми се в главата че се слагаше гаиката на плюса а с един кабел от минуса отгоре на свеща! Иначе съм сменил горивния филтър, в прозрачния маркуч които излиза от филтъра няма мехурчета! Проблема стана също изведнъж днеска работи утре трънци

Сваляш колектора всмукателния и ги вадиш една по една подгревните.
Като ги извадиш с една жица ,ма по дебела поне 2.5 квдрата ги пробвай на акумулатора ,просто за да се успокоиш ,че не ги сменяш залудо ;)
После нови свещи и си готов ;)
А що питаш за тдс-а в Е30 :?: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

.

Мнение от Nick » 18 Дек 2008, 14:04

Пък може и да не ги сваляш изобщо (свещите)

почваш ги една по една - само откачаш кабелчето за да я отделиш от осталаната верига и мериш с мултиметъра съпротивление между полюса на които се закача '+' и тая част която се навива в блока

Здрава показва от порядъка на 0.6-0.7 Ом.
Като цъфне съпротивлението ще е скочило на 30-50-60 Ом (зависи колко сериозно се е разтопил вътре нагревателния елемент)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: BG

Re: Трудно пали 324td

Мнение от Marian_bmw » 18 Дек 2008, 21:05

Владо написа:
Marian_bmw написа:Баке полей ГНП-то с гореща вода и ако запали от раз датчика за температурата ти е свършил! :)


айде бе... я пак... ам да обясниш, ако може...

Какво да обяснавам смятам че съм достатъчно ясен

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: BG

Мнение от Marian_bmw » 18 Дек 2008, 21:07

KPETEH написа:
Баке полей ГНП-то с гореща вода и ако запали от раз датчика за температурата ти е свършил!

:mhihi: :mhihi: :mhihi:[/quote
ХА ХА ХА колко си интересен,смятам че тук е място за изразяване на различни мнения от различни хора,тъй че какво против имаш?

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook