Твърд волан след смяна на шарнири
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
КРЕТЕН-а е напълно прав, в случай че карето не ти е спекло, варианта ти остава повторна смяна на шарнирите. Самия факт, че проблема се появява след тяхната смяна, не ти оставя много опции за отремонтиране.
За 500км трябваше да се отпуснат баси шарнирите, да не са "усилени" и затова да изпитваш такива проблеми?
За 500км трябваше да се отпуснат баси шарнирите, да не са "усилени" и затова да изпитваш такива проблеми?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
и да го пръснеш карето се тая...така спича,че и с чука при свалено е трудно раздвижването..и да го размърдаш,почва да се върти с втулките и т.н.

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Прав си, ако са спекли иглените лагери много с колкото и пръскалки да пробваш мъчно ще стане.
Надявам се при колегата не е толкова зле, факта че волана стои навъртян в кръгово ме връща към мой минал проблем със спекло каре. За щастие успях да го оправя със сваляне - раздвижване и много смазка. В последствие го смених с хидравлично което беше в добро състояние.
Надявам се при колегата не е толкова зле, факта че волана стои навъртян в кръгово ме връща към мой минал проблем със спекло каре. За щастие успях да го оправя със сваляне - раздвижване и много смазка. В последствие го смених с хидравлично което беше в добро състояние.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
не е това.... то спича с времето а не изведнъж в рамките на 1 час в който са сменили шарнирите.... мислете малко....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Извинявай че не мислим
надявам се някога дори и на сън да достигнем експертното ти ниво и необятният ти опит.
Карето на волана НЕ спече при мен постепенно както и написах - стана в рамките на часове - ти варненски Вучков ако имаш някви лични впечатления е добре да ги напишеш а не да хвърляш безсмислени постове

Карето на волана НЕ спече при мен постепенно както и написах - стана в рамките на часове - ти варненски Вучков ако имаш някви лични впечатления е добре да ги напишеш а не да хвърляш безсмислени постове

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
знаех си че такава ще е рякцията
а специално за твоя случай пак си в грешка спичал си е с врремето докато накрая "в рамките на един час" е затегнал направо....
за мен от самото начало това си е от самите шарнири.... не казвам че е вярно просто за мен е от това

за мен от самото начало това си е от самите шарнири.... не казвам че е вярно просто за мен е от това

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Определено спича за отрицателно време! Карах колата до едно място, свърших работа за по малко от 40 минути, през което време леко преваля и след това като тръгнах - колата се движи направо, а волана седи с четвърт оборот на една страна и горе споменатите симптоми. След известно време се нормализира от самосебеси, тоест не спича вовеки.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
KPETEH написа:След известно време се нормализира от самосебеси, тоест не спича вовеки.
което още веднъж изключва това да е верния отговор на задачката ви....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Твърд волан след смяна на шарнири


bedrock city racing
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
защо не вдигнете предницата във въздуха и да пробвате как е волана , а и така ще може някой да наблюдава какво се случва откъм шарнири и лагери на макферсона1 при мен така съм правил и се установи лагерчетата на макферсона леко поскръцваха и бяха сменени и се оправиха нещата- аз бях сложил шарнири на SWAG, досега за 2 години не са мръднали , а в началото и при мен затегна волана, но проблема го описах - Успех
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
///ivanE30 написа::mrgreen: браво брат , кажи в кои сервиз си караш колата да си я закараме и ние да ни я оправят
бе тука във варна си имаме майстор дето само с бмв-та се занимава .... ама то като са гадни шарнирите и при "явор" да ги закараш пак ще е твърд волана

п.п. аз карам със същите шарнири и за сега съм доволен

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
значи свалих карето,което се оказа чудесно , няма никакъв луфт и се движи съвсем нормално и не е стегнало.....така че отписвам го като причина и най-вероятно ще си остане проблема в самите шарнири и ще се наложи да ги сменя пак с други 


- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Твърд волан след смяна на шарнири


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
гецата те е посъветвал най-добре... вдигнете я, даже може да разкачиш накрайника на рейката от едната страна, и да видиш какво става... така може да се напълниш и със шарнири още
не съм чел нагоре, но не пишеш май какви са ти тампоните на носача... усилените втвърдяват волана така или иначе... та събрано с новите шарнири току-виж се позатегнала работата...

не съм чел нагоре, но не пишеш май какви са ти тампоните на носача... усилените втвърдяват волана така или иначе... та събрано с новите шарнири току-виж се позатегнала работата...
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
ай ся вече пълни глупости почнаха да се пишат... как усиления тампон на носача ще втвърди волана? аз съм с полиуретан с изместен център и няма никаква разлика с обикновенните тампони?
тва си е от тъпите шарнири ..... не е гаранция че ако се сменят втори път няма да е същата работа....
тва си е от тъпите шарнири ..... не е гаранция че ако се сменят втори път няма да е същата работа....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани