Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Нещо темата започва да ми намирисва на заяждане и типичен български форум! Айде след като не сте съгласни че става така при монтажа на двойна стабилизираща щанга обяснете защо греша и защо не е така,аз не твърдя че зная всичко..но разсъждавайки логически и от това което съм чел като инфо това съм разбрал това споделям
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
None написа:Нещо темата започва да ми намирисва на заяждане и типичен български форум! Айде след като не сте съгласни че става така при монтажа на двойна стабилизираща щанга обяснете защо греша и защо не е така,аз не твърдя че зная всичко..но разсъждавайки логически и от това което съм чел като инфо това съм разбрал това споделям
Ами ако направиш колата с твърда задница и мека предница, ще получиш недозавиваща кола което за дрифт е доста негативен ефект. Като цяло логиката ти е вярна но не съвсем



И успех с проекта

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Така съм съгласен колега,теорията ми е била съвсем погрешна явно съм разбрал всичко наопаки ама то си беше и сложно написано де
А иначе благодаря ти за инфото колега това е много полезно и ще ми спести доста напразни нерви
Сега пред мен обаче стои другия въпрос окачването,идеята ми е да сложа конита,но ми е много трудно да си подбера пружини така че всякакви идеи са добре дошли 





- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
None написа:Нещо темата започва да ми намирисва на заяждане и типичен български форум! Айде след като не сте съгласни че става така при монтажа на двойна стабилизираща щанга обяснете защо греша и защо не е така,аз не твърдя че зная всичко..но разсъждавайки логически и от това което съм чел като инфо това съм разбрал това споделям
не е така, човече, защото ти първо обясняваш нещо - за някви спортни лади, за лудници, даваш компетентно мнение, даже поучително и след това :
None написа:Така съм съгласен колега,теорията ми е била съвсем погрешна явно съм разбрал всичко наопаки ама то си беше и сложно написано де![]()
![]()
А иначе благодаря ти за инфото колега това е много полезно и ще ми спести доста напразни нерви
Сега пред мен обаче стои другия въпрос окачването,идеята ми е да сложа конита,но ми е много трудно да си подбера пружини така че всякакви идеи са добре дошли
ми като не си сигурен и явно не е от опит, питай бе, не е срамно.
аз за това питам в темата ти, че да се обясни малко от малко аджеба какво и с колко дебели стабилизиращи щанги се постига.

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
bigmurzi написа:None написа:Нещо темата започва да ми намирисва на заяждане и типичен български форум! Айде след като не сте съгласни че става така при монтажа на двойна стабилизираща щанга обяснете защо греша и защо не е така,аз не твърдя че зная всичко..но разсъждавайки логически и от това което съм чел като инфо това съм разбрал това споделям
не е така, човече, защото ти първо обясняваш нещо - за някви спортни лади, за лудници, даваш компетентно мнение, даже поучително и след това :None написа:Така съм съгласен колега,теорията ми е била съвсем погрешна явно съм разбрал всичко наопаки ама то си беше и сложно написано де![]()
![]()
А иначе благодаря ти за инфото колега това е много полезно и ще ми спести доста напразни нерви
Сега пред мен обаче стои другия въпрос окачването,идеята ми е да сложа конита,но ми е много трудно да си подбера пружини така че всякакви идеи са добре дошли
ми като не си сигурен и явно не е от опит, питай бе, не е срамно.
аз за това питам в темата ти, че да се обясни малко от малко аджеба какво и с колко дебели стабилизиращи щанги се постига.
Има огромна разлика между това да правиш Лада за писта и това да правиш БМВ за дрифт,аз съ споделил това което знам и това което съм разбрал,несъм тръгвал да обеснявам на никого или да поучавам някой как да си прави колата и коггато съм написал всичко това тук е,за да осъдим идеята а не за да давам акъл или да показвам колко голяма работа съм колега,ако ти си горазтълкувал така съжалявам че си ме разбрал погрешно

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Не се карайте колеги, така или иначе дрифтът е сравнително нов спорт и съответно не са и много хората които знаят кое как се прави и настройва, което е логично от предходното. Като цяло една бегачка се прави в общи линии по един и същи начин само дето се настройва по различно, та колегата не беше във съвсем грешна посока във разсъжденията си 
П.С. Колега предлагам ти да посетиш и www.drifting-bg.com там са обяснени доста неща на тема дрифт, а също така и много за Е30-ките

П.С. Колега предлагам ти да посетиш и www.drifting-bg.com там са обяснени доста неща на тема дрифт, а също така и много за Е30-ките

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
а, аз нямам намерение да се карам. дискутираме
аз си имам проблем с бодирола в бързи завойчета и ми стана интересно просто, щото все пак трябва и да се завива ..
п.с. неща да ставам състезателче, дрифт фор да фън

аз си имам проблем с бодирола в бързи завойчета и ми стана интересно просто, щото все пак трябва и да се завива ..
п.с. неща да ставам състезателче, дрифт фор да фън


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
ge_a написа:Не се карайте колеги, така или иначе дрифтът е сравнително нов спорт и съответно не са и много хората които знаят кое как се прави и настройва, което е логично от предходното. Като цяло една бегачка се прави в общи линии по един и същи начин само дето се настройва по различно, та колегата не беше във съвсем грешна посока във разсъжденията си
П.С. Колега предлагам ти да посетиш и http://www.drifting-bg.com там са обяснени доста неща на тема дрифт, а също така и много за Е30-ките
Там се зачетох колега,от там и получих инфото за дебелата задна щанга ама понеже нали Ганю все търси евтинииката и ми дойде наум за двойна щанга отзад с цел икономия на средства





- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Е вярно е, че в дрифтинга е обяснено малко на висок стил, ама и то като цяло си сложна цялата работа, аз за това се опитах да го обясня малко по напряко
Това че ще ползваш две тънки вместо една дебела по начало не е проблем стига да спазваш общите положения, само не знам отпред как ще я измислиш да стане по дебела щангата
А за рейката от Е36 и втулките има тема и доста е изписано тук в този раздел:
viewtopic.php?f=6&t=186986


А за рейката от Е36 и втулките има тема и доста е изписано тук в този раздел:
viewtopic.php?f=6&t=186986
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Ами в село шипка има един завод за пружини и там сме си правили такива по дебели щаги,носсиш старата и по нея ти сгъват колкото дебела искаш,но може и да използвам от 325ца те са по дебели от оригиналните 18-кови а и по лесно няма да има мног играчка
също така съм си избрал вече и амортесиори то е ясно какви са жълти конита
обаче ми е много трудно да си подбера пружини за тях някакви идеи?


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
Щангите няма смисъл да ги сгъваш щот като пари излизат като на някоя тунинг фирма
За амортисьорите ако ще купуваш нови конита и пружини, по добре се ориентирай към койловери като пари е същото, а конитата са си компромис. Пружините гледай да са 8 кг предни и 6 кг задни, а ако искаш да е малко по твърда 10 кг предни и 8 кг задни, самоче във втория случай е малко трудно карането по улици и неравни полигони, щот все пак сме във страна с лунен релеф

За амортисьорите ако ще купуваш нови конита и пружини, по добре се ориентирай към койловери като пари е същото, а конитата са си компромис. Пружините гледай да са 8 кг предни и 6 кг задни, а ако искаш да е малко по твърда 10 кг предни и 8 кг задни, самоче във втория случай е малко трудно карането по улици и неравни полигони, щот все пак сме във страна с лунен релеф

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
А какви гуми слагате като ходите по пистите на дрифт.......аз каквито и да сложа за отрицателно време ги няма!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
VaLy0 написа:А какви гуми слагате като ходите по пистите на дрифт.......аз каквито и да сложа за отрицателно време ги няма!
В общи линии с какви ли не, но като цяло се гледа да са възможно по нови и възможно най много грайфер или нови, за в момента Малатестата е най доброто като цена за нови гуми и не веднага разпадащи се, естествено има и по добри гуми, но и цената е по висока. Също така имай предвид, че и настилката играе много голяма роля, по пистите настилката е доста по гладка и гумите не заминават толкова бързо и се износват малко по равномерно

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
А размери-цолаж, височина, ширина-гуми спрямо джанти- логично е да е по-добре джантата да е равна или малко по широка от гумата, както и поне аз така мисля примерно 17" на 40 или 45 ще е по добре от 15" на 50 или 55 

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)
ge_a написа:Щангите няма смисъл да ги сгъваш щот като пари излизат като на някоя тунинг фирма![]()
За амортисьорите ако ще купуваш нови конита и пружини, по добре се ориентирай към койловери като пари е същото, а конитата са си компромис. Пружините гледай да са 8 кг предни и 6 кг задни, а ако искаш да е малко по твърда 10 кг предни и 8 кг задни, самоче във втория случай е малко трудно карането по улици и неравни полигони, щот все пак сме във страна с лунен релеф
Тя колата е само за писта колега,аз за в града си имам луноход дето да ми вози старите кости



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани