Трансплантация на м40 на мястото на м10
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10
Абе ако си го поддържаш и е било гледано някога не е много зле. Мойто незнам колко вярно беше но като е взехме от Германия беше на 150 000 км.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10
Абе да ви кажа като цяло с нищо не можете да ме накарате да заобичам М10,но никога няма да го намразя повече от м4ечечечечечече-тиресе и от 2 та варела нищо не става особено от по новия като ви е кеф 4-цилиндрова гад майката му е IS-ка(м42) и S14 другото е разсипия макар че 2-рото е не по джоба на всеки така че кара ли ви се 4-цилиндрово бмв IS повер другото за скрап или на части просто не си заслужават харча/ремонтите.Щото една м42-ка арчи по малко от м10 и с главъта нема толко проблеми колко оня двигател за агрегат слаган на 3-ния стоп на 36-ците и на е34.
viewtopic.php?f=8&t=223123
П.С.Тва са мои заключения неща да се водите по моето мнение ама все пак съм имал пряко наблюдение над всеки един от горепосочените агрегати (много бегло но и на с14)
viewtopic.php?f=8&t=223123
П.С.Тва са мои заключения неща да се водите по моето мнение ама все пак съм имал пряко наблюдение над всеки един от горепосочените агрегати (много бегло но и на с14)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10
remaka написа:цъфти и без да е сваляна никога главатахеМ10 повер разбираш ли
Щом казваш...

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10
remaka написа:Абе да ви кажа като цяло с нищо не можете да ме накарате да заобичам М10,но никога няма да го намразя повече от м4ечечечечечече-тиресе и от 2 та варела нищо не става особено от по новия като ви е кеф 4-цилиндрова гад майката му е IS-ка(м42) и S14 другото е разсипия макар че 2-рото е не по джоба на всеки така че кара ли ви се 4-цилиндрово бмв IS повер другото за скрап или на части просто не си заслужават харча/ремонтите.Щото една м42-ка арчи по малко от м10 и с главъта нема толко проблеми колко оня двигател за агрегат слаган на 3-ния стоп на 36-ците и на е34.
viewtopic.php?f=8&t=223123
П.С.Тва са мои заключения неща да се водите по моето мнение ама все пак съм имал пряко наблюдение над всеки един от горепосочените агрегати (много бегло но и на с14)
Имал съм коли и с двата двигателя- м10 и м40. М10-тката не си знаеше километрите, инжекцион l-jetronic, беше с късия диф и с 80 км/час на пета просто не можеше да се кара, само ръмжи, на втора предавка дигаше и над 100. Никакви проблеми не съм имал с тоз мотор. Много яка гад и уникално изпълнение на газоразпределителния механизъм, с ръчна настройка на хлабината спокойно го караш в лютеницата 40000 км. Недостатък са му късия ход на буталото и лошо ускорение в по-ниските обороти, особено се усеща с късия диф. М40-ската 1.6 беше на реални 160000 км и работеше като часовник. С диф 4.27 мисля, че не ми се рови да търся


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10
Chapai написа:Това Вашето с М40 си е избиване на комплекси - то човек да се зачуди как въобще са го допуснали до производство. А скрива топката на далеч по големи събратя. А като Ви чета и препоръките от рода "не по малко от 15W..." наистина се плаша. Колега, като го монтираш, само недей спестява от маслото.
И аз /и не само аз/ се чудя как са го допуснали до производство. А комплекси може да избиеш с някоя s14-ска, да ме извинят феновете на марката, не желая да ги засегна.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10
ти пък кога си виждал с14 и какво изобщо знаеш за нея

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10
Явор написа:ти пък кога си виждал с14 и какво изобщо знаеш за нея
Ми таз на снимката в дет я возиш с Х5 ква е?
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10
то на снимката не се вижда с14-ката ве 

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани