Трансплантация на м40 на мястото на м10

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10

Мнение от JoRkAtA_pld » 19 Окт 2010, 20:47

Абе ако си го поддържаш и е било гледано някога не е много зле. Мойто незнам колко вярно беше но като е взехме от Германия беше на 150 000 км.
My E30
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10

Мнение от remaka » 19 Окт 2010, 23:11

Абе да ви кажа като цяло с нищо не можете да ме накарате да заобичам М10,но никога няма да го намразя повече от м4ечечечечечече-тиресе и от 2 та варела нищо не става особено от по новия като ви е кеф 4-цилиндрова гад майката му е IS-ка(м42) и S14 другото е разсипия макар че 2-рото е не по джоба на всеки така че кара ли ви се 4-цилиндрово бмв IS повер другото за скрап или на части просто не си заслужават харча/ремонтите.Щото една м42-ка арчи по малко от м10 и с главъта нема толко проблеми колко оня двигател за агрегат слаган на 3-ния стоп на 36-ците и на е34.
viewtopic.php?f=8&t=223123

П.С.Тва са мои заключения неща да се водите по моето мнение ама все пак съм имал пряко наблюдение над всеки един от горепосочените агрегати (много бегло но и на с14)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10

Мнение от viper » 21 Окт 2010, 10:13

remaka написа:цъфти и без да е сваляна никога главата :mhihi: хеМ10 повер разбираш ли


Щом казваш... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10

Мнение от ивчо3 » 21 Окт 2010, 10:47

remaka написа:Абе да ви кажа като цяло с нищо не можете да ме накарате да заобичам М10,но никога няма да го намразя повече от м4ечечечечечече-тиресе и от 2 та варела нищо не става особено от по новия като ви е кеф 4-цилиндрова гад майката му е IS-ка(м42) и S14 другото е разсипия макар че 2-рото е не по джоба на всеки така че кара ли ви се 4-цилиндрово бмв IS повер другото за скрап или на части просто не си заслужават харча/ремонтите.Щото една м42-ка арчи по малко от м10 и с главъта нема толко проблеми колко оня двигател за агрегат слаган на 3-ния стоп на 36-ците и на е34.
viewtopic.php?f=8&t=223123

П.С.Тва са мои заключения неща да се водите по моето мнение ама все пак съм имал пряко наблюдение над всеки един от горепосочените агрегати (много бегло но и на с14)

Имал съм коли и с двата двигателя- м10 и м40. М10-тката не си знаеше километрите, инжекцион l-jetronic, беше с късия диф и с 80 км/час на пета просто не можеше да се кара, само ръмжи, на втора предавка дигаше и над 100. Никакви проблеми не съм имал с тоз мотор. Много яка гад и уникално изпълнение на газоразпределителния механизъм, с ръчна настройка на хлабината спокойно го караш в лютеницата 40000 км. Недостатък са му късия ход на буталото и лошо ускорение в по-ниските обороти, особено се усеща с късия диф. М40-ската 1.6 беше на реални 160000 км и работеше като часовник. С диф 4.27 мисля, че не ми се рови да търся :mhihi:, беше по-добра на старт от място от другата, обаче изкарам ли я на дълго просто нямаше никакво ускорение, разни смешни голфове си ме минаваха като пътен знак :mhihi: . Никва еластичност няма тоз мотор, почти без значение на трета, четвърта или пета скорост от 70-80 км час набираше еднакво. Случих на кола с добра поддръжка и на малко километри. Сигурен съм че ако беше над 200000 щеше да бъде съвсем друго нещо. Според мен по-добрия вариант си е м10.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10

Мнение от ивчо3 » 21 Окт 2010, 11:02

Chapai написа:Това Вашето с М40 си е избиване на комплекси - то човек да се зачуди как въобще са го допуснали до производство. А скрива топката на далеч по големи събратя. А като Ви чета и препоръките от рода "не по малко от 15W..." наистина се плаша. Колега, като го монтираш, само недей спестява от маслото.

И аз /и не само аз/ се чудя как са го допуснали до производство. А комплекси може да избиеш с някоя s14-ска, да ме извинят феновете на марката, не желая да ги засегна.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10

Мнение от ///Явор » 21 Окт 2010, 11:05

ти пък кога си виждал с14 и какво изобщо знаеш за нея
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10

Мнение от ивчо3 » 21 Окт 2010, 11:07

Явор написа:ти пък кога си виждал с14 и какво изобщо знаеш за нея

Ми таз на снимката в дет я возиш с Х5 ква е?

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Трансплантация на м40 на мястото на м10

Мнение от remaka » 21 Окт 2010, 13:56

то на снимката не се вижда с14-ката ве :mhihi:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook