Проблем С Е30 М20б20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: Проблем С Е30 М20б20

Мнение от ivantchoG » 14 Мар 2010, 21:50

Throttle Position Switch - ключетата на дроселовата клапа. Черна кутийка с 3 извода. При "пуснат педал" и "пълна газ" трябва да има "късо" между два различни пина с третия. При "междинно" няма късо никъде.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: софия
Кара: Глезана
Мечтае да кара: m20

Re: Проблем С Е30 М20б20

Мнение от Vasko_E30 » 17 Мар 2010, 20:35

diimboo написа:....... :dunno:


колега аз имах същия проблем преди време много е просто при теб : под всмукателния колектор има едно незнам как се казва но в него влизат 3-4 маркуча . Точно това ти прави проблема вътре в него има би-метална пластина която е играе ролята на ( смукач ) та тая би-метална пластина се е износила и луже че колата е студена затова държи високи обороти и харчи доста повече ако искаш ми пиши на л.с ще ти дам кординати на един много добър диагностик Поздрави :bchug:
objects in mirror are closer than they appear

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook