HARDTOP за Е30 от стъклопласт
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: HARDTOP за Е30 от стъклопласт
OT: Ние сме ясни с теб. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: HARDTOP за Е30 от стъклопласт
stillo написа:liort написа:Какво го оплювате момчето бре , и изобщо имате ли представа какво може да се направи от стъклопластика , ако се хване някой който наистина разбира и може . Видали "нашите "няколко кирливи изработки и айда , соске компетенцияЦяла яхтена индъстрия се е базирала на стъклопластикови матеряли , па те да не са прости .
Колега тук единствения проблем е , че едва ли ще намериш някой който ще ти свърши работа качествено , и маприцата ще ти излезе соленичка . За една броика просто може и да се окаже , че не е изгодно. Относно идеята ти да си направиш матрица от палатката , забрави . Трябва ти хард топ за да излеете матрицата. Но като идея не е никак зле , успех в начинанието, ако се захващаш вобще.
Абе бягай ве човек нямаше смисал да пускам такава тема тук...незнам дали изобщо има смисал да питаш за нещо като винаги се намират някой...от онея фенове със скъпите е30-ки които всичко им е оргиналдъ и купуват само оригинални и скъпи части... да се изкажат с експертните си ебавки... очевадно е че в тоя форум за да си истински фен тряя мтех да ти е пластмасов и да си с над 2.5 мотор иначе не си фен... и хората гледат над теб с над-смешка... понеже си с м40 и с е30-ка за 1500лв. значи си някъв ламер или краля на побългаренията който се е вживил в ролята на дрифтър... и не съдя само по тази тема...а понеже редовно чета форума забелязвам как като някои с по ефтина или истормозена е30-ка пусне няква тема и половината тема е опсипана с някви критики към него...абе хора евала ви за хубавите коли ама не се земайте толкова на сериозно...
Аз просто го споделих като идея... и мислех че ще е добре и вие да споделите кво мислите или дали ще се получи нещо и дали някой друг е правил такова нещо..обаче явно съм се бъркал...
Ако наистина някой ден направим тавана от стъклопласт обещавам първо тук да го постна... че да си изкажете сички експертното мнение...
а и извинявам се че ви занимавах с моите глупости и че нямам 1500лв. за хардтоп
Готин, казах ти да си купиш оригинален, защото тръгна да си правиш стъклопластов от мекия си таван ..
Както спомена колегата, когото си цитирал ще ти излезе колкото един оригинален този стъклопластовия направен по нормален начин

А иначе и аз карам М40 все още .. даже в момента дори и БМВ не карам ама това е друга тема

..и не деля феновете на такива с 2.5 и такива с 1.6 - всичко добре направено си е фенщина, без значение кубици и пари пръснати


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: HARDTOP за Е30 от стъклопласт
До като спорите вижте Гугъла и ще разберете, че правят такива неща в България, но на цени като по света.
Относно моторите М40 е по-добър вариант от S50 примерно за хардтоп, поне ще стои по-стабилно
Относно моторите М40 е по-добър вариант от S50 примерно за хардтоп, поне ще стои по-стабилно

Re: HARDTOP за Е30 от стъклопласт
Относно темата....Имам опит със стъклопластови елементи и искам да кажа на повечето Колеги че не е толкова лесно колкото изглежда,не си мислете че правя матрица после стъкломат смола и хоп перфектния детаил,докато не пробвате недеите да говорите колко са били зле някои маистори/винаги има изкючения/ както някои говорят за автомонтиорите,лесно е отстрани да се коментира....относно това защо автомобилната индустрия не използва стъклопласт е следната просто е много скъп и бавен процес за изработка,един ламаринен калник става за по малко от минута на преса и лист ламарина,пластмасата е съ6тата, бърз и ефтин процес....и о6те не6то може хардтопа да го направи6 толкова здрав 4е да те издържи отгоре,все пак има доста стъклопластови капаци на е30 които не мисля 4е имат проблем зимата...
п.с. Ако има6 проблем или някакъв въпрос пи6и на лс. 6те ти помагна.

п.с. Ако има6 проблем или някакъв въпрос пи6и на лс. 6те ти помагна.
СВЕТЪТ СЕ ВЪРТИ НАСТРАНИ...
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: HARDTOP за Е30 от стъклопласт
Пешо направи ли вече Мтех пакети както планираше за е30ките
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: HARDTOP за Е30 от стъклопласт
deyan-enchev написа:Пешо направи ли вече Мтех пакети както планираше за е30ките
Заминах за чужбина да уча за малко и вече като си доида за постоянно от декември ще ги направя,ще ти кажа на теб пръв....Поздрави
п.с.Деяне ако имаш нещо да питаш пиши на л.с. да не спамиме на колегата темата.
СВЕТЪТ СЕ ВЪРТИ НАСТРАНИ...
- stillo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Breda, Netherland
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Cabrio с M52B28
- Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен
Re: HARDTOP за Е30 от стъклопласт
Работил съм с подобни "хардтопи" произведени в българия но не за тази марка джипове, за друга... искам да ти кажа, че няма нищо общо с това, което съм виждал до сега изработено от "тукашните" /във форума/ майстори на стъклопластЪт.
Че ще стане хардтоп ще стане, но трябва да намериш добър майстор/фирма и не се знае дали няма да излезе по скъпо /става въпрос за 1 бр./ от колкото да си вземеш втора ръка оригиналд.
Че ще стане хардтоп ще стане, но трябва да намериш добър майстор/фирма и не се знае дали няма да излезе по скъпо /става въпрос за 1 бр./ от колкото да си вземеш втора ръка оригиналд.

- dizle
- Дружба Дринк Тийм
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Само на БИРА !
Re: HARDTOP за Е30 от стъклопласт
Наакахте темата...... не ви е срам 



Слабите се стремят към порядъка, силните владеят xаоса!

39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани