Трансплантация на 3,5 куб.см. от Е 34 в Е 30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 07 Авг 2009, 17:34

Явор написа:
ивчо3 написа:
Явор написа:не ти трябва тоя туч..по добре м50б25/8..хем по-лесно,хем по въри

Ха ха, ти измисли нов модел двигател- м50б28. Ей такъв да ми намериш ти го плащам колкото една М-тройка.
ела да го платиш бре...дори имам м50б30 :winky:
Той хубаво ше го плати ама за таа работа треат пари не само да се изхвърляш като ч**ия на баластра аз като неам що нищо не ти казах и аз не бях сигурен че има ама проверих не директно да пиша :D и силно се съмнявам да е толкова мъж да дойде с кешовицата при тебе пред компа всички сме ербапи а на живо???

Поздрави на всички знаещи и незнаещи кисели и всякакви!!! :D
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 26.07.2009

Мнение от zdravo_bucev » 09 Авг 2009, 13:18

Колеги, много се отплеснахте бе. Върнете се в началото на темата, па да се върнем на същината. Искам да ми дадете съвети. Намерил съм 3,5 куб. см. Мотора е демонтиран от Е 34. Дават ми го с кутията и електрониката. Относно електрониката - като я вземам, какво трябва да включва, и на какво да обръщам внимание. Купето ми е с М 40 Б 16 мотор. Няма хидравлика. 90 година е, и е много здраво, като ламарини. Може ли да се подвърже електрониката на големият мотор към моята инсталация? Какви са особеностите ? Каква хидравлична рейка да сложа. Намерил съм от 324 турбо дизел, ама е без помпа. Подходящ ли е диференцияла от моето купе, като за начало ?

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 10 Авг 2009, 8:42

zdravo_bucev написа:Колеги, много се отплеснахте бе. Върнете се в началото на темата, па да се върнем на същината. Искам да ми дадете съвети. Намерил съм 3,5 куб. см. Мотора е демонтиран от Е 34. Дават ми го с кутията и електрониката. Относно електрониката - като я вземам, какво трябва да включва, и на какво да обръщам внимание. Купето ми е с М 40 Б 16 мотор. Няма хидравлика. 90 година е, и е много здраво, като ламарини. Може ли да се подвърже електрониката на големият мотор към моята инсталация? Какви са особеностите ? Каква хидравлична рейка да сложа. Намерил съм от 324 турбо дизел, ама е без помпа. Подходящ ли е диференцияла от моето купе, като за начало ?
електрониката се нагажда,дифа ше го счупиш 1000% и си вземи хидравлика от е36 щото 30 ковата не че не става, по бавна и дълга е ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 26.07.2009

Мнение от zdravo_bucev » 12 Авг 2009, 23:31

Диференциял с какво предавателно число да монтирам, за да удържи. Относно този двигател - какво да очаквам от него. Има ли слаби места, например като оригиналният ми - М 40 Б 16 ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 16 Авг 2009, 19:47

баце налити казах пи6и на лс ще ти кажа всичко


пс.споко има6е реплики ,недозавиване ,трудно побиране на двигатела Явор знае как ама другите кадето пишат :confused: слагали м50 тва онова :mhihi:
а относно дифа си го карах временно с 4,10,после3,45които умре и са е с 3,25 големо

http://www.zeperfs.com/duel918-2532.htm


разликата м/у м50сток и м30 сток прависи сам изводи
а килата 1560кг за 525и и 1705кг за 535и ;)
Последна промяна ico-bmw на 16 Авг 2009, 19:59, променена общо 1 път
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 16 Авг 2009, 19:56

доста сериозно предимство :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 16 Авг 2009, 20:18

Като стана въпрос за дифове да птам и аз нещо . Може ли да се набие голямо прасе директно на мястото на малкото или се сменят полуоски ? И още нещо може ли да сложа носачи с дискове на мястото на моите и плъг енд плей ли е ? Знам че с цял мост най - лесно ама .. ?

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 16 Авг 2009, 20:19

става :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 16 Авг 2009, 20:24

KIM написа:става :D

Тва за мен ли викаш ,че става или нещо друго ? Ако е таи тва е добре ,че знам за едни носачи с дисковете и апаратите на далавера :D и може от тук да почна по на там големо гуде :P
п.п. Тва ме спираше да ги купа че нз дали пасват директно ама щом е тай и няма да търса полуоски :D тенк ю за инфото

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Авг 2009, 23:07

KIM написа:става :D
a ako си с барабани отзад,ко стаа ве :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 17 Авг 2009, 18:58

Явор написа:
KIM написа:става :D
a ako си с барабани отзад,ко стаа ве :mhihi:

Значи правилно сам си мислил ,че треат и полуоски :confused:
п.п. С барабан сам отзаде се пак м40 карам и не е линейка :D
п.п2 И пак на въпроса трябват ми носачи с главини , дискове и апарати , и полуоски ... Друга изненада неприятна има ли ? :D
Нещо за преправяне или е копи и пейст ? ( пак да питам , че да съм сигурен )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 17 Авг 2009, 22:42

ръг и пръг само треват и жила за ръ4ната
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Авг 2009, 22:45

ти да не набиваш с чука полуоските към дифа,ако сложиш голям диф на кола с барабани :shock:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 17 Авг 2009, 23:18

слушайте кво ви говори явор, да не берете... най-общо дифовете за 4 и 6 цилиндровите се различават монтажно, по материали от чуждия вражески печат... друг колега дето го разбра по трудния начин е радичев мисля... аз се спрях овреме 8) ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 19 Авг 2009, 12:00

Владо написа:слушайте кво ви говори явор, да не берете... най-общо дифовете за 4 и 6 цилиндровите се различават монтажно, по материали от чуждия вражески печат... друг колега дето го разбра по трудния начин е радичев мисля... аз се спрях овреме 8) ...



смисъл как се различават мен купето е от 318 а мисла да слагам диф от 324тда и не става такали едното е 4 а другото 6 цил.

:help:
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook