Трансплантация на 3,5 куб.см. от Е 34 в Е 30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Той хубаво ше го плати ама за таа работа треат пари не само да се изхвърляш като ч**ия на баластра аз като неам що нищо не ти казах и аз не бях сигурен че има ама проверих не директно да пишаЯвор написа:ела да го платиш бре...дори имам м50б30ивчо3 написа:Явор написа:не ти трябва тоя туч..по добре м50б25/8..хем по-лесно,хем по въри
Ха ха, ти измисли нов модел двигател- м50б28. Ей такъв да ми намериш ти го плащам колкото една М-тройка.

Поздрави на всички знаещи и незнаещи кисели и всякакви!!!

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- zdravo_bucev
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.07.2009
Колеги, много се отплеснахте бе. Върнете се в началото на темата, па да се върнем на същината. Искам да ми дадете съвети. Намерил съм 3,5 куб. см. Мотора е демонтиран от Е 34. Дават ми го с кутията и електрониката. Относно електрониката - като я вземам, какво трябва да включва, и на какво да обръщам внимание. Купето ми е с М 40 Б 16 мотор. Няма хидравлика. 90 година е, и е много здраво, като ламарини. Може ли да се подвърже електрониката на големият мотор към моята инсталация? Какви са особеностите ? Каква хидравлична рейка да сложа. Намерил съм от 324 турбо дизел, ама е без помпа. Подходящ ли е диференцияла от моето купе, като за начало ?
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
електрониката се нагажда,дифа ше го счупиш 1000% и си вземи хидравлика от е36 щото 30 ковата не че не става, по бавна и дълга еzdravo_bucev написа:Колеги, много се отплеснахте бе. Върнете се в началото на темата, па да се върнем на същината. Искам да ми дадете съвети. Намерил съм 3,5 куб. см. Мотора е демонтиран от Е 34. Дават ми го с кутията и електрониката. Относно електрониката - като я вземам, какво трябва да включва, и на какво да обръщам внимание. Купето ми е с М 40 Б 16 мотор. Няма хидравлика. 90 година е, и е много здраво, като ламарини. Може ли да се подвърже електрониката на големият мотор към моята инсталация? Какви са особеностите ? Каква хидравлична рейка да сложа. Намерил съм от 324 турбо дизел, ама е без помпа. Подходящ ли е диференцияла от моето купе, като за начало ?

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- zdravo_bucev
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.07.2009
Диференциял с какво предавателно число да монтирам, за да удържи. Относно този двигател - какво да очаквам от него. Има ли слаби места, например като оригиналният ми - М 40 Б 16 ?
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
баце налити казах пи6и на лс ще ти кажа всичко
пс.споко има6е реплики ,недозавиване ,трудно побиране на двигатела Явор знае как ама другите кадето пишат
слагали м50 тва онова
а относно дифа си го карах временно с 4,10,после3,45които умре и са е с 3,25 големо
http://www.zeperfs.com/duel918-2532.htm
разликата м/у м50сток и м30 сток прависи сам изводи
а килата 1560кг за 525и и 1705кг за 535и
пс.споко има6е реплики ,недозавиване ,трудно побиране на двигатела Явор знае как ама другите кадето пишат


а относно дифа си го карах временно с 4,10,после3,45които умре и са е с 3,25 големо
http://www.zeperfs.com/duel918-2532.htm
разликата м/у м50сток и м30 сток прависи сам изводи
а килата 1560кг за 525и и 1705кг за 535и

Последна промяна ico-bmw на 16 Авг 2009, 19:59, променена общо 1 път
Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Като стана въпрос за дифове да птам и аз нещо . Може ли да се набие голямо прасе директно на мястото на малкото или се сменят полуоски ? И още нещо може ли да сложа носачи с дискове на мястото на моите и плъг енд плей ли е ? Знам че с цял мост най - лесно ама .. ?
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
KIM написа:става
Тва за мен ли викаш ,че става или нещо друго ? Ако е таи тва е добре ,че знам за едни носачи с дисковете и апаратите на далавера


п.п. Тва ме спираше да ги купа че нз дали пасват директно ама щом е тай и няма да търса полуоски

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
a ako си с барабани отзад,ко стаа веKIM написа:става


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Явор написа:a ako си с барабани отзад,ко стаа веKIM написа:става
Значи правилно сам си мислил ,че треат и полуоски

п.п. С барабан сам отзаде се пак м40 карам и не е линейка

п.п2 И пак на въпроса трябват ми носачи с главини , дискове и апарати , и полуоски ... Друга изненада неприятна има ли ?

Нещо за преправяне или е копи и пейст ? ( пак да питам , че да съм сигурен )
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ти да не набиваш с чука полуоските към дифа,ако сложиш голям диф на кола с барабани 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
слушайте кво ви говори явор, да не берете... най-общо дифовете за 4 и 6 цилиндровите се различават монтажно, по материали от чуждия вражески печат... друг колега дето го разбра по трудния начин е радичев мисля... аз се спрях овреме
...

- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
Владо написа:слушайте кво ви говори явор, да не берете... най-общо дифовете за 4 и 6 цилиндровите се различават монтажно, по материали от чуждия вражески печат... друг колега дето го разбра по трудния начин е радичев мисля... аз се спрях овреме...
смисъл как се различават мен купето е от 318 а мисла да слагам диф от 324тда и не става такали едното е 4 а другото 6 цил.

Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани