дискусия/спор 250+ в Е30 ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
tormentor1980 написа:Хуу де, аз не претендирам, че съм разбирач, ама след като ти си такъв и си карал е30-ки с 250 км/ч по наще хубави пътища, сподели какво трябва да е окачаването, гумите и т.н. в конкретика, та да се види? А и двигатели какви си карал, щото като изключим тоя в темата, стоково е30 (ако не е М3) няма как да направи тая скорост и да я поддържа.
И пак да повторя, че въпроса ми е бе зададен към колегата, автор на темата, но много се радвам, че има и други колеги, които имат опит с круиз 250 км/ч в е30.
Имал съм една 318is напълно стандартна с М Техник окачване - вървеше си спокойно до 230км по показание на уреда и спокойно минаваше магистралата с над 200 на повечето места със стандартните 15ки на 205...
Кабриото ми беше 325 и с него съм карал над 200 цялата магистрала на Reuter Motorsport пружини и нови регулируеми Koni-та и 17ки на 215... Та и там никакви проблеми...
Иначе с разни правени Е30ки също спокойно над 200 всичко е под контрол а и доооста нагоре... Нищо че чичковците от разните нови бегачки гледат стреснато като те настигне с 200 и си мисли че бързо ще те изпревари а ти подаваш и го оставяш насаме да си помисли... Ей такива работи... Ама и аз не претендирам че разбирам... Карал съм... Повозвал съм разни 30ки... Понаправили сме с разни приятели разни коли... И така... Важното е газ да се дава... Ма да си ги мериме по пътищата няма смисъл... Пистата е място за това...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Съгласен, ама в темата става дума за 250+ км/ч. Все още съм на мнение, че тия 20 км/ч разлика (от 230 км/ч, един от твоите примери за ве-макс), са от значение. Щото доколкото разбрах хората искат да махат ограничителя от 250 и да го местят нагоре.
Та все пак въпроса ми е към хора, карали Е30 с 250 км/ч круиз скорост по нашите пътища, да споделят впечатления за такава скорост, а не за 200+ или моментна 230 км/ч скорост.
Та все пак въпроса ми е към хора, карали Е30 с 250 км/ч круиз скорост по нашите пътища, да споделят впечатления за такава скорост, а не за 200+ или моментна 230 км/ч скорост.

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
разделих темата 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
вИждам, чЕ отНово деТската граДина се събуди.
как ще каРаш 318ис с 230 ми е мнОго интеРесно като по завоДски хАрактеристики не и дават поВече от 215, дори и на 325-цата не и дават 230, а на скоросТомера може дА показва и 440км това не значи че каРаш с нЕя. те на м-ката и дават 235, или вие тука само м-ки сте карали а отвън 318ис. в е30 скоРост от над 200 км си е пълно убийство. тука говориме не да ги дигне моментно за 5-10 секунди тука говориме да си я караш с тая скоРост 30 минути примеРно до ябланица или до плоРдив. вие тука се големи карАчи се извъдиХте, ама стената на калояново ви разказа играта, много здрава излезна.
проСто затова бмв се именуваХа доСкоро с Е отпред което значи еВолюция БРат, и заТова е30 е по слаба от е36 за висоКА скорост устойчивОст на кУпето и т.н, но е по-добра от е 21 и от 2002 и т.н.
а ти който си мИслеш че 30-ката ти не е разЦепена чакай да ти падне преДния дЖам докато караш и щЕ се сетиш от какВо е после. измери си разстоянията между бомбетата и ще се припомниш. това че нищо не виждаш отвънка нищо не значи, аматъори.
карайте си бараките и си праете ветър на устите, но е30-ката се чувства най-добре при скорост 140 км, и можеш до луната да стигнеш, както с е34 скороста е 160-180, при седмицата е около 200-220 до 240 км е приятно вътре. иначе нямаше да има спортни коли а всички щеха да понтират 30-ката като размери и т.н., вие правите ли ралика между 6-ца, 8-ца - 30-ска или осмицата е по скапана като устойчивост от 30ската, по вашта логика с осмицата щи е комфортно с около 350 км някъде, палячовци, щото вие само сте ги сънували тия коли, купили си по един кенеф и си мислят че те са изобретили двигателя с вътрешно горене, като много от вас не правят разлика между колянов и разпределителен вал и не знаят дори и 4-те такта на работа как са.
така, едно е да направиш кола за драг която може да дигне и 100000км, но друго е да караш кола по завои нека да каже Г-н Алекс Матрицата с колко е пързалял е30-ската и аз ще му кажа че всяка е34-ка ще повтори същото упражнение с 50 км отгоре с м5 примерно 3.8 ,
кво сте карали кво сте возили освен картофите на село си го казвайте на ум, тука говорим технически неща,
дайте конкретни примери какво сте правили , ти г-нчо какво си правил на твойта 30ска осемняйска дето въри с 240, дваесе и петица дето достига мах 1 което е свръхзвукова скорост, конкретизирай се.
и зеМете се оБразовайТе малко че не може да си пРедставите какВи глЪпостИ говорите.
Поздрави чакам вИ.
как ще каРаш 318ис с 230 ми е мнОго интеРесно като по завоДски хАрактеристики не и дават поВече от 215, дори и на 325-цата не и дават 230, а на скоросТомера може дА показва и 440км това не значи че каРаш с нЕя. те на м-ката и дават 235, или вие тука само м-ки сте карали а отвън 318ис. в е30 скоРост от над 200 км си е пълно убийство. тука говориме не да ги дигне моментно за 5-10 секунди тука говориме да си я караш с тая скоРост 30 минути примеРно до ябланица или до плоРдив. вие тука се големи карАчи се извъдиХте, ама стената на калояново ви разказа играта, много здрава излезна.
проСто затова бмв се именуваХа доСкоро с Е отпред което значи еВолюция БРат, и заТова е30 е по слаба от е36 за висоКА скорост устойчивОст на кУпето и т.н, но е по-добра от е 21 и от 2002 и т.н.
а ти който си мИслеш че 30-ката ти не е разЦепена чакай да ти падне преДния дЖам докато караш и щЕ се сетиш от какВо е после. измери си разстоянията между бомбетата и ще се припомниш. това че нищо не виждаш отвънка нищо не значи, аматъори.
карайте си бараките и си праете ветър на устите, но е30-ката се чувства най-добре при скорост 140 км, и можеш до луната да стигнеш, както с е34 скороста е 160-180, при седмицата е около 200-220 до 240 км е приятно вътре. иначе нямаше да има спортни коли а всички щеха да понтират 30-ката като размери и т.н., вие правите ли ралика между 6-ца, 8-ца - 30-ска или осмицата е по скапана като устойчивост от 30ската, по вашта логика с осмицата щи е комфортно с около 350 км някъде, палячовци, щото вие само сте ги сънували тия коли, купили си по един кенеф и си мислят че те са изобретили двигателя с вътрешно горене, като много от вас не правят разлика между колянов и разпределителен вал и не знаят дори и 4-те такта на работа как са.
така, едно е да направиш кола за драг която може да дигне и 100000км, но друго е да караш кола по завои нека да каже Г-н Алекс Матрицата с колко е пързалял е30-ската и аз ще му кажа че всяка е34-ка ще повтори същото упражнение с 50 км отгоре с м5 примерно 3.8 ,
кво сте карали кво сте возили освен картофите на село си го казвайте на ум, тука говорим технически неща,
дайте конкретни примери какво сте правили , ти г-нчо какво си правил на твойта 30ска осемняйска дето въри с 240, дваесе и петица дето достига мах 1 което е свръхзвукова скорост, конкретизирай се.
и зеМете се оБразовайТе малко че не може да си пРедставите какВи глЪпостИ говорите.
Поздрави чакам вИ.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
http://www.youtube.com/watch?v=80NZ9h2lz8M
айде тук едно видео за градската кола Е30
в което се вижда за какво са за ги сложили тия аеродинамични елементи в М, които алекс спомена. ако се наложи ще превеждам... най ми е забавен момента, когато на невероятното полицеско камаро му омекват спирачките
така че платформата не е толкова безнадеждна както я изкарвате...
айде тук едно видео за градската кола Е30


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
j
ето ви нещо за финал на спора http://www.mefeedia.com/entry/erich-edl ... 9/17694793,гледаите и се забавляваите,аз първия път като го гледах се смях с глас на някои от завоите 

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: j
Бте тва нема нищо общо със нормална колаMecho Puh написа:ето ви нещо за финал на спора http://www.mefeedia.com/entry/erich-edl ... 9/17694793,гледаите и се забавляваите,аз първия път като го гледах се смях с глас на някои от завоите

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
[steeN] написа:http://www.youtube.com/watch?v=80NZ9h2lz8M
айде тук едно видео за градската кола Е30в което се вижда за какво са за ги сложили тия аеродинамични елементи в М, които алекс спомена. ако се наложи ще превеждам... най ми е забавен момента, когато на невероятното полицеско камаро му омекват спирачките
така че платформата не е толкова безнадеждна както я изкарвате...
Добре доджна и тръните на пътя
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
При такава скорост доста голямо влияние оказва аеродинамичното притискане на колата към пътя.Е34-ката мисля че беще първата тествана в аеродинамичен тунел, за е-30 не съм сигурен.В този ред на мисли има ли значение според вас дали колата ще е с обикновената предна броня или с Мтех1-2?Раздувките и задния спойлер на М3-ката би трябвал да допринасят за аеродинамиката на автомобила 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
beachball написа:...как ще каРаш 318ис с 230 ми е мнОго интеРесно като по завоДски хАрактеристики не и дават поВече от 215, дори и на 325-цата не и дават 230, а на скоросТомера може дА показва и 440км това не значи че каРаш с нЕя. те на м-ката и дават 235, или вие тука само м-ки сте карали а отвън 318ис.
Е ама си образован кланям се на толкова знаещи хора като теб


Що не одиш у някой друг форум да избиваш комплекси..
п.сЗа предавателно число на дифа чувал си си, каква е ролята на това предавателно число?

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
А някой може ли да изскочи с показание от GPS примерно за наистина реално постигната скорост 250+ км/ч?
Защото аз не вярвам на тия показания на 25 годишни километражи!Първо,че на повечето диференциали и гумите не отговарят и оттам показанието е съвсем различно.Отделно и децата знаят,че тези километражи са така изработени/калибровани,че след определена скорост започват да лъжат умишлено...
Направо тая тема е за някой ловджийски форум.Като гледам заглавието по би му отивало да е "дискусия/спор 250+ с на баба стария гардероб ?"
Направо ме сцепвате.Хубава кола е била е30 за времето си и още я бива.Ама ако съдим по вашите мнения пропити отвсякъде със сляп фанатизъм мнения то това е колата на всички времена.И на максимална скорост надбягва новите коли,и на писта,и на дрифт,и на драг...Трябва сериозно да се погледне да не би на табелката да е пренабито Made in Germany върху евентуално истинския надпис Made in NASA
Защото аз не вярвам на тия показания на 25 годишни километражи!Първо,че на повечето диференциали и гумите не отговарят и оттам показанието е съвсем различно.Отделно и децата знаят,че тези километражи са така изработени/калибровани,че след определена скорост започват да лъжат умишлено...
Направо тая тема е за някой ловджийски форум.Като гледам заглавието по би му отивало да е "дискусия/спор 250+ с на баба стария гардероб ?"
Направо ме сцепвате.Хубава кола е била е30 за времето си и още я бива.Ама ако съдим по вашите мнения пропити отвсякъде със сляп фанатизъм мнения то това е колата на всички времена.И на максимална скорост надбягва новите коли,и на писта,и на дрифт,и на драг...Трябва сериозно да се погледне да не би на табелката да е пренабито Made in Germany върху евентуално истинския надпис Made in NASA


8.32
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Само незнам защо се спори тука за неща които всички са виждали или могат да видят навсякъде че са така
250км/ч и Е30 си е напълно възможно също както и Е30 и В12 или В8 итн.
А относно километражите точно пък на ВДО претендират да са едни от най-точните
а за неверниците нека да си сложат Е30ските на кантар или да замерят ускорения спирания и маск и да сравняват със документите и после да споделят
впечатления 
250км/ч и Е30 си е напълно възможно също както и Е30 и В12 или В8 итн.
А относно километражите точно пък на ВДО претендират да са едни от най-точните
а за неверниците нека да си сложат Е30ските на кантар или да замерят ускорения спирания и маск и да сравняват със документите и после да споделят


<<<DRIVE BMW ONLY>>>
за скороста е много лесно да се сметне дори без GPS и без скоростомер сметнете предавателните 4исла на трансмисията диференцияла и оборотите на коляновия вал, обиколката на задните гуми намирате оборотите на задните гуми при дадена предавка и обороти на двигателя намирате с колко метра за секунда се движи и от там км/ за 4ас и така може да се калибрира скоростомера.предварително определяте на 5 скорост с 7000 об на коляновия с колко трябва да се движи колата и сте готови
NO BRAIN NO PAIN
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани