Окачване
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- mikimau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 11.03.2009
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 323
Сигурно в София-прати им мейл http://www.kz-tuning.com/Suspension/AKX/BMW.html
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
2shae написа:SammY написа:П.П Никаде не съм прочел че Кони е върха ама въпроса на колегата и знака след него ме накараха да напиша точно това...
П.П2 Колега и тва за реглажа на пружината сериозно ли го написа ... пишеш като човек които уж ги разбира нещата ама вярваи ми има пружини който се реголират....( койловър нз дали го пиша правилно)
Извинявай колега,ама малко двусмислици се получават при последните ти постове или поне аз така ги разбирам.

Звънях на едно момче от форума,което се явява нещо като представител на H & R.Та той обади цена около 350 лева за нови пружини,смъкващи 3 санта и половина отпред и отзад.В и-бея комплект пружини на 'H & R' и 'Eibach' започват от над 200$ за шест цилиндрова Е30-ка.Повечето са от USA,което донякъде е успокояващо за произхода им. :quote]
Май вече се разбрахме че говорим на 1 и същ китаиски ...
bravo Колега аз си говора за жълтото Кони с реглаж на височина и твърдост , а за Билщаин ако слагам отзад нз кои е моя модел Б6 или Б8 отзад е смъкната с 35~40 мм и отпред с толкоз ... мисля че беше Б6 подходящия модел за тея пружини ама трябва да се провери ...
Целата работа много арна,ама аз примерно се оглеждам ето за тия:
http://rallynuts.com/motorsport/Chassis ... 0_4870.asp
Като цената до портата пред нас е 650лв!
Не е ли по-добрия варянт това пред това:
http://www.kz-tuning.com/Suspension/High%20Tec/BMW.html
Като става на въпрос за е30 м20б20 с тънкия макферсон и смятам да я сваля с не повече от 30/30 или 35/40!
Кое е по-добрият варянт според вас!
И заслужава ли си да взимам кит за тънкия макферсон или направо да взема за дебелия и да сменям макферсони след това!
Кое би било по удачния варянт!?
А какви ли пари са тия макферсони!?
А сега вие кажете!
http://rallynuts.com/motorsport/Chassis ... 0_4870.asp
Като цената до портата пред нас е 650лв!
Не е ли по-добрия варянт това пред това:
http://www.kz-tuning.com/Suspension/High%20Tec/BMW.html
Като става на въпрос за е30 м20б20 с тънкия макферсон и смятам да я сваля с не повече от 30/30 или 35/40!
Кое е по-добрият варянт според вас!
И заслужава ли си да взимам кит за тънкия макферсон или направо да взема за дебелия и да сменям макферсони след това!
Кое би било по удачния варянт!?
А какви ли пари са тия макферсони!?
А сега вие кажете!

- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
DJJonny написа:10х за мненията и коментарите поръчах ги тея за 350лв ся на промоция заради събора като ги сложа ще споделя какво е положението
В очакване сме колега че аз също живо се вълнувам от това какъв е резила... от амортесйорите де

slatanic написа:Целата работа много арна,ама аз примерно се оглеждам ето за тия:
http://rallynuts.com/motorsport/Chassis ... 0_4870.asp
Като цената до портата пред нас е 650лв!
Не е ли по-добрия варянт това пред това:
http://www.kz-tuning.com/Suspension/High%20Tec/BMW.html
Като става на въпрос за е30 м20б20 с тънкия макферсон и смятам да я сваля с не повече от 30/30 или 35/40!
Кое е по-добрият варянт според вас!
И заслужава ли си да взимам кит за тънкия макферсон или направо да взема за дебелия и да сменям макферсони след това!
Кое би било по удачния варянт!?
А какви ли пари са тия макферсони!?
А сега вие кажете!
И въпреки всичко никой не каза нещо относно коя марка е по-добра от тези 2те които съм дал за пример аз!
Колата ще се кара единствено и само стрийт на този етап!
Не се очакват интервенции по моторя поне за сега!
Дет се вика евридейка с лек привкус на дрифт!

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
slatanic написа:А споделете де!!!!
Аз съм с APEX 40/40 тънкото стъбло. 720 кинта май го платих с монтажа (реглажа отделно). Мислех за 60/40, ма реших да не причинявам щети на картера. Като цяло съм доволен, но за по-голяма стабилност си трябват гуми, че стандартните много се гънат по завоите...
Колата се усеща стабилна, управлението е стегнато. И въпреки стандартните гуми си друса.
It's not who You are, it's who You know...
logout написа:slatanic написа:А споделете де!!!!
Аз съм с APEX 40/40 тънкото стъбло. 720 кинта май го платих с монтажа (реглажа отделно). Мислех за 60/40, ма реших да не причинявам щети на картера. Като цяло съм доволен, но за по-голяма стабилност си трябват гуми, че стандартните много се гънат по завоите...
Колата се усеща стабилна, управлението е стегнато. И въпреки стандартните гуми си друса.
От къде го закупи!?Иначе мерси за отговора!

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
От Heed 91 го взех - те са и официалният вносител на APEX.
Обаче това беше преди 2 години, сега цените не знам как са...
Обаче това беше преди 2 години, сега цените не знам как са...
It's not who You are, it's who You know...
- JelioNikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: `90 e30 sedan
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани