колко средно върви м-тех престилка?без зна4ение 1 или 2

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Мар 2009, 21:30

то така е кат се избира най тънкото :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 19 Мар 2009, 16:36

Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?) :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от време на време

Мнение от sezo_ » 19 Мар 2009, 19:44

JoRkAtA_pld написа:Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?) :roll:

Що има ли проблеми ако ги слагаш на двоен стоп ????
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 11.03.2007

Мнение от lupo_3330 » 20 Мар 2009, 10:17

Ами на двоен стоп си сложи М-тех 1.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 20 Мар 2009, 12:25

М-тех 2 може да си намерите повечето от вас на много места ама кат ви мързи да търсите така е ,ще давате пари и ще мълчите или ще карате СМОЛИЧКИ и тва е
А относно тея стъкломатите преди време като карах и аз троен стоп като мнозинството тука ми трябваше задна престилка купих си и неможах да повярвам какво виждам щеше да се разглоби докато я взимах от ЕКОНТ цялата беше в нещо като КИТ и беше с дебелина 1мм направо незнам ...... ;) :arrow:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 5.05.2006

Мнение от tino320 » 20 Мар 2009, 13:02

BMWPower написа:М-тех 2 може да си намерите повечето от вас на много места ама кат ви мързи да търсите така е ,ще давате пари и ще мълчите или ще карате СМОЛИЧКИ и тва е
А относно тея стъкломатите преди време като карах и аз троен стоп като мнозинството тука ми трябваше задна престилка купих си и неможах да повярвам какво виждам щеше да се разглоби докато я взимах от ЕКОНТ цялата беше в нещо като КИТ и беше с дебелина 1мм направо незнам ...... ;) :arrow:



Колега какво искаш да кажеш с това, че може да се намери на МНОГО места. То ако беше така едва ли щяха да са им такива цените.Едно е да ги гледаш на снимки и да гихаресаш, а съвсем друго е като отодеш на място икато вдиш, че 2 части от пакета са на "дупе". И дори да земеш пакета на добра цена после се почва едно търсена на въпросните 2 части, които нови струват МНОГО а втора употребе е МНОГО трудно да ги намериш. А крепежните елементи, а шаблони? И в краина сметка като теглиш чертата и цифрата МНОГО или поне доста голяма.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 20 Мар 2009, 15:46

sezo_ написа:
JoRkAtA_pld написа:Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?) :roll:

Що има ли проблеми ако ги слагаш на двоен стоп ????


Ами за двоен стоп М-техник2 се слага само с преправяне, защото тройния стоп има греди на броните, а при двойния е цяла броня.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от време на време

Мнение от sezo_ » 20 Мар 2009, 19:47

JoRkAtA_pld написа:
sezo_ написа:
JoRkAtA_pld написа:Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?) :roll:

Що има ли проблеми ако ги слагаш на двоен стоп ????


Ами за двоен стоп М-техник2 се слага само с преправяне, защото тройния стоп има греди на броните, а при двойния е цяла броня.


Значи доколкото разбрах двоен стоп - М-тех1 троен стоп М-тех2 ???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 20 Мар 2009, 20:49

sezo_ написа:
JoRkAtA_pld написа:
sezo_ написа:
JoRkAtA_pld написа:Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?) :roll:

Що има ли проблеми ако ги слагаш на двоен стоп ????


Ами за двоен стоп М-техник2 се слага само с преправяне, защото тройния стоп има греди на броните, а при двойния е цяла броня.


Значи доколкото разбрах двоен стоп - М-тех1 троен стоп М-тех2 ???


:yes: За М-тех 2 на двоен стоп питай колегата Явор как става ;) (май тряабваше цялата броня да се смени)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 21 Мар 2009, 18:24

На мен пък ми казаха да отрежа ъглите на оригиналните брони и да ги ползвам като греди.Ако колегата Явор знае по-добър начин да сподели. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e30/34 m20b20 е46 м54б22

Мнение от ditk0 » 23 Мар 2009, 21:49

Ползват се масово евтини смоли затове се чупят толкова лесно от стъклопласт иначе съм виждал корпус на съзтезателна лодка на 30 години без поражения.

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 24 Мар 2009, 0:06

Еми ползват се евтини смоли, щото всеки гледа най-евтиното и първото нещо дето питат повечето е може ли отстъпка...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 24 Мар 2009, 13:40

Аз съм доволен от броните на колегата SuPeR_Fly дето ги взех от него. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e30/34 m20b20 е46 м54б22

Мнение от ditk0 » 24 Мар 2009, 16:07

SuPeR_FLY написа:Еми ползват се евтини смоли, щото всеки гледа най-евтиното и първото нещо дето питат повечето е може ли отстъпка...

така е прав си .... пак си идваме на думата евтиното е скъпо :-)
мисълта ми беше , че и от стъклопласт може да са много здрави . Доколкото ми е известно във Формула 1 ползват много детайли изработени на този принцип , но се използва карбон и карбон-кевлар.
Последна промяна ditk0 на 24 Мар 2009, 16:15, променена общо 1 път

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Мнение от POL_Starshi » 24 Мар 2009, 16:14

Няма смисъл да си чешим езиците! Който е "пачка" да купува оригинално /то си е най-хубаво/,а останалите с "остъпките" си знаят...."залагат трици и ловят маймуни" !!!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook