От какво може да укоцяват М40 двигателите освен вал и кубили

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 28 Фев 2009, 19:57

отворен диф-обикн диференцял
затворен(или по правилно заключващ се) диф-шпер!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 02 Мар 2009, 23:00

гумите ти са с правилния размер ;)
за дифа вече знаеш
като я спържиш на 1-ва 2-ра стига ли реголатора на 3та стига ли 6500об.
или 1-ва 6500об 2ра 5000и започва да забива и да пука :?:
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 02 Мар 2009, 23:33

на първа го стига но 2-3та 5500-5600 са максималните обороти и след т'ва забива носа ,защо питаш??
От диф-а ли е???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Мар 2009, 23:55

prostia написа:гумите ти са с правилния размер ;)
за дифа вече знаеш
като я спържиш на 1-ва 2-ра стига ли реголатора на 3та стига ли 6500об.
или 1-ва 6500об 2ра 5000и започва да забива и да пука :?:



Код: Избери целия код
   Original tire[b](195/65/14)[/b]
  Sidewall: 4.99 in
  Radius: 11.99 in
  Diameter: 23.98 in
  Circumf: 75.34 in
  Revs/mile: 841.03

       New Tire[b](195/65/15)[/b]
  Sidewall: 4.99 in
  Radius: 12.49 in
  Diameter: 24.98 in
  Circumf: 78.48 in
  Revs/mile: 807.36

Speedometer reading with new tire is [b]4.17% too slow.[/b]
When your speedometer is reading 60mph you are actually traveling 62.4mph.


ма вие с квито искате гуми си карайте в крайна сметка ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 02 Мар 2009, 23:56

prostia написа:гумите ти са с правилния размер ;)
за дифа вече знаеш
като я спържиш на 1-ва 2-ра стига ли реголатора на 3та стига ли 6500об.
или 1-ва 6500об 2ра 5000и започва да забива и да пука :?:



Код: Избери целия код
Original tire[b](195/65/14)[/b]
  Sidewall: 4.99 in
  Radius: 11.99 in
  Diameter: 23.98 in
  Circumf: 75.34 in
  Revs/mile: 841.03

       New Tire[b](195/65/15)[/b]
  Sidewall: 4.99 in
  Radius: 12.49 in
  Diameter: 24.98 in
  Circumf: 78.48 in
  Revs/mile: 807.36

Speedometer reading with new tire is [b]4.17% too slow.[/b]
When your speedometer is reading 60mph you are actually traveling 62.4mph.

ма вие с квито искате гуми си карайте в крайна сметка ;)


Слабичък ми е английския може ли превод... :shock:

Това е ако че скоростомера ми ще има отклонение и ще показва с около 6км/ч по малко не ми е проблем...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 03 Мар 2009, 0:17

Ми просто пише, че оригиналните гуми са 195/65/14, а не 15 !
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Мнение от biem_w » 03 Мар 2009, 0:20

но може и 15-ки .... :winky:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 03 Мар 2009, 0:31

RokFort написа:на първа го стига но 2-3та 5500-5600 са максималните обороти и след т'ва забива носа ,защо питаш??
От диф-а ли е???


При мен и на 5-та достигаше до 6500 при 210км/ч. Сега максималните обороти са ми 5500, а и не съм пробвал на 5-та до колко ще стигне.

При 100км/ч на пета скорост оборотеомера ми показва 2900 об/мин.
При 120км/ч на пета скорост оборотеомера ми показва 3500 об/мин.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 03 Мар 2009, 1:12

Колега, надявам се си рабрал, че с увеличаване на цолажа гуми и джанти (15, 16, 17,...) трябва да се взимат по-ниски гуми (55,50,45...), защото иначе тежът и не са подходящи за Е30.
Иначе моето мнение е, че ако мотора е добър, трябва да пълни оборотомера на всички предавки до към 180-190 :roll:
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Мнение от biem_w » 03 Мар 2009, 1:15

amd написа:Колега, надявам се си рабрал, че с увеличаване на цолажа гуми и джанти (15, 16, 17,...) трябва да се взимат по-ниски гуми (55,50,45...), защото иначе тежът и не са подходящи за Е30.
Иначе моето мнение е, че ако мотора е добър, трябва да пълни оборотомера на всички предавки до към 180-190 :roll:


и аз съм на това мнение.. :winky:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 03 Мар 2009, 3:26

Моя мотор по всички писани и неписани постинги в тоя форум отдавна трябваше да е на вторични, ма пак на 4-та стига до прекъсвач (даже и с 1 литър масло под минимума :mhihi:). Нещо го спъва твоя, но не се сещам какво :roll:
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Мнение от petrashkov » 03 Мар 2009, 9:19

Nindja Prezarejdane написа:сипи малко ОМВ карера 100,сложи 175/70/14 и ще си признаеш че за този м40 двигател,колата си вьрви нормално


и керосин да му сипе..
проблема едва ли му е в горивото :roll:
Критика се приема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Мнение от Dafy » 03 Мар 2009, 12:35

м40б18 е добър мотор ! и става за всичко с подходящо човъркане :)
да ви кажа моето наблюдение над гумите и цлоажа ...
карам с зимни 175/65/14 и колата е мъртвец ... ама не иска да ги заварти /освен 1-ва и задна/ мокро, сухо няма значение ...
обаче си купих 15-ки АТS и ми подариха 225/50/15 и учудването ми беше голямо когато с 4 човека на мокрото направих 360 градуса на 2-ра ... без много зор ... и после се изсртеля ... Горивото трябва да е Хубаво !!
свещите също !
та сега положението е ясно ... искаш ли да върви наистина - Ниски Гуми!
високите за зимата :)
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 03 Мар 2009, 12:53

Чак пък да става за всичко.. :roll:
Те хубаво ще са ти по-ниски гумите, ама като са ти по-широки и тежки от по-големият цолаж?
Врътнал си се,защото едва ли са зимни и едва ли са нови,я сложи едни нови и пак да говорим :winky:
А иначе, с по-широките гуми колата е доста по-стабилна и управляема докато си дрифтиш, това се научих от комбито.
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 05 Мар 2009, 14:40

logout написа:Моя мотор по всички писани и неписани постинги в тоя форум отдавна трябваше да е на вторични, ма пак на 4-та стига до прекъсвач (даже и с 1 литър масло под минимума :mhihi:). Нещо го спъва твоя, но не се сещам какво :roll:

М40Б16 е бързооборотен мотор, пика на максималния въртящ момент е на 4250 оборота в мин. Горивната камера е в челото на буталото /то има вдлъбната форма/. Има степен на сгъстяване 8.8 /твърде малко за постигане повече мощ и въртящ момент във високите обороти/. Клапаните са висящи, разположени почти успоредно един спрямо друг, което определя и малкото проходно сечение и по-малко количество въздух, което влиза, особено при високите обороти. Този тип двигатели бързо ускоряват на старт при по-ниските и средни обороти и са много спънати във високите. Отделно тези над 200000 км и несменени разпределителен вал, кобилици и повдигачи не могат да развият пълната си мощност. Като цяло моторите М40 са конструирани на съвсем различен принцип от останалите и динамичните качества са коренно различни. За сравнение подобен тип двигатели са на опел "кадет" 1600 и "вектра" 1800, "нисан съни" 1600 и други. Бързо ускоряват от място и са тромави при ускорение в движение. М10 1800 е съвсем различен. Има висящи клапани, разположени под ъгъл един спрямо друг, много по-голямо проходно сечение, горивната камера е в цилиндровата глава, имат степен на сгъстяване 9.5 /изключение са 318I с катализатор/, малко по-тромави на старт при ниските обороти, но несравними за ускорение от движение.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook