За всички колеги с 324 тд и 524тд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 21 Мар 2009, 17:14

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 22 Мар 2009, 0:33

колеги за колко кинти може да се намери читаво турбо че мойто днеска го гледах и зело да сдава багажа
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 22 Мар 2009, 18:15

там кадето си показал неможах да намеря за дизел???????????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Мар 2009, 21:56

http://bmw.ctcms.net/BMW/E-Books/E30/Se ... ual%20(Rus)%20-%20E30/BMW3_82-90_20_Electrical_shem.pdf

Тука има за 324д :roll: ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.04.2009

Мнение от 1441 » 25 Апр 2009, 12:26

Като купих колата направих основен ремонт и заварих главата,защото беше спукана.Постоянно ми надува маркуча от главата към радиатора,което ме притеснява.Не губя охладителна течност.Смених 3 капачки на казанчето,но ефект няма.Помогнете ако можете!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 25 Апр 2009, 18:23

решението ясно започна да ми се изяснява и появява :При бат Явор и за нов мотор че аман вече с тези печки вярно читав мотор но като се счупи няма оправия.Аз сериозно се замислям за бензинов мотор
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 26 Апр 2009, 21:33

Е ме и мен в таа проблемната тема...
От днес сутринта няма вдигане над 4000 оборота, после станаха 3000 после 2500 и туко пред нас повече от 1500 не иска. Тфа сичкото се случи за около 400км. Пак ми писаха акт за превишена скорост ма тфа друга тема . Не знам кво е, ма е тъмно и не моа го гледам. Докато карам просто се влошава. Накрая гасне. Пали от 3-тия път изфорсирва се до до 4000+ оборота и после кат тръгна се почва 2500-2000 и толкова. Супер зле. Пак загасна. Реших да отворя капака, направих го без да слизам от колата. Запали после веднага и така я прибрах. Не знам дали има връзка - чесно казано не мое и да има, ама май я стреснах Иначе чист дизел с ел. помпа. Чесно казано май бензинеца си е за предпочитане - щот тоя чист дизел, ни ускорява - ни спира Е ходих до Австрия и обратно и не ме остави. Нема го сменям...
Последна промяна KPETEH на 26 Апр 2009, 21:35, променена общо 1 път
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 29 Апр 2009, 10:54

Нафтов филтър - смяна с БОШ 46 лева. :D
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 29 Апр 2009, 13:12

:lol: :ahah:
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 1.12.2008
Кара: 324d
Мечтае да кара: E30 s 330

Мнение от MaRTo_BG » 29 Апр 2009, 19:47

Здравеите и добър вечер,от доста време следя форума и се образовам,но ето,дойде моментът да се включа и аз.Преди 5 месеца се сдобих с една 324д и преди седмица се прояви проблем сходен с някои предни постове.Проблемът е следният: при нормално градско каране колата си върви идеално но като излезна извън градско или просто като премина 70-80км и колата се спъва.До преди месец и нещо си се набираше доста прилично до 130/140 иначе повече от 160 несъм я шпорил.Впечатление ми прави,че когато стигна примерно 100 и натисна гаста на макс умира ,едвам набира ,а като започна да отпускам педала започва да поема но доста слабо нее както преди.Та въпросът ми към вас е къде да търся проблем някъде по токове или в помпата.Иначе колата е 86та с двоен стоп нее да пуши смисъл пуши но при 3500 -4000 оборота ,пали без проблеми тъй,че невярвам да е изгубила компресия... Ще се радвам ако някой даде идея ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Мнение от sixstraight » 29 Апр 2009, 23:37

MaRTo_BG написа:Здравеите и добър вечер,от доста време следя форума и се образовам,но ето,дойде моментът да се включа и аз.Преди 5 месеца се сдобих с една 324д и преди седмица се прояви проблем сходен с някои предни постове.Проблемът е следният: при нормално градско каране колата си върви идеално но като излезна извън градско или просто като премина 70-80км и колата се спъва.До преди месец и нещо си се набираше доста прилично до 130/140 иначе повече от 160 несъм я шпорил.Впечатление ми прави,че когато стигна примерно 100 и натисна гаста на макс умира ,едвам набира ,а като започна да отпускам педала започва да поема но доста слабо нее както преди.Та въпросът ми към вас е къде да търся проблем някъде по токове или в помпата.Иначе колата е 86та с двоен стоп нее да пуши смисъл пуши но при 3500 -4000 оборота ,пали без проблеми тъй,че невярвам да е изгубила компресия... Ще се радвам ако някой даде идея ..


имах същите симптоми оказа се разкачен маркуч на турбото така и не разбрах колко вдига тая кола дигна 160 по нанадолното от ябланица на 3250 и стрелката отиде в червеното за 10сек
и имам две питания с демферен маховик ли е м21д24
и след 2500рпм чезне парното стария собственик каза че е свалял главата гледал е насам натам всичко е точно къде отива топлата вода :shock:
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 05 Май 2009, 12:10

Интересно ми е въобще някой който има 324 или 524 с проблеми от рода пукната глава,ГНП ,умна дюза ,потенциометър на педала, дали си ев оправил колата и да сподели решението.Ето например на дълъг път дори и на 4 та имам мощ ,даже ина 5 та изпреварвам, а ми се склучи следното катеря един баир (за към Боровец) и нито на 4 та нито 5 никой на педала ,едва 3 та имаше някой ,принуждавах се даже да включа на 2 ра , и всичко това след като много пъти минавах през огромни локви и всичко отдолу влизаше в отсека на двигателя и ми е много интересно от къде може да идва тази загуба на мощност.Другото което забелязах е че кабелчетата в дъното на самата букса на умната дюза са оголени и се допиират от време на време възможно ли е от даване на късо сигнала на умната дюза дасе получават тези аномалии
Айде СЪС здраве
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 13 Май 2009, 15:01

Лампата вътре за дюзата светва ли ти? Защото и при мен жиците се допираха. И когато се допрат светва лампата и колата губи мощтност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 13 Май 2009, 15:25

Нека и аз попиша в на митака темата, мисля си че може да систематизираме главните проблеми на М21, и техните решения. Вижте в е34 кво правят пичовете, а моторите са еднакви и помпите им даже са еднакви.

Та проблема с умната дюза аз като гледам по коментари на колеги си е характерната загуба на мощност при по високи обороти, ама това както и Кретен-а доказа може да идва от калпав филтър (неговия не го броим щото имаше бензин вътре);
Митак за пукнатата глава е ясна работата като симптоми и решение, доста успешно се отремонтират въпросните глави, а и колко бензинови коли ги имат тия проблеми.

Другото което ти викаш е за потенциометъра на педала ... той при заводското ТД и Д с ел.помпа е толкова скрит и изолиран от влияния на околната среда, че ми е съмнително да се окисли, прецаква и овлажнява по какъвто и да е начин. Все пак ако се съмняваш че е от там дерта, като се видим ще пробваме с моя кво става.

Помпата на тая кола е доста капризна, както знаем обаче търпи ревизия и поправка, въпрос на средства и късмет. Няма какво повече да се очаква от мотор измислен преди 25 години, не може да е идеален с минимална поддръжка.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 21 Май 2009, 19:20

Дойде време и аз да кажа че колата ми се предаде тотално,От няколко дена колата вече не същата няма мощност никаква,втора до долу и няма никой , колата тресе като за световно ,пуши ,турбото хвърля яко масло към филтъра,като запали (пали от раз) играят оборотите ,таблото тотално се развали,пукна се изведнъж радиатора за парното(изолирах го )сег вече съм само на големия радиатор,Все ОЩе надува маркучите(но не като преди) ,едва както казах се набира много ръмжи а вървеж няма ,имам чувството че дииференциала е изтъркан и се превъртс вътре в него,Деянски,колеги ,моля Ви кажете нещо дайте съвет ,защото като видях моя приятел Андрю колко пари даде не ми се иска да мина по този път,Нещо ако може да ме посъветвате,писах на бате Явор за бензинов мотор намястото на печката,Само да добавя че не ми се иска да я продавам ,Че и смених всички дискове и накладки и спира много добре.Пустия мотор е проблема.Ако имате идей споделете ги ,Много надежди хранех в този мотор и настъпи момента в който всичко това отиде по дяволите.Махах филтъра за да видя дали не е от него(да не е задръстен) всичко пробвах)и пак го няма ония раз от преди месец ....свещи нови филтъра е сменян...
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook