ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: Казанлък
Кара: икономайзер

Мнение от Madjara » 24 Юли 2009, 10:25

Въпросче ? Не съм чел цялата тема, но искам да попитам какво масло се препоръчва за кутия и диф. на Е30 М40б16 тип комби?

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 24 Юли 2009, 10:44

За скоростите, трее си пише на самите скорости, за диф-а има много теми - виж в търсачката ;)
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 24 Юли 2009, 20:54

hamann_motorsport написа:Въпросче ? Не съм чел цялата тема, но искам да попитам какво масло се препоръчва за кутия и диф. на Е30 М40б16 тип комби?


ATF ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 25 Юли 2009, 13:46

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:04, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 26 Юли 2009, 19:54

Бях писъл, но никой неотговори, имали разлика във виското за М10 и М20.И още един въпрос, имали разлика в късите фарове и кой на кое място ще е (ляв и десен) ?
My E30
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Юли 2009, 21:22

За виското друг да каже :confused: .

От естетична гледна точка можеш да си сложиш фаровете и един над друг, или на покрива, или ... . В каквато комбинация ти харесва!
От оптична гледна точка са си сложени по идеалния начин. На къси (движиш се в населено място, с ниска скорост) ъгълът на осветяване трябва да е максимален - затова късите са външни. На дълги (движиш се извън населено място, с висока скорост) дължината на осветеното петно трябва да е максимална, а ъгълът - по-малък - дългите са вътрешни.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 29 Юли 2009, 18:36

Имам предвид че искам да си сменям десния къс фар и имам един къс, но незнам какъв е бил ляв или десен.
My E30
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 10 Авг 2009, 21:14

Въпрос за смяната на тампона на диференциала - става ли със скоба за лагери или въобще как се избива тампона от стойката на диф-а ?
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 10 Авг 2009, 21:30

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:04, променена общо 1 път
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 10 Авг 2009, 21:30

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:05, променена общо 1 път
:yes:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 10 Авг 2009, 21:54

porostorm написа:
amd написа:Въпрос за смяната на тампона на диференциала - става ли със скоба за лагери или въобще как се избива тампона от стойката на диф-а ?
с чук


За вариянта с чук и секач знам, но риска е да се спука капака на диф-а, няма ли по-културен метод ?
BMW only!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Авг 2009, 22:20

porostorm написа:
amd написа:Въпрос за смяната на тампона на диференциала - става ли със скоба за лагери или въобще как се избива тампона от стойката на диф-а ?
с чук
:banghead:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 10 Авг 2009, 22:23

Абе с чука и секача се пука капака без проблеми, и после си на цветни заварки за 15 лева .... дано има и други методи, не че не става по тоя начин ама иска премерена сила и внимание.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 10 Авг 2009, 23:45

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 22:05, променена общо 1 път
:yes:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 11 Авг 2009, 13:02

Е, ще пробаме на един друг, свален диф да видим какво ще излезе, пък ако му хванем цаката чак после ще бием по шпера :)
BMW only!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook