ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от ge_a » 15 Юни 2011, 11:32

err0r написа:2,93.


По скоро 3.15 ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от err0r » 15 Юни 2011, 11:34

Карах скоро едно Е30 с М50В25 и 2,93 - много приятна, втора предавка е до 105 км/ч и е удобна за всякакъв вид парзуляне - достатъчно леко е купето за малки кръгове на втора, а 2-ра до гореописаната скорост позволява дрифтчета с 80 км/ч. :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 2.06.2011
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е30
Мечтае да кара: Добре подготвена дрифтачка
Детайли за колата: Е30 40Б16, без хидравлика, без ръжди

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от palominoo » 15 Юни 2011, 11:43

Мерси на всички отзовали се, приемам сякакъв съвет, а ако може и да е обоснован за да преценя за себе си кое е най-доброто още по-добре.Ще чакам още предложения, а пък накрая ще видим и какво ще мога да намеря.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от ge_a » 15 Юни 2011, 12:07

err0r написа:Карах скоро едно Е30 с М50В25 и 2,93 - много приятна, втора предавка е до 105 км/ч и е удобна за всякакъв вид парзуляне - достатъчно леко е купето за малки кръгове на втора, а 2-ра до гореописаната скорост позволява дрифтчета с 80 км/ч. :)


Да обаче числа от рода на 3.25 и 3.15 са по удачни, защото на късите картинг писти с прекалено дългия диф губи мощност на по острите(обартни) завой на втора, пък първа е не удачна по ред причини ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от Mecho Puh » 12 Юли 2011, 17:49

err0r написа:2,93.

стига ,не се излагаите,защо трябва да тормозите колата...2,93 е ок за хора които пътуват на дълго,но за дрифт :kuku: М50Б25 в е30 почти без значение с коя кутия е сложен върви наи добре за нашите пистички с 3,64 ,3,73 или 3,91...комбито ми е с 3,91 и си има сила за пързаляне и на 3та на по големите завои,на Калояново например...
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 5.08.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е30,Е36 344i

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от zashevBMW » 11 Ное 2011, 15:09

да и аз съм с 3.91 на 36-цата с мотор М50Б25 и се дрифти много добре на 3-та с 15-ки джанти,преди това бях с 3.15 беше добре като трагна за Калояново но после там ме мъчеше идваше дълъг доста,ама за сметка на това сега трябва репатрак стана много бавна и много бензин хаби :mhihi:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от Egoist » 13 Ное 2011, 20:42

колеги изпадна ми нешто къде мога да разбера какво точно е :)
4061006390 2374295 S25
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от ТУРБО » 10 Дек 2011, 23:33

Някой да знае колко грама силикон събира виско диференциала от 325-ца?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.11.2011

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от imeli » 29 Дек 2011, 10:12

колеги искам да питам имам диференциал от е 34 на табелката пише 3.45-154.....как да разбера дали е шпер или не...много разбирачи казват че е шпер,други че не е ....свален е от колата със полуоските
21122011792.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от Мармот » 31 Дек 2011, 18:14

imeli написа:колеги искам да питам имам диференциал от е 34 на табелката пише 3.45-154.....как да разбера дали е шпер или не...много разбирачи казват че е шпер,други че не е ....свален е от колата със полуоските

17стр. тема на 6 години и отново стигнахме до въпроса как се различава диференциал дали е шпер или не...
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 328i & 520i

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от NaKi4_pZ » 31 Дек 2011, 18:35

Като завъртиш лявата полуоска и дясната започне да се върти в същата посока значи имаш шпер.Ако се върти в обратната посока си с отворен диференциал....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от brankovv » 28 Яну 2012, 13:11

И един може би тъп въпрос, но : трябва ли да заключва при движение на заден ход ? ако Не защо ?
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 328i & 520i

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от NaKi4_pZ » 28 Яну 2012, 18:19

Моя заключва,значи би трябвало всички да заключват на заден.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от kokok0 » 05 Фев 2012, 22:38

Ето едно място от където може да се сдобие човек със сервизен кит:

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-LSD-CLUTC ... 231941a011

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от kokok0 » 13 Фев 2012, 23:18

В тая връзка ще попитам за потвърждение:

KITS FOR 168mm (SMALL) 188mm (MEDIUM) 210mm (LARGE) CASE LSD's

вярно ли е и какво значи голям малък среден?

Кой кой е?

Питах по е-мейл хората казах им че имам 328 с 2,93 и те м иказаха,
че имат за моя диф MEDIUM 188мм.

Кой тогава е LARGE ?

Останал съм с впечатление, че за е36 2,93 и 3,15 са големи а 3,45 е малък.....

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook