ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- paxtara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: London / Лясковец
- Пол: Мъж
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Здравейте,имам едно компактче за части и днес стигнах до дифа защото от като съм го взел все нямам време та завъртях едната гума тръгна и другата в същата посока ама ми напраий впечатление че тей малко трудно със сила я завъртам,друг като хване другата гума и аз въртя става ама бая бая трудно,видях номера до болта където е но незнам каде да проверя има ли няма ли някой компетентен ако има нека ми каже че да си го прасна на мойто купенце да си имам не за друго
ето го и номера 3,38v945
Благодаря

Благодаря
BMW
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- paxtara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: London / Лясковец
- Пол: Мъж
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
err0r написа:paxtara написа:3,38v
Благодаря
Това е виско 3,38.
axa а какво ще рече има ли или не четох я цялата тема всеки пише виско миско ама точно по тая част нещо ме няма и ... нали



BMW
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
paxtara написа:...какво ще рече има ли или не четох я цялата тема всеки пише виско миско...
ами вземи да прочетеш малко.
Виско шпера е виско съединител. Подобно на виско съединителите на автоматичните скостни кутии и подобно на колелата на БТР-ите.
За разлика от фрикционния шпер този зацепва след значителна разлика в ъгловите скорости на двете колела. температурата няма значение. Дори колкото е по студено толкова по-бързо зацепва. Не става за дрифт, но е подходящ за начинаещи шофьори.
- paxtara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: London / Лясковец
- Пол: Мъж
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
bmw325tds написа:paxtara написа:...какво ще рече има ли или не четох я цялата тема всеки пише виско миско...
ами вземи да прочетеш малко.
Виско шпера е виско съединител. Подобно на виско съединителите на автоматичните скостни кутии и подобно на колелата на БТР-ите.
За разлика от фрикционния шпер този зацепва след значителна разлика в ъгловите скорости на двете колела. температурата няма значение. Дори колкото е по студено толкова по-бързо зацепва. Не става за дрифт, но е подходящ за начинаещи шофьори.
благодаря все пак но колега,нито съм дървен философ че да зная всичко нищо че имам повече от 1 бмв просто имам и питам и да прочета като него разбирам тряя си бия главята в стената,ти и други разбирате от това аз разбирам от друго благодаря пак

BMW
- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
err0r написа:paxtara написа:3,38v
Благодаря
Това е виско 3,38.
според мен не е виско V-то трябва да е преди тфа,вискотата са само 3.64 и 3.91 големи прасета,за 3.38 не съм чувал зачисти хубвао ламаринката най вероятно ше имаш S преди тфа 3.38,а и на моя пише 3.91vнещо си ма е отворен!
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
В гаража има един 3,38 виско от ix e34.
Защо да не става за дрифт, че не разбрах?
Защо да не става за дрифт, че не разбрах?

- paxtara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: London / Лясковец
- Пол: Мъж
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
sarbinoff написа:err0r написа:paxtara написа:3,38v
Благодаря
Това е виско 3,38.
според мен не е виско V-то трябва да е преди тфа,вискотата са само 3.64 и 3.91 големи прасета,за 3.38 не съм чувал зачисти хубвао ламаринката най вероятно ше имаш S преди тфа 3.38,а и на моя пише 3.91vнещо си ма е отворен!
значи само веднъж го позабърсах с бензинец и табелката стана кат нова няма грам корозия както се оплакват останалите но само това пише 3 38v945 и бая трудно се въртят гумите
BMW
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
paxtara написа:... и бая трудно се въртят гумите
Това или е от сухост, или е кофти събран диф...

- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
err0r написа:В гаража има един 3,38 виско от ix e34.
Защо да не става за дрифт, че не разбрах?
е даде ма на е30 тфа трудно влиза
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
err0r написа:В гаража има един 3,38 виско от ix e34.
Защо да не става за дрифт, че не разбрах?
LSD-то е постоянно зацепено и като види зор отцепва и става като отворен диф. Но докато отвори и ти си вече издрифтил.
Виско дифа е отцепен и зацепва когато види зор. Действа обратно. Докато зацепи и вече си излязъл от завоя. За писта с много продължителен дрифт би трябвало да се получава.
- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
да ти кажа честно,си заключва доста бързо!
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
bmw325tds написа:err0r написа:В гаража има един 3,38 виско от ix e34.
Защо да не става за дрифт, че не разбрах?
LSD-то е постоянно зацепено и като види зор отцепва и става като отворен диф. Но докато отвори и ти си вече издрифтил.
Виско дифа е отцепен и зацепва когато види зор. Действа обратно. Докато зацепи и вече си излязъл от завоя. За писта с много продължителен дрифт би трябвало да се получава.
Mного добре си го обяснил ... само дето зацепването и отцепването става за некфи части от секундите

А обикновения шпер като е износен каквито са 80% от тея дето се продават "отцепването" е много често и задълго.
Аз съм от година и полвина с виско шпер и да ти кажа зацепва си доста бързо и то с ис-ка ... А тея дифове им трябва повечко върт. момент за да сработват още по добре


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Така пускам това видео
http://vbox7.com/play:3862dc5b
, за да ми кажете това шпер ли е, или е било?
Отзад на пластината пише S3,45. На видеото колата е вдигната само с едното колело, без ръчна и без скорост.
Монтирах го вчера като му смених маслото с ново- SAF XJ 70W140. Старото масло няма да го коментирам на какво приличаше.
Засега ще запазя името на колегата,който ми го продаде за цитирам: 'този е най читави от всичките, няма никакви луфтови и забележки... заключва иделано', но смятам да го пусна в "некоректни търговци" ако се окаже нередно.
Дифа го получих по Еконт, за това имах възможност само да го проверя на ръка при взимането от офиса. На ръка не могат да се превъртят двете чаши за полуоските. Но ето, че го монтирах и реших все пак да проверя какво е услието и виждам, че колелото се върти. Прилагам услие, но не съм кой знае колко силен физически и това е само с една ръка и то докато съм клекнал.
Благодаря предавително за мненията
http://vbox7.com/play:3862dc5b
, за да ми кажете това шпер ли е, или е било?
Отзад на пластината пише S3,45. На видеото колата е вдигната само с едното колело, без ръчна и без скорост.
Монтирах го вчера като му смених маслото с ново- SAF XJ 70W140. Старото масло няма да го коментирам на какво приличаше.
Засега ще запазя името на колегата,който ми го продаде за цитирам: 'този е най читави от всичките, няма никакви луфтови и забележки... заключва иделано', но смятам да го пусна в "некоректни търговци" ако се окаже нередно.
Дифа го получих по Еконт, за това имах възможност само да го проверя на ръка при взимането от офиса. На ръка не могат да се превъртят двете чаши за полуоските. Но ето, че го монтирах и реших все пак да проверя какво е услието и виждам, че колелото се върти. Прилагам услие, но не съм кой знае колко силен физически и това е само с една ръка и то докато съм клекнал.
Благодаря предавително за мненията

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
maxpower написа:Така пускам това видео
http://vbox7.com/play:3862dc5b
, за да ми кажете това шпер ли е, или е било?
Отзад на пластината пише S3,45. На видеото колата е вдигната само с едното колело, без ръчна и без скорост.
Монтирах го вчера като му смених маслото с ново- SAF XJ 70W140. Старото масло няма да го коментирам на какво приличаше.
Засега ще запазя името на колегата,който ми го продаде за цитирам: 'този е най читави от всичките, няма никакви луфтови и забележки... заключва иделано', но смятам да го пусна в "некоректни търговци" ако се окаже нередно.
Дифа го получих по Еконт, за това имах възможност само да го проверя на ръка при взимането от офиса. На ръка не могат да се превъртят двете чаши за полуоските. Но ето, че го монтирах и реших все пак да проверя какво е услието и виждам, че колелото се върти. Прилагам услие, но не съм кой знае колко силен физически и това е само с една ръка и то докато съм клекнал.
Благодаря предавително за мненията
Ми докато сменяваше маслото, трябваше да погледнеш през дупката дали поне има шпер касета вътре, другото от лошо масло пластинчатия диф губи доста свойствата си, сега като си с ново масло може и да почне да се появява заключване, а също така ако дифа е преправян по един специален метод също се върти така, ама то се прави с цел да заключва повече, но се съмнявам твоя случай да е такъв, по въпроса с продавача че ти е казал перфектно заключващ ти ще си прецениш какво да го правиш, моя съвет е първо установи къде е проблема

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани